welke weddenschap had je verloren? of hoeveel kreeg je ervoor om te gaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ooit nog eens naar een optreden van Djumbo geweest overigens.
Werkgerelateerd. Dus uhh, gewoon uurloon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
welke weddenschap had je verloren? of hoeveel kreeg je ervoor om te gaan?
hehe wist iig dat je er niet zomaar uit vrije wil aanwezig was hequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werkgerelateerd. Dus uhh, gewoon uurloon.
close II you was dat dat meisjegroepje met 5 meisjes ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ven hoor, zie ik daar nu een meisje van Close II You op de achtergrond hakken?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
close II you was dat dat meisjegroepje met 5 meisjes ofzo?
Ah.quote:Voordat ze in deze groep zong, danste ze bij Critical Mass.
Jaquote:
En maar fappen he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
BABY DONT GOOOOHOOOO I JUST WANT YOU HIERRRRRR
quote:
Echt?quote:
Eeeeeeeeeejquote:
de muziek van close II to you kon me me tbh niet boeien.quote:
Ik wist nooit wat ik erger vond; die meiden of de liedjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Whehe, die tweeling ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Ik ging toen alleen nog maar voor de muziek.quote:
I want you to want mequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
I'll be theeeeeeeeeeeeeere for you i sweeeeeeeeeeeeeeer!
Nou ik trek genoeg aan de bel hè?quote:
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Volgens mij hadden wij dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Had je wel TMF in die tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.
The Boxquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The Box
En teon ook al die sms-jes onderin het scherm.. Mijn god, daar kwamen juweeltjes langs.. Of was dat ook op TMF
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!
Geen idee. Wel kan ik me Paul King als presentator nog wel herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die dag top 5 bij Mtv ook alweer? Rond 1992? Dial Mtv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |