quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja je kan idd beter beetje gaan staan kwijlen op een hoekje met een hand omhoog
Dat is 28 euro per maand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt niet voor het een of ander hoor, maar die vier euro per week, wat wil je daarmee doen?
Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk qua verdienen?
quote:
Niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt niet voor het een of ander hoor, maar die vier euro per week, wat wil je daarmee doen?
Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk qua verdienen?
quote:
Oke, then you need to enlighten me. Je gaat voor je plezier folders lopen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks![]()
En ik doe het ook niet voor het geld
Maar waarvoor dan wel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks![]()
En ik doe het ook niet voor het geld
omg, wat zijn we weer eensgezind vandaagquote:
Fun???quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik deed het op m'n 13e ook voor de fun, voor het geld hoef je het niet te doen nee
Dat. Of schoonmaken in een asiel oid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Je kan voor je cv beter ergens vrijwilligerswerk gaan doen, koffie drinken met bejaarden of zo hoor...
Ik vond het wel leuk om 1 jaartje te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fun???
![]()
I missed out on that kind of fun I guess
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, then you need to enlighten me. Je gaat voor je plezier folders lopen?
+1quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fun???
![]()
I missed out on that kind of fun I guess
Je betn 14. Vakkenvullen verdient nog meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEr staat wat op m'n cv (eindelijk
), ik heb wat te doen, wandel eens een rondje, verdien er nog wat mee.
Vrijwilligerswerk had ik ook leuk gevonden, beetje in een bejaardentehuis of asiel, maar ja daar willen ze niemand.
Dat heb ik ook geprobeerd, hoor je niks meer van, ook na herhaaldelijk bellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Je kan voor je cv beter ergens vrijwilligerswerk gaan doen, koffie drinken met bejaarden of zo hoor...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik bedoel, zoiets zet je toch niet eens op je cv?
En ik bedoel het echt niet lullig...
Ze is geen 14quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je betn 14. Vakkenvullen verdient nog meer
Ben je er ook uit. Doe je ook iets
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is geen 14![]()
Als je 14 bent en je wil twee pakjes peuken kopen in de week of zo dan snap k nog wel dat je zoiets mss wil doen
quote:
Ja nee echt, daar moet je dan een fancy naam voor bedenken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik moest lachen ;
07-2012 t/m 12-2012; Folders lopen
Ik vond het ook leuk toen ik 13 was, niet op m'n 17e nee. Als je dan nog wil lopen moet je ochtendkrant doen, tikt lekker aan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is geen 14![]()
Als je 14 bent en je wil twee pakjes peuken kopen in de week of zo dan snap k nog wel dat je zoiets mss wil doen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, daar moet je dan een fancy naam voor bedenken.
Informatie distributie of zo
Maar als ik vakkenvul zit ik vast aan tijden, wat komend jaar onhandig is. Ben ik ziek, moet je vervanging zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je betn 14. Vakkenvullen verdient nog meer
Ben je er ook uit. Doe je ook iets
Haha, jaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, daar moet je dan een fancy naam voor bedenken.
Informatie distributie of zo
Oh dat is pas aso slechtbetaald hoerenkutwerkquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk toen ik 13 was, niet op m'n 17e nee. Als je dan nog wil lopen moet je ochtendkrant doen, tikt lekker aan!
Ja maar op je 17e 'gewoon even' koffie leuten met bejaarden lukt ook niet nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is pas aso slechtbetaald hoerenkutwerk![]()
Maar wel beter dan die folders idd
Dat zei je een minuut hiervoor ook, geef me even de kans te reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar echt serieus Lut, als je op jouw leeftijd alleen dit op je cv zet, dan kun je beter geen cv maken
Nee even heel erg serieus, als je op jouw leeftijd nog bij een baantje je ouders als back-up nodig denkt te hebben, dat is ook echt niet helemaal ok he...quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar als ik vakkenvul zit ik vast aan tijden, wat komend jaar onhandig is. Ben ik ziek, moet je vervanging zoeken.
Nu kan ik het doen wanneer ik wil, is er iets kunnen m'n ouders bijspringen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei je een minuut hiervoor ook, geef me even de kans te reageren.
Er staat van alles op, maar geen werk. Meer activiteiten. En het lijkt me beter dan niks
Burgerking, mac? Whatever.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar als ik vakkenvul zit ik vast aan tijden, wat komend jaar onhandig is. Ben ik ziek, moet je vervanging zoeken.
Nu kan ik het doen wanneer ik wil, is er iets kunnen m'n ouders bijspringen.
Daar ben ik het echt niet mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei je een minuut hiervoor ook, geef me even de kans te reageren.
Er staat van alles op, maar geen werk. Meer activiteiten. En het lijkt me beter dan niks
Beter dan thuis niksen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens.
Niks lijkt me serieus beter...
Nee, cv technisch gezien zou ik het er echt niet eens opzetten, als dat het enige was aan werk...quote:
Als ze verder ook activiteiten plaatst, dan kan het misschien wel. En anders plaatst ze het niet, maar vindt ze het wel leuk om te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, cv technisch gezien zou ik het er echt niet eens opzetten, als dat het enige was aan werk...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht, ik weet al waarom ik lutte 14 deed toekomen. Die maartenpieter is 14
Nofi lut, nofi. Want in de verste verte lijk je niet op MP.
Let's see.quote:
Nee, ik bedoel dus echt dat dat echt niet serieus genomen wordt he, mss wel als er bv stond dat je het van je 13e tot je 16e gedaan had of zo, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze verder ook activiteiten plaatst, dan kan het misschien wel. En anders plaatst ze het niet, maar vindt ze het wel leuk om te doen
Ja, daar moet ik wel echt mijn excuses voor aanbieden. Sorry lutquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeeee ooooooh shit man, nee dat is echt erg, daar lijkt ze niks op, goddank
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Let's see.
On one hand we have : Doing nothing. Watching movies, tv shows, make fun with friends, ect. And on the other hand we have : Doing a crappy ass underpaid job.
Well, I know what I would choose
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Q, over baantjes gesproken.
Wat staat er op jouw cv????????
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
Hey ik zoek nog een kek woord voor asielactie organisatieGoed voor m'n cv
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |