Ja daarom, kan niet meer misgaan! Maar iedereen is liever lui dan moe haha, en in m'n eentje ga ik het niet doen, vind ik te gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat toch in Nijmegen studeren? Tegen die tijd ken je vast zat mensen daar idd![]()
Kennedymars in Sittard is nog leuker.
80 km op 1 dag![]()
Had ik met de Engelse meisjes voor getraind maar we hadden ons uiteindelijk verslapen![]()
Ik heb trouwens vandaag besloten dat ik binnenkort weer es een dagje naar Nijmegen ga
Hahaha ja we gingen in de UK elk weekend wandelen, we hadden zelfs de 65 km al gehaald ( we gingen altijd langs het kanaal lopen, dat was een rechte weg, konden we niet verdwalen, en dan van Fleet naar Aldershot en verder, en dan konden we precies kijken hoe ver we waren gekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daarom, kan niet meer misgaan! Maar iedereen is liever lui dan moe haha, en in m'n eentje ga ik het niet doen, vind ik te gevaarlijk.
Helemaal trainen en dan verslapen? Good job![]()
Oeh leuk, plannen?
Oh wat leuk!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ja we gingen in de UK elk weekend wandelen, we hadden zelfs de 65 km al gehaald ( we gingen altijd langs het kanaal lopen, dat was een rechte weg, konden we niet verdwalen, en dan van Fleet naar Aldershot en verder, en dan konden we precies kijken hoe ver we waren gekomen).
We liepen echt de hele weg te zingen altijd
Nope, moet zelf stekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 2 cent gaan het verschil maken Lutje. Leuk plasticje er omheen ook?
Ik vind ze mooier gestoken dan de vorige bezorger deedquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, wel fijn voor een crea persoon. Ziel en zaligheid erin!
Er zijn mensen die dat zullen zien. Die maak je echt blij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind ze mooier gestoken dan de vorige bezorger deed
Daar doe ik het voor! 95% van de bussen is bejaard, die maken zich daar druk omquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat zullen zien. Die maak je echt blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Wat voor wijk is het Lut? Heb je bijvoorbeeld ook flats, waarbij je de halve zooi meteen naast elkaar kwijt kunt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind ze mooier gestoken dan de vorige bezorger deed
Pas op, dadelijk stopt lutte overgebleven folders in je mond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |