Eeeeeeeeeejquote:
de muziek van close II to you kon me me tbh niet boeien.quote:
Ik wist nooit wat ik erger vond; die meiden of de liedjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Whehe, die tweeling ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Ik ging toen alleen nog maar voor de muziek.quote:
I want you to want mequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
I'll be theeeeeeeeeeeeeere for you i sweeeeeeeeeeeeeeer!
Nou ik trek genoeg aan de bel hè?quote:
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Volgens mij hadden wij dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Had je wel TMF in die tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.
The Boxquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The Box
En teon ook al die sms-jes onderin het scherm.. Mijn god, daar kwamen juweeltjes langs.. Of was dat ook op TMF
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!
Geen idee. Wel kan ik me Paul King als presentator nog wel herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die dag top 5 bij Mtv ook alweer? Rond 1992? Dial Mtv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |