Het kwam ook echt van haar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee iemand anders vroeg dus of ze nog van mijn broer hield.quote:
Whehe, dat soort momenten vragen om een screenshotjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vandaag bij de Action en daar was die ene vrouw weer die ik een tijd terug bij de Plus zag met haar paarse haar.
Nou dat paarse haar had ze niet meer, maar haar kledingstijl was nog steeds hetzelfde. Gewoon te erg voor woorden... Ging echt bijna over mijn nek..
Nee, ik had niet de behoefte om mijn mobiel te pakken en haar de fotograferen. Natuurlijk moet ze zelf weten wat ze draagt, maar bij haar krijg ik echt wel travestiet gevoelens als het al niet gewoon een kerel is, dat zou me ook niet eens verbazen...nquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat soort momenten vragen om een screenshotje
Mwah, wel schattigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duitse Kristiane Backer vind ik echt zo'n Ll meisje
Wel meegemaakt toen?quote:
Nee ik kende haar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel meegemaakt toen?
Ik zie nu filmpjes van haar op youtube met geneuzel over de Islam, wie had dat gedacht
Jij wint toch altijd overal kaartjes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien neem ik aan dat het toch wel al een poos uitverkocht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |