Je bent net zo schuldig als die man johquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Deze keer deed ik het niet (voor de ander z'n balkje neerleggen), omdat ik die kerel voor me al vond overkomen als een ontzettende clueless drol. Het resulteerde erin dat ik ook 5 minuten moest wachten, er had zich een ontzettende dikke rij opgebouwd achter ons. Mijn gezichtsuitdrukking werd ook echt
De kassier had al op het knopje 'afrekenen' oid gedrukt, weet niet precies hoe het werkt. Maar hij moest dus bedenken hoe ie dat op moest lossen (oplossing was simpel, de kerel voor me betaald alles en ik geef het geld van mijn boodschappen aan die kerel)quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's wel heel erg lang.Wat deed ze allemaal dan?
Ja, ik had net een telefoontje geloof ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent net zo schuldig als die man joh
Ga je een kwartiertje sporten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef PretKroket het volgende:
OKE VERDOMME DE SPORTSCHOOL GAAT OM 2000 DICHT EN IK MOET NOG DOUCHEN, DOEI!
Dat lijkt me alleen maar lastig. Moet jij net dat bedrag hebben, of hij moet net dat wisselgeld hebben. Ik zou de artikelen retour scannen en de man dat geld terug geven en de producten dan voor jou weer scannen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De kassier had al op het knopje 'afrekenen' oid gedrukt, weet niet precies hoe het werkt. Maar hij moest dus bedenken hoe ie dat op moest lossen (oplossing was simpel, de kerel voor me betaald alles en ik geef het geld van mijn boodschappen aan die kerel)
Dat had ik vorige week nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook weleens dat als iemand geen balkje er tussen had gelegd en ik gewoon door scande, de klant ineens verontwaardigd riep: UHH, DAT IS NIET VAN MIJ, HOOR!Hoe de fuck moet ik dat weten?
![]()
Ik ga wel bij science park trainen, hoef ik niet te haastenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week nogalsof ik die hele draaiband in de gaten houd jezus. En wat ook zo irritant is dat als er helemaal niks op de band ligt dat mensen hun boodschappen helemaal aan het eind van de band neerzetten
kkquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik ga wel bij science park trainen, hoef ik niet te haasten
Maar dat is juist leuk, boodschappen op de band![]()
Mijn face als ik ernaast sta:
[ afbeelding ]
Nou ciao XD XDquote:Koffers inpakken, hoop gedoe:P, lijk wel een wijf xD,
bijna klaar:P vannacht op naar France, Heb er zin in ff weg uit holland:P,
2 weken kom ik nouwelijkes op fb dus, ben jij komende 2 weken jarig??, alvast gefeliciteerd dan!, veel plezier iedereen met de dingen die jullie gaan doen:D
ciao
dan verdien je dus echt een nekshot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gewoonlijk heeft de teringlijer die het allemaal veroorzaakt zo goed als niets
Dat is hier soms onvermijdelijk. Onze plus heeft een chronisch tekort aan karretjes dus ik neem altijd een mandje. Wanneer je alles aan het eind/midden van de band neerlegt sluit de hele rij aan terwijl de stack met mandjes aan het begin van de kassa staat en dan moet je enorm kloten om je mandje kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week nogalsof ik die hele draaiband in de gaten houd jezus. En wat ook zo irritant is dat als er helemaal niks op de band ligt dat mensen hun boodschappen helemaal aan het eind van de band neerzetten
urgmegurdquote:
Voor eeuwig bannen van fb 'nouwelijks'quote:
Bij de LIDL heb je geeneens ruimte voor je boodschappen na de kassa. Daar moet je je mandje of karretje gelijk meenemen en je boodschappen er daar weer indumpen. Je tas mag ook niet mee de winkel in, die moet je in een kluisje stoppen aan het begin van de winkel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat is hier soms onvermijdelijk. Onze plus heeft een chronisch tekort aan karretjes dus ik neem altijd een mandje. Wanneer je alles aan het eind/midden van de band neerlegt sluit de hele rij aan terwijl de stack met mandjes aan het begin van de kassa staat en dan moet je enorm kloten om je mandje kwijt te kunnen.
Dat vind ik gay dat soort dingen. Staat zeker nog een opgepompte kerel bij de ingang die je terugtrekt als je het niet in een kluisje doet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
urgmegurd
clerp clerps?
[..]
Voor eeuwig bannen van fb 'nouwelijks'
[..]
Bij de LIDL heb je geeneens ruimte voor je boodschappen na de kassa. Daar moet je je mandje of karretje gelijk meenemen en je boodschappen er daar weer indumpen. Je tas mag ook niet mee de winkel in, die moet je in een kluisje stoppen aan het begin van de winkel.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik gay dat soort dingen. Staat zeker nog een opgepompte kerel bij de ingang die je terugtrekt als je het niet in een kluisje doet?
Dafuqquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef PretKroket het volgende:
Bij de LIDL heb je geeneens ruimte voor je boodschappen na de kassa. Daar moet je je mandje of karretje gelijk meenemen en je boodschappen er daar weer indumpen. Je tas mag ook niet mee de winkel in, die moet je in een kluisje stoppen aan het begin van de winkel.
Woon je dan in Rotjeknor ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef PretKroket het volgende:
Bijlmerquote:
wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er werkt trouwens een kassameisje die echt te "hard" werkt. Boodschappen voor je inpakken wanneer je aan 't pinnen bent, je attenderen op bonusaanbiedingen, attendeerd je zelfs op houdsbaarheidsdatums of als een verpakking iets te bol staat etcetera. Denk niet dat ik kassawerk zo attent zou kunnen doen.
Ik ga zaterdag weer naar Amsterdam!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal mijn smaak, maar het was wel lijp toen deze tweeling ging draaien op prspct 15!
[..]
Bijlmer
Lolwat, ik kom alleen met:quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er werkt trouwens een kassameisje die echt te "hard" werkt. Boodschappen voor je inpakken wanneer je aan 't pinnen bent, je attenderen op bonusaanbiedingen, attendeerd je zelfs op houdsbaarheidsdatums of als een verpakking iets te bol staat etcetera. Denk niet dat ik kassawerk zo attent zou kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |