welke weddenschap had je verloren? of hoeveel kreeg je ervoor om te gaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ooit nog eens naar een optreden van Djumbo geweest overigens.
Werkgerelateerd. Dus uhh, gewoon uurloon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
welke weddenschap had je verloren? of hoeveel kreeg je ervoor om te gaan?
hehe wist iig dat je er niet zomaar uit vrije wil aanwezig was hequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werkgerelateerd. Dus uhh, gewoon uurloon.
close II you was dat dat meisjegroepje met 5 meisjes ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ven hoor, zie ik daar nu een meisje van Close II You op de achtergrond hakken?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
close II you was dat dat meisjegroepje met 5 meisjes ofzo?
Ah.quote:Voordat ze in deze groep zong, danste ze bij Critical Mass.
Jaquote:
En maar fappen he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
BABY DONT GOOOOHOOOO I JUST WANT YOU HIERRRRRR
quote:
Echt?quote:
Eeeeeeeeeejquote:
de muziek van close II to you kon me me tbh niet boeien.quote:
Ik wist nooit wat ik erger vond; die meiden of de liedjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Whehe, die tweeling ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C'est la vie, met dat accent, echt vreselijk
Ik ging toen alleen nog maar voor de muziek.quote:
I want you to want mequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
I'll be theeeeeeeeeeeeeere for you i sweeeeeeeeeeeeeeer!
Nou ik trek genoeg aan de bel hè?quote:
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Volgens mij hadden wij dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Box, toen dat net kwam, wat een euforie, zelf je nummer aanvragen en wachten, en wachten........en wachten
Had je wel TMF in die tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij hadden dat niet in deze regio. Strontjaloers op de rest van het land. Het gevoel komt weer boven.
The Boxquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The Box
En teon ook al die sms-jes onderin het scherm.. Mijn god, daar kwamen juweeltjes langs.. Of was dat ook op TMF
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook bij The Box ja, denk ik!
Geen idee. Wel kan ik me Paul King als presentator nog wel herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die dag top 5 bij Mtv ook alweer? Rond 1992? Dial Mtv?
Het kwam ook echt van haar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 keer schrok ik me lam op TMF. Mijn broers bijnaam is/was toen Muis. Kwam er in beeld (naam van mijn schoonzus) hou je nog van Muis?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee iemand anders vroeg dus of ze nog van mijn broer hield.quote:
Whehe, dat soort momenten vragen om een screenshotjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vandaag bij de Action en daar was die ene vrouw weer die ik een tijd terug bij de Plus zag met haar paarse haar.
Nou dat paarse haar had ze niet meer, maar haar kledingstijl was nog steeds hetzelfde. Gewoon te erg voor woorden... Ging echt bijna over mijn nek..
Nee, ik had niet de behoefte om mijn mobiel te pakken en haar de fotograferen. Natuurlijk moet ze zelf weten wat ze draagt, maar bij haar krijg ik echt wel travestiet gevoelens als het al niet gewoon een kerel is, dat zou me ook niet eens verbazen...nquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat soort momenten vragen om een screenshotje
Mwah, wel schattigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duitse Kristiane Backer vind ik echt zo'n Ll meisje
Wel meegemaakt toen?quote:
Nee ik kende haar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel meegemaakt toen?
Ik zie nu filmpjes van haar op youtube met geneuzel over de Islam, wie had dat gedacht
Jij wint toch altijd overal kaartjes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien neem ik aan dat het toch wel al een poos uitverkocht was.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij wint toch altijd overal kaartjes?
En dan ga je niet met hippe mensen om denk ik.
Zie, niks voor de hippe jongelingenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ladysmith Black Mambazo zegt me overigens helemaal niets.
Ignorance is bliss zullen we dan maar zeggenquote:
Begeef ik me toch liever onder de hipsters.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ignorance is bliss zullen we dan maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |