quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor wijk is het Lut? Heb je bijvoorbeeld ook flats, waarbij je de halve zooi meteen naast elkaar kwijt kunt?
Ik had allemaal vrijstaande huizen met lappen grond, tergend langzaam ging het, allemaal brievenbussen op 'standje max' qua afstand van het pad
Jeeeeezquote:
Maar vier folders is ook wel het minimumquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeez![]()
Das echt helemaal niks toch...
Dat ligt eraan wat ze ermee verdiend. Wat verdien je ermee, lut?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam dr niet voor van de bank af geloof ik
¤4,02quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ze ermee verdiend. Wat verdien je ermee, lut?
Nou juist daarom niet hoor, dat is toch echt niks, wat kun je daar nou mee doen ook, met 4 fucking euro?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ze ermee verdiend. Wat verdien je ermee, lut?
Met George is alles goed, hij is bijna klaar voor zijn reis morgen!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met George is alles goed, hij is bijna klaar voor zijn reis morgen!
quote:
Wait for it, 4 euro per? Folder rondbrengen dinges?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou juist daarom niet hoor, dat is toch echt niks, wat kun je daar nou mee doen ook, met 4 fucking euro?
Deze week.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Wait for it, 4 euro per? Folder rondbrengen dinges?
Is dat 1 middag, Lut?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Wait for it, 4 euro per? Folder rondbrengen dinges?
4 euro per week??????quote:
oh my fucking god.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Per hele keer ja.
Niet per uur of per folder, per hele keer
Nog niet eensquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
4 euro per week??????
omg, I'm with oh-oh on this one. Daar zou ik niet eens voor naar de plee gaan. Laat staan m'n nest uit, folders vouwen, rondbrengen.
Oh dan valt het reuze mee!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet eensHeb net een uurtje gestoken (met een beetje hulp) en zondag lopen, dat zal twee uur zijn? En dit is de eerste keer dus als er handigheid komt gaat 't sneller.
Oh nee, dan zeg ik niks, 1.25 per uur, das goed verdienenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet eensHeb net een uurtje gestoken (met een beetje hulp) en zondag lopen, dat zal twee uur zijn? En dit is de eerste keer dus als er handigheid komt gaat 't sneller.
dafuq. Dus je bent 3!!! uur bezig voor 4 euro?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
dafuq. Dus je bent 3!!! uur bezig voor 4 euro?
Godverdomme, bedelen op de straathoek levert meer op.
Ze hadden van mij die folders in hun reet kunnen steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |