Ik wil eer st 15 miljoen dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. En een vleugelen een thuisbioscoop met van die echte bios stoelen
Idd zo gaat dat bij iedereen anders. Echt bizar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lolwat, ik kom alleen met:
"Hallo."
"Wilt u de bon erbij"
"Fijne dag"
Kassameisje laatstquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Idd zo gaat dat bij iedereen anders. Echt bizar.
"Hallo" mag toch niet bij de Appie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lolwat, ik kom alleen met:
"Hallo."
"Wilt u de bon erbij"
"Fijne dag"
Cool story broquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Kassameisje laatst
"Hoi, fitness jij soms veel?
Ik:
"Ja, fijne dag nog"
Loopt weg als een baas
[ afbeelding ]
Ik kwam er thuis achter dat ze aan het flirten was
[ afbeelding ]
Volgens mij was ze knap![]()
dat moet er sowieso aan vooraf gaan denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil eer st 15 miljoen dan.
Dan heb je echt wat gemist in je leven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit achetr de kassa gezeten
Dat was mijn puntquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist in je leven.
Oh weet niet, met hallo bedoeld ik ook meer een algemene begroeting. Maar heel vaak ga ik ook tegen de klanten lullen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hallo" mag toch niet bij de Appie?Ik zei overigens ook altijd hallo. Soms zei ik vrijwel niets als ik chagrijnig was.
Als ik zie dat de caissière knorrig is dan zet ik altijd mijn liefste gezicht op en zeg ik goedenavondquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh weet niet, met hallo bedoeld ik ook meer een algemene begroeting. Maar heel vaak ga ik ook tegen de klanten lullen hoorals ik me verveel
Altijd leuk om mensen te pesten die chagrijnig zijn!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Als ik zie dat de caissière knorrig is dan zet ik altijd mijn liefste gezicht op en zeg ik goedenavond
En dan ga ik m'n boodschapjes inpakken
Ik doe het juist omgekeerdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Als ik zie dat de caissière knorrig is dan zet ik altijd mijn liefste gezicht op en zeg ik goedenavond
En dan ga ik m'n boodschapjes inpakken
Ik wel! Ook bij de appie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit achetr de kassa gezeten
Je gaat eerst je boodschappen inpakken en zegt daarna goedenavond?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat eerst je boodschappen inpakken en zegt daarna goedenavond?
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze gaat eerst knorren, zet haarquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |