welke weddenschap had je verloren? of hoeveel kreeg je ervoor om te gaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ooit nog eens naar een optreden van Djumbo geweest overigens.
Werkgerelateerd. Dus uhh, gewoon uurloon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
welke weddenschap had je verloren? of hoeveel kreeg je ervoor om te gaan?
hehe wist iig dat je er niet zomaar uit vrije wil aanwezig was hequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werkgerelateerd. Dus uhh, gewoon uurloon.
close II you was dat dat meisjegroepje met 5 meisjes ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ven hoor, zie ik daar nu een meisje van Close II You op de achtergrond hakken?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
close II you was dat dat meisjegroepje met 5 meisjes ofzo?
Ah.quote:Voordat ze in deze groep zong, danste ze bij Critical Mass.
Jaquote:
En maar fappen he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
BABY DONT GOOOOHOOOO I JUST WANT YOU HIERRRRRR
quote:
Echt?quote:
Eeeeeeeeeejquote:
de muziek van close II to you kon me me tbh niet boeien.quote:
Ik wist nooit wat ik erger vond; die meiden of de liedjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Whehe, die tweeling ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Ik ging toen alleen nog maar voor de muziek.quote:
I want you to want mequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
I'll be theeeeeeeeeeeeeere for you i sweeeeeeeeeeeeeeer!
Nou ik trek genoeg aan de bel hè?quote:
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Volgens mij hadden wij dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Had je wel TMF in die tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.
The Boxquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The Box
En teon ook al die sms-jes onderin het scherm.. Mijn god, daar kwamen juweeltjes langs.. Of was dat ook op TMF
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!
Geen idee. Wel kan ik me Paul King als presentator nog wel herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die dag top 5 bij Mtv ook alweer? Rond 1992? Dial Mtv?
Het kwam ook echt van haar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee iemand anders vroeg dus of ze nog van mijn broer hield.quote:
Whehe, dat soort momenten vragen om een screenshotjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vandaag bij de Action en daar was die ene vrouw weer die ik een tijd terug bij de Plus zag met haar paarse haar.
Nou dat paarse haar had ze niet meer, maar haar kledingstijl was nog steeds hetzelfde. Gewoon te erg voor woorden... Ging echt bijna over mijn nek..
Nee, ik had niet de behoefte om mijn mobiel te pakken en haar de fotograferen. Natuurlijk moet ze zelf weten wat ze draagt, maar bij haar krijg ik echt wel travestiet gevoelens als het al niet gewoon een kerel is, dat zou me ook niet eens verbazen...nquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat soort momenten vragen om een screenshotje
Mwah, wel schattigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duitse Kristiane Backer vind ik echt zo'n Ll meisje
Wel meegemaakt toen?quote:
Nee ik kende haar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel meegemaakt toen?
Ik zie nu filmpjes van haar op youtube met geneuzel over de Islam, wie had dat gedacht
Jij wint toch altijd overal kaartjes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien neem ik aan dat het toch wel al een poos uitverkocht was.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij wint toch altijd overal kaartjes?
En dan ga je niet met hippe mensen om denk ik.
Zie, niks voor de hippe jongelingenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ladysmith Black Mambazo zegt me overigens helemaal niets.
Ignorance is bliss zullen we dan maar zeggenquote:
Begeef ik me toch liever onder de hipsters.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ignorance is bliss zullen we dan maar zeggen
Ja daarom, kan niet meer misgaan! Maar iedereen is liever lui dan moe haha, en in m'n eentje ga ik het niet doen, vind ik te gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat toch in Nijmegen studeren? Tegen die tijd ken je vast zat mensen daar idd![]()
Kennedymars in Sittard is nog leuker.
80 km op 1 dag![]()
Had ik met de Engelse meisjes voor getraind maar we hadden ons uiteindelijk verslapen![]()
Ik heb trouwens vandaag besloten dat ik binnenkort weer es een dagje naar Nijmegen ga
Hahaha ja we gingen in de UK elk weekend wandelen, we hadden zelfs de 65 km al gehaald ( we gingen altijd langs het kanaal lopen, dat was een rechte weg, konden we niet verdwalen, en dan van Fleet naar Aldershot en verder, en dan konden we precies kijken hoe ver we waren gekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daarom, kan niet meer misgaan! Maar iedereen is liever lui dan moe haha, en in m'n eentje ga ik het niet doen, vind ik te gevaarlijk.
Helemaal trainen en dan verslapen? Good job![]()
Oeh leuk, plannen?
Oh wat leuk!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ja we gingen in de UK elk weekend wandelen, we hadden zelfs de 65 km al gehaald ( we gingen altijd langs het kanaal lopen, dat was een rechte weg, konden we niet verdwalen, en dan van Fleet naar Aldershot en verder, en dan konden we precies kijken hoe ver we waren gekomen).
We liepen echt de hele weg te zingen altijd
Nope, moet zelf stekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 2 cent gaan het verschil maken Lutje. Leuk plasticje er omheen ook?
Ik vind ze mooier gestoken dan de vorige bezorger deedquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, wel fijn voor een crea persoon. Ziel en zaligheid erin!
Er zijn mensen die dat zullen zien. Die maak je echt blij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind ze mooier gestoken dan de vorige bezorger deed
Daar doe ik het voor! 95% van de bussen is bejaard, die maken zich daar druk omquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat zullen zien. Die maak je echt blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Wat voor wijk is het Lut? Heb je bijvoorbeeld ook flats, waarbij je de halve zooi meteen naast elkaar kwijt kunt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind ze mooier gestoken dan de vorige bezorger deed
Pas op, dadelijk stopt lutte overgebleven folders in je mond.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor wijk is het Lut? Heb je bijvoorbeeld ook flats, waarbij je de halve zooi meteen naast elkaar kwijt kunt?
Ik had allemaal vrijstaande huizen met lappen grond, tergend langzaam ging het, allemaal brievenbussen op 'standje max' qua afstand van het pad
Jeeeeezquote:
Maar vier folders is ook wel het minimumquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeez![]()
Das echt helemaal niks toch...
Dat ligt eraan wat ze ermee verdiend. Wat verdien je ermee, lut?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam dr niet voor van de bank af geloof ik
¤4,02quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ze ermee verdiend. Wat verdien je ermee, lut?
Nou juist daarom niet hoor, dat is toch echt niks, wat kun je daar nou mee doen ook, met 4 fucking euro?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ze ermee verdiend. Wat verdien je ermee, lut?
Met George is alles goed, hij is bijna klaar voor zijn reis morgen!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met George is alles goed, hij is bijna klaar voor zijn reis morgen!
quote:
Wait for it, 4 euro per? Folder rondbrengen dinges?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou juist daarom niet hoor, dat is toch echt niks, wat kun je daar nou mee doen ook, met 4 fucking euro?
Deze week.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Wait for it, 4 euro per? Folder rondbrengen dinges?
Is dat 1 middag, Lut?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Wait for it, 4 euro per? Folder rondbrengen dinges?
4 euro per week??????quote:
oh my fucking god.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Per hele keer ja.
Niet per uur of per folder, per hele keer
Nog niet eensquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
4 euro per week??????
omg, I'm with oh-oh on this one. Daar zou ik niet eens voor naar de plee gaan. Laat staan m'n nest uit, folders vouwen, rondbrengen.
Oh dan valt het reuze mee!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet eensHeb net een uurtje gestoken (met een beetje hulp) en zondag lopen, dat zal twee uur zijn? En dit is de eerste keer dus als er handigheid komt gaat 't sneller.
Oh nee, dan zeg ik niks, 1.25 per uur, das goed verdienenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet eensHeb net een uurtje gestoken (met een beetje hulp) en zondag lopen, dat zal twee uur zijn? En dit is de eerste keer dus als er handigheid komt gaat 't sneller.
dafuq. Dus je bent 3!!! uur bezig voor 4 euro?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
dafuq. Dus je bent 3!!! uur bezig voor 4 euro?
Godverdomme, bedelen op de straathoek levert meer op.
Ze hadden van mij die folders in hun reet kunnen steken
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja je kan idd beter beetje gaan staan kwijlen op een hoekje met een hand omhoog
Dat is 28 euro per maand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt niet voor het een of ander hoor, maar die vier euro per week, wat wil je daarmee doen?
Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk qua verdienen?
quote:
Niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt niet voor het een of ander hoor, maar die vier euro per week, wat wil je daarmee doen?
Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk qua verdienen?
quote:
Oke, then you need to enlighten me. Je gaat voor je plezier folders lopen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks![]()
En ik doe het ook niet voor het geld
Maar waarvoor dan wel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks![]()
En ik doe het ook niet voor het geld
omg, wat zijn we weer eensgezind vandaagquote:
Fun???quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik deed het op m'n 13e ook voor de fun, voor het geld hoef je het niet te doen nee
Dat. Of schoonmaken in een asiel oid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Je kan voor je cv beter ergens vrijwilligerswerk gaan doen, koffie drinken met bejaarden of zo hoor...
Ik vond het wel leuk om 1 jaartje te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fun???
![]()
I missed out on that kind of fun I guess
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, then you need to enlighten me. Je gaat voor je plezier folders lopen?
+1quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fun???
![]()
I missed out on that kind of fun I guess
Je betn 14. Vakkenvullen verdient nog meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEr staat wat op m'n cv (eindelijk
), ik heb wat te doen, wandel eens een rondje, verdien er nog wat mee.
Vrijwilligerswerk had ik ook leuk gevonden, beetje in een bejaardentehuis of asiel, maar ja daar willen ze niemand.
Dat heb ik ook geprobeerd, hoor je niks meer van, ook na herhaaldelijk bellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Je kan voor je cv beter ergens vrijwilligerswerk gaan doen, koffie drinken met bejaarden of zo hoor...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik bedoel, zoiets zet je toch niet eens op je cv?
En ik bedoel het echt niet lullig...
Ze is geen 14quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je betn 14. Vakkenvullen verdient nog meer
Ben je er ook uit. Doe je ook iets
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is geen 14![]()
Als je 14 bent en je wil twee pakjes peuken kopen in de week of zo dan snap k nog wel dat je zoiets mss wil doen
quote:
Ja nee echt, daar moet je dan een fancy naam voor bedenken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik moest lachen ;
07-2012 t/m 12-2012; Folders lopen
Ik vond het ook leuk toen ik 13 was, niet op m'n 17e nee. Als je dan nog wil lopen moet je ochtendkrant doen, tikt lekker aan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is geen 14![]()
Als je 14 bent en je wil twee pakjes peuken kopen in de week of zo dan snap k nog wel dat je zoiets mss wil doen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, daar moet je dan een fancy naam voor bedenken.
Informatie distributie of zo
Maar als ik vakkenvul zit ik vast aan tijden, wat komend jaar onhandig is. Ben ik ziek, moet je vervanging zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je betn 14. Vakkenvullen verdient nog meer
Ben je er ook uit. Doe je ook iets
Haha, jaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, daar moet je dan een fancy naam voor bedenken.
Informatie distributie of zo
Oh dat is pas aso slechtbetaald hoerenkutwerkquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk toen ik 13 was, niet op m'n 17e nee. Als je dan nog wil lopen moet je ochtendkrant doen, tikt lekker aan!
Ja maar op je 17e 'gewoon even' koffie leuten met bejaarden lukt ook niet nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is pas aso slechtbetaald hoerenkutwerk![]()
Maar wel beter dan die folders idd
Dat zei je een minuut hiervoor ook, geef me even de kans te reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar echt serieus Lut, als je op jouw leeftijd alleen dit op je cv zet, dan kun je beter geen cv maken
Nee even heel erg serieus, als je op jouw leeftijd nog bij een baantje je ouders als back-up nodig denkt te hebben, dat is ook echt niet helemaal ok he...quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar als ik vakkenvul zit ik vast aan tijden, wat komend jaar onhandig is. Ben ik ziek, moet je vervanging zoeken.
Nu kan ik het doen wanneer ik wil, is er iets kunnen m'n ouders bijspringen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei je een minuut hiervoor ook, geef me even de kans te reageren.
Er staat van alles op, maar geen werk. Meer activiteiten. En het lijkt me beter dan niks
Burgerking, mac? Whatever.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar als ik vakkenvul zit ik vast aan tijden, wat komend jaar onhandig is. Ben ik ziek, moet je vervanging zoeken.
Nu kan ik het doen wanneer ik wil, is er iets kunnen m'n ouders bijspringen.
Daar ben ik het echt niet mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei je een minuut hiervoor ook, geef me even de kans te reageren.
Er staat van alles op, maar geen werk. Meer activiteiten. En het lijkt me beter dan niks
Beter dan thuis niksen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens.
Niks lijkt me serieus beter...
Nee, cv technisch gezien zou ik het er echt niet eens opzetten, als dat het enige was aan werk...quote:
Als ze verder ook activiteiten plaatst, dan kan het misschien wel. En anders plaatst ze het niet, maar vindt ze het wel leuk om te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, cv technisch gezien zou ik het er echt niet eens opzetten, als dat het enige was aan werk...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht, ik weet al waarom ik lutte 14 deed toekomen. Die maartenpieter is 14
Nofi lut, nofi. Want in de verste verte lijk je niet op MP.
Let's see.quote:
Nee, ik bedoel dus echt dat dat echt niet serieus genomen wordt he, mss wel als er bv stond dat je het van je 13e tot je 16e gedaan had of zo, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze verder ook activiteiten plaatst, dan kan het misschien wel. En anders plaatst ze het niet, maar vindt ze het wel leuk om te doen
Ja, daar moet ik wel echt mijn excuses voor aanbieden. Sorry lutquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeeee ooooooh shit man, nee dat is echt erg, daar lijkt ze niks op, goddank
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Let's see.
On one hand we have : Doing nothing. Watching movies, tv shows, make fun with friends, ect. And on the other hand we have : Doing a crappy ass underpaid job.
Well, I know what I would choose
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Q, over baantjes gesproken.
Wat staat er op jouw cv????????
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
Hey ik zoek nog een kek woord voor asielactie organisatieGoed voor m'n cv
![]()
![]()
Tja, toen ik in de zomer altijd adressen had om op te passen, gingen klasgenoten 8 weken vakkenvullen of achter de kassa, dat was mijn ding ook niet. Iedereen is anders heaquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Let's see.
On one hand we have : Doing nothing. Watching movies, tv shows, make fun with friends, ect. And on the other hand we have : Doing a crappy ass underpaid job.
Well, I know what I would choose
Eens zien :quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind ademhalen en poepen en plassen ook al nuttiger, maar tja.
Q, over baantjes gesproken.
Wat staat er op jouw cv????????
Nope. Kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt vast en zeker niet eens folders rondgebracht![]()
![]()
Oeh en nog een klein stukje netwerken aanleggen/telefooncentrales doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens zien :
Systeembeheer
(Telefonische) Helpdesk
Vakkenvullen (dat doe ik NOOOOOOIT meer)
Heb je al mail van Els?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef Qwea het volgende:
Oeh, en bier drinken. Dat is wel de kroon op mijn CV.
Nee. Ik kreeg wel een brief, dat het schooljaar op 5 sept begintquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef Qwea het volgende:
Oeh, en bier drinken. Dat is wel de kroon op mijn CV.
Ik heb het een week volgehouden. Toen ben ik ermee gekapt en ben ik bij een lokale computer winkel computerreparaties gaan doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Vakkenvullen en zo dat heb ik ook nooit gedaan hoor, de tering, dat leek me echt niks.
quote:Ik had oppasadressen en ik de vakantie deed ik kinderdagverblijf () en toen ik studeerde had ik geloof ik wel 4 oppasadressen en deed ik productiewerk erbij, nachtdiensten in de koekjesfabriek aan de lopende band, dat was echt leuker dan stappen
Zelfs toen ik aupair was ( en 100 pond per WEEK verdiende, damn
) had ik oppas- en strijkadressen erbij, ik had nooit minder dan 300 pond per week
) en toen ik daar klaar was met verdienen en verbrassen ging ik meteen werken.
Nog tips hoe dat mooi te omschrijven?quote:
Wittikket, ik zie m net op FB voorbij komenquote:
Ohhh ik dacht dat jij de foto gemaakt had.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wittikket, ik zie m net op FB voorbij komen
Nee. Dit blijft een verschrikkelijk ding!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die Muse plaat die wordt er echt niet beter op hea?
neequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die Muse plaat die wordt er echt niet beter op hea?
Ik moet altijd lachen om Timur en Ramon met hun Niefe Partyquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Leuk dat het wat populairder wordt
Laat die dan ook schieten. Het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee goddank mag ik dan werken![]()
Maar je krijgt t natuurlijk bij alle samenvattingen en zo dan voor je kiezen![]()
wut?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Timur en Ramon met hun Niefe Party
Ik kijk toch wel elke dag mn journaals en actualiteitenprogramma's thank you very much.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat die dan ook schieten. Het is zo makkelijk.
Ramonnetje kan geen Engels, die die sprak het een keer uit als Kniefe Party en nu blijven ze het zeggen natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramonnetje kan geen Engels, die die sprak het een keer uit als Kniefe Party en nu blijven ze het zeggen natuurlijk
Ah, wat wil je ook als je zelf al Ramon ipv Raymond heetquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramonnetje kan geen Engels, die die sprak het een keer uit als Kniefe Party en nu blijven ze het zeggen natuurlijk
Rámon heet ie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, wat wil je ook als je zelf al Ramon ipv Raymond heet
Ik moest lachen laatst toen ze die star wars pakken aantrokken en ramin in het kostuum van Leia aan kwam zettenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
De klusjesmannen zijn helaas niet meer zo leuk he.
Maarja, die hebben echt meteen lopen pieken, die Viking en McDonalds afleveringen kunnen ze van zn levensdagen niet meer overtreffen
Dat bedoel ik, daarom spreekt ie ook geen Engelsquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rámon heet ie.
Dat is Nederlandser dan Raymond dunkt me
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen laatst toen ze die star wars pakken aantrokken en ramin in het kostuum van Leia aan kwam zetten
oh fuck ja dat was mooiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dat was wel grappig.
Met stropdas en dat uitgesproken smoelwerk.
Ik kijk wel hoor, het is ook wel leuk, maar zo leuk als die twee afleveringen ( ok ok en toen met dat kinderfeestje met die Hitlertoestanden![]()
![]()
![]()
) wordt het echt nooooooit meer
quote:
Wij komen zondag ook even kijken en bijdragenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Bossss, ik ga zondag trouwens zeker naar Eindhovuh!
Wat tofquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
Hahahaha
Ik: Ik heb een bazenplan.
Vriendje: Vertel
Ik: Meedoen aan de Nijmeegse vierdaagse! Gaan we trainen en tegen die tijd kunnen we vast een slaapplek fixen.
Vriendje: Haha oké.
*stilte*
Vriendje: Wacht... We?
Oh man man man ik kon niet eens lachen in het begin, zoooooo erg was het, maar het was wel echt echt prachtig jaquote:
Ja hequote:
Wat lief van zequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat leuk dat jullie komen Indahaha!!
Voel je vooral niet verplicht he?
Ik kreeg net van de toffe frituur hier om de hoek 50 euro om te schenken zondag namens hun
Nee hoor het is voor een goed doel waar we zelf ook mee te maken hebben gehadquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat leuk dat jullie komen Indahaha!!
Voel je vooral niet verplicht he?
Ik kreeg net van de toffe frituur hier om de hoek 50 euro om te schenken zondag namens hun
patatuur!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
En mijn hart maakt altijd een sprongetje bij het woord frituur
Ik ken geen patatuurpanquote:
Tis ook niet echt ver he, voor jullie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor het is voor een goed doel waar we zelf ook mee te maken hebben gehaden ik vind hondjes ook leuk en dan kan ik die van jou ook nog eens zien
, want dat dagje Maastricht laat ook maar op zich wachten.
Halloquote:
Komjeookzondag?quote:
Oh man crap, je moet ook echt FB nemen ook jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoewat? Ik weet alleen dat t in ehv is
Zal straks eens overleggen
Leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
http://www.123website.nl/Catherine
Hierzo Muisje, daar gaan we heen!
quote:
Aawquote:
Vliegjes denken daar anders overquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spinnetjesdoen geen vlieg (wehehe) kwaad!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan je mama Sjon zien!!!
( ik wil hem wel veilen voor het goede doel hoor!! )
vriendin van me is doodsbang voor die dingen, moest midden in de nacht zo'n ding uit d'r kamer komen halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spinnetjesdoen geen vlieg (wehehe) kwaad!
O dan houd ik mijn handen wel in mijn zakken anders ga ik nog met Sjon naar huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan je mama Sjon zien!!!
( ik wil hem wel veilen voor het goede doel hoor!! )
Als ik die prijs zou winnen mag je hem hebben hoor, mijn katten willen daar niets van wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga voor die loterij man, we hebben een nieuwe mand nodig op kantoor en ik wil die verzorgingsprodukten
Dealquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Als ik die prijs zou winnen mag je hem hebben hoor, mijn katten willen daar niets van weten
Nee je kan gewoon langskomen, en als je dan wil laten keuren kan dat wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, moeten we van tevoren inschrijven of kunnen we gewoon langskomen?
Nee zo gemakkelijk kom je niet van hem afquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ruil ik die prijs met je voor Sjon, daar zullen de katten pas lol aan beleven
Doe maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon langskomen, en als je dan wil laten keuren kan dat wel.
Ik heb net twee inschrijfformulieren uitgeprint, zal ik een extra doen voor hullie, justin kees?
OMGquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Bos, Arnol was gisteren reclame aan het maken voor zijn eigenste website
Hij had ook een gegarandeerde weight loss methodequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Ben ik blij dat ik liever naar WoenselXl ga dan naar de stad
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Kox
OMG eigen wiki![]()
Jee, die doet dat ook al lang he?
Schreeuwjezus!
quote:
Forum Opties | |