Je kan het niet, dat is wat anders hè :pquote:
Dan kook ik toch niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan het niet, dat is wat anders hè :p
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
Livin la vida loca op vh1koken met wd wordt dansen mt wd
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Of met oorstaafjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of diepe reinigingquote:
Puur genieten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]Pluisjes die plakken. Hirlakkkk.
Je ziet mogelijkheden?quote:
Je bent net op tijdquote:
Ik ga het vanavond uitproberen, één in ieder oor, één in mijn plasbuis en daarna kijken hoeveel er in mijn uitgang passen.quote:
Heb je niet van die meeneem papieren zakdoekjes? die zijn fijner dan wc-papier en steviger dan gewone papieren zakdoekjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Doe normaal of zo met je taalgebruik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
wat een weer. heel de tuin staat blank
beter dan wanneer het zwart ziet van de mensenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
wat een weer. heel de tuin staat blank
Bradenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bakken
Frituren
Stoven
Grillen![]()
Roosteren
Kregen ze je onkostendeclaratie binnen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
Komt allemaal gekreun uit de ruimte waar de dames van de administratie zitten.
Kreunen van genot dat het zo weinig is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kregen ze je onkostendeclaratie binnen?
Ik had dat ook al tig keer zien langskomen op FB maar het is echt madnessquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:59 schreef Juminelle het volgende:
Bwhehe, CB, dat huis van dat eventNo way dat al die mensen daarin gaan passen.
klop aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
WH is met ze aan het kennismaken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
Hier is het droog en schijnt de zonquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrouwen die met dit weer een kort rokje aan hebben.
Verzopen poesjes
18 graden en een zonnetje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrouwen die met dit weer een kort rokje aan hebben.
Verzopen poesjes
Pics van jou in je rokje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het droog en schijnt de zon
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bedquote:
Luiwammesquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bed
Jammer, maar gelijk heb je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bed
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LuiwammesAl moet ik niks zeggen ik ga al vanaf zondag pas rond 4 uur naar bed en sta om 12/1 uur weer op
Hou op, word jelly.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben energie aan het besparen van vanavond. Hirlak m'n middag doorbrengen in bed met muziek
Wzzup tonight dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben energie aan het besparen van vanavond. Hirlak m'n middag doorbrengen in bed met muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |