Wat lief van zequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat leuk dat jullie komen Indahaha!!
Voel je vooral niet verplicht he?
Ik kreeg net van de toffe frituur hier om de hoek 50 euro om te schenken zondag namens hun
Nee hoor het is voor een goed doel waar we zelf ook mee te maken hebben gehadquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat leuk dat jullie komen Indahaha!!
Voel je vooral niet verplicht he?
Ik kreeg net van de toffe frituur hier om de hoek 50 euro om te schenken zondag namens hun
patatuur!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
En mijn hart maakt altijd een sprongetje bij het woord frituur
Ik ken geen patatuurpanquote:
Tis ook niet echt ver he, voor jullie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor het is voor een goed doel waar we zelf ook mee te maken hebben gehaden ik vind hondjes ook leuk en dan kan ik die van jou ook nog eens zien
, want dat dagje Maastricht laat ook maar op zich wachten.
Halloquote:
Komjeookzondag?quote:
Oh man crap, je moet ook echt FB nemen ook jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoewat? Ik weet alleen dat t in ehv is
Zal straks eens overleggen
Leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
http://www.123website.nl/Catherine
Hierzo Muisje, daar gaan we heen!
quote:
Aawquote:
Vliegjes denken daar anders overquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spinnetjesdoen geen vlieg (wehehe) kwaad!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan je mama Sjon zien!!!
( ik wil hem wel veilen voor het goede doel hoor!! )
vriendin van me is doodsbang voor die dingen, moest midden in de nacht zo'n ding uit d'r kamer komen halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spinnetjesdoen geen vlieg (wehehe) kwaad!
O dan houd ik mijn handen wel in mijn zakken anders ga ik nog met Sjon naar huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan je mama Sjon zien!!!
( ik wil hem wel veilen voor het goede doel hoor!! )
Als ik die prijs zou winnen mag je hem hebben hoor, mijn katten willen daar niets van wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga voor die loterij man, we hebben een nieuwe mand nodig op kantoor en ik wil die verzorgingsprodukten
Dealquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Als ik die prijs zou winnen mag je hem hebben hoor, mijn katten willen daar niets van weten
Nee je kan gewoon langskomen, en als je dan wil laten keuren kan dat wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, moeten we van tevoren inschrijven of kunnen we gewoon langskomen?
Nee zo gemakkelijk kom je niet van hem afquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ruil ik die prijs met je voor Sjon, daar zullen de katten pas lol aan beleven
Doe maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon langskomen, en als je dan wil laten keuren kan dat wel.
Ik heb net twee inschrijfformulieren uitgeprint, zal ik een extra doen voor hullie, justin kees?
OMGquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Bos, Arnol was gisteren reclame aan het maken voor zijn eigenste website
Hij had ook een gegarandeerde weight loss methodequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Ben ik blij dat ik liever naar WoenselXl ga dan naar de stad
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Kox
OMG eigen wiki![]()
Jee, die doet dat ook al lang he?
Schreeuwjezus!
quote:
| Forum Opties | |