Ik moet altijd lachen om Timur en Ramon met hun Niefe Partyquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Leuk dat het wat populairder wordt
Laat die dan ook schieten. Het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee goddank mag ik dan werken![]()
Maar je krijgt t natuurlijk bij alle samenvattingen en zo dan voor je kiezen![]()
wut?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Timur en Ramon met hun Niefe Party
Ik kijk toch wel elke dag mn journaals en actualiteitenprogramma's thank you very much.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat die dan ook schieten. Het is zo makkelijk.
Ramonnetje kan geen Engels, die die sprak het een keer uit als Kniefe Party en nu blijven ze het zeggen natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramonnetje kan geen Engels, die die sprak het een keer uit als Kniefe Party en nu blijven ze het zeggen natuurlijk
Ah, wat wil je ook als je zelf al Ramon ipv Raymond heetquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramonnetje kan geen Engels, die die sprak het een keer uit als Kniefe Party en nu blijven ze het zeggen natuurlijk
Rámon heet ie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, wat wil je ook als je zelf al Ramon ipv Raymond heet
Ik moest lachen laatst toen ze die star wars pakken aantrokken en ramin in het kostuum van Leia aan kwam zettenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
De klusjesmannen zijn helaas niet meer zo leuk he.
Maarja, die hebben echt meteen lopen pieken, die Viking en McDonalds afleveringen kunnen ze van zn levensdagen niet meer overtreffen
Dat bedoel ik, daarom spreekt ie ook geen Engelsquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rámon heet ie.
Dat is Nederlandser dan Raymond dunkt me
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen laatst toen ze die star wars pakken aantrokken en ramin in het kostuum van Leia aan kwam zetten
oh fuck ja dat was mooiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dat was wel grappig.
Met stropdas en dat uitgesproken smoelwerk.
Ik kijk wel hoor, het is ook wel leuk, maar zo leuk als die twee afleveringen ( ok ok en toen met dat kinderfeestje met die Hitlertoestanden![]()
![]()
![]()
) wordt het echt nooooooit meer
quote:
Wij komen zondag ook even kijken en bijdragenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Bossss, ik ga zondag trouwens zeker naar Eindhovuh!
Wat tofquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
Hahahaha
Ik: Ik heb een bazenplan.
Vriendje: Vertel
Ik: Meedoen aan de Nijmeegse vierdaagse! Gaan we trainen en tegen die tijd kunnen we vast een slaapplek fixen.
Vriendje: Haha oké.
*stilte*
Vriendje: Wacht... We?
Oh man man man ik kon niet eens lachen in het begin, zoooooo erg was het, maar het was wel echt echt prachtig jaquote:
Ja hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |