lieg nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef Monopoly het volgende:
_! Wat is dit, ik trek mijzelf af, heb ik Steven of MLP niet voor nodig
Ja gaat niet automatisch omhoogquote:
Leer lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer een sc met een zwaar overbodige en veel te lange OP
Oh stop it youquote:
En dan is de OP opeens niet overbodig en heel kort?quote:
zeurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is de OP opeens niet overbodig en heel kort?
Dan is het goed...quote:
je bent wel een beetje asociaal hoor. Daarstraks allemaal vragen aan mij stellen en dan ineens weg gaan....quote:
Sukkelquote:
Ik wilde vragen, heb je mij nog gemist? Maar we hebben erg leuke gesprekken op whatsapp natuurlijkquote:
Sorry, zal het nooit meer doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan is het goed...
[..]
je bent wel een beetje asociaal hoor. Daarstraks allemaal vragen aan mij stellen en dan ineens weg gaan....
Daardoor kwam ik hier weer kijken natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen, heb je mij nog gemist? Maar we hebben erg leuke gesprekken op whatsapp natuurlijk
Oh?quote:
Ontken het maar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daardoor kwam ik hier weer kijken natuurlijk
[..]
Oh?
Van welke oude SC komt u?quote:
Ben jij al zo oud dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem van het 25-35 sc topic
Hoi sexy!quote:
ja ik ben er toch!quote:
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 wasquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem van het 25-35 sc topic
Gelukkig wel jaquote:
oh dat is ie ook hoor....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 was
Ik zag het jaquote:
Wat doet ie dan in het 25-35 topic? MILF's scoren?quote:
ok...dit is vreemd. ik ben zowat 2x zo oud huppel, staat gewoon in m'n foboquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 was
fixedquote:
welke milfs?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het 25-35 topic? MILF's scoren?
Ik kijk echt nooit in fobo'squote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ok...dit is vreemd. ik ben zowat 2x zo oud huppel, staat gewoon in m'n fobo
Zaten die daar niet?quote:
Geen idee, ik dacht dat gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dacht je dat ik zo jong was dan?
MI, ik net zo oud als heloef
niet dat ik weet of ik moet iets gemist hebben.. er zaten wel een aantal ILF's thoughquote:
Ghehe ook goed toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet dat ik weet of ik moet iets gemist hebben.. er zaten wel een aantal ILF's though
Laten we het hopen. Dan kan Royco jou voor bejaarde gaan uitscheldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben misschien zelfs ouder dan jij huppel
Doel bereiktquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
ik zeg niks.. al moet ik er wel om lachen
noujah het was geen datingtopicquote:
Je hebt gewoon geen geldquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dan kan Royco jou voor bejaarde gaan uitschelden
Dat ook maar helemaal zeker weten doe ik het niet want mn app doet niet meewerkenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
noujah het was geen datingtopic![]()
![]()
ik denk ik kom daar wat chicks hosselen maar nee het is een beetje thee drinken op meets met allerlei mensen
![]()
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
En voor hupsels!!quote:
haha turkquote:
Is flipsels er niet? Die vindt het wel leuk als je haar pestquote:
Liever niet aub!quote:
koffie is voor ... ja waar is koffie voor.... ohjah stomme mensenquote:
Doe eens niet zo onaardigquote:
Mensen die niet koffiequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
koffie is voor ... ja waar is koffie voor.... ohjah stomme mensen
Ik doe wat ik wil ja!!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Anushaar van Berenborst
Aanbid hier Gluteus_Maximus!
Gepwnd door de koperen ploert!
Bier en Tieten!
Hulp met Security Central
Al mijn topics
Ik ben een newb.
Nog een squatterquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Charmed_Angel kom je nog? ik ga zo squatten... heb een opwarmertje nodig
Mijn leukste topics zijn allemaal verwijderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Anushaar van Berenborst
Aanbid hier Gluteus_Maximus!
Gepwnd door de koperen ploert!
Bier en Tieten!
Hulp met Security Central
Al mijn topics
Ik ben een newb.
Ik lig nu in badquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Charmed_Angel kom je nog? ik ga zo squatten... heb een opwarmertje nodig
Matig van de mods. Heb je een klacht ingediend?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn leukste topics zijn allemaal verwijderd
Nu zijn alleen de stomme er nog
Ook_gek en ik vinden dat nog steeds een goed fotomomentquote:
Nee, kreeg alleen maar een paar bans ervoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig van de mods. Heb je een klacht ingediend?
Zitten jullie samen te FOK!ken ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook_gek en ik vinden dat nog steeds een goed fotomoment
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zucht.... dan moet ik het bad maar meepakken....
[..]zeur!
Kutstreek wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, kreeg alleen maar een paar bans ervoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zitten jullie samen te FOK!ken ofzo?
Nee want ik vier mijn verjaardag die dagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Miran, kom jij 11 augustus naar de meet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook_gek en ik vinden dat nog steeds een goed fotomoment
Oh fuuuu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want ik vier mijn verjaardag die dagIk ben de 12e jarig
Attent van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh fuuuu.
Dan zal ik wel een extra wijntje uit jouw naam drinken.
is goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh fuuuu.
Dan zal ik wel een extra wijntje uit jouw naam drinken.
hoor ik daar een foto moment?quote:
huppel kan je de fanta even aangeven?quote:
Na de vakantie pas?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goedna mijn vakantie weer een keer paddy's doen? Kan hups dit keer ook mee en twi
Ik ben bang dat hups voorlopig nergens meer heen gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goedna mijn vakantie weer een keer paddy's doen? Kan hups dit keer ook mee en twi
Ik heb net wijn voor je ingeschonken schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar een foto moment?
[..]
huppel kan je de fanta even aangeven?
Lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet wat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie WA... Mooi schuim hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar een foto moment?
[..]
huppel kan je de fanta even aangeven?
Natuurlijk mag jij mee schatquote:
Goeie vraag; denk niet dat ik binnen mn pakket van 30 lessen ga slagenquote:
Heloef?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Monopoly het volgende:
http://www.amsterdamfm.nl(...)msterdamfm-live.html
Ik kom in de uitzending bij Amsterdam FMzometeen, boers accent alles
Ik durf dat nooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is witte aap?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig.We kunnen ook een keer naar de witte aap gaan, of mono meehosselen.
haat schuimquote:
opquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net wijn voor je ingeschonken schat
Die zijn gelogen!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitZou best eens willen maar ben te schijterig na de verhalen die ik heb gehoord
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitZou best eens willen maar ben te schijterig na de verhalen die ik heb gehoord
Mij meeten? Zo eng is dat niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 inschenken? En zullen we die op bed opdrinken dan?quote:
Wij zijn heel lief hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.
Witte aap is baasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellige kroeg op de Witte de With.
Heul nietquote:
Nope, gewoon kei wit xDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Zeker onder de paddo's
Ik kan het TC nog maar net aan!
Ik ben nog altijd bang. Maar zijn piemel is ook gewoon enorm imposant en die kan die nooit netjes verbergen.quote:
Ik vind alles Goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellige kroeg op de Witte de With.
lik het liever tussen je tiete weg. Giet die vles maar helemaal leegquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 inschenken? En zullen we die op bed opdrinken dan?
...definieer normaal!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zijn heel lief hoor
Als je normaal doet....
Ok dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lik het liever tussen je tiete weg. Giet die vles maar helemaal leeg
25 ben ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef dawg het volgende:
hoe oud is iedereen die nu op de meet komen eigenlijk?
Paddy's is een kroegquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef MohMi het volgende:
JaZeker onder de paddo's
Ik kan het TC nog maar net aan!
als jij alles goed vind damentjes.... maak dan eens heel snel die foto!quote:
Kan ik me voorstellen. Reuzeding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd bang. Maar zijn piemel is ook gewoon enorm imposant en die kan die nooit netjes verbergen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
...definieer normaal!Ik ben wel hartstikke aardig
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myra kent jou intiemer dan ik, hoop ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jij kent mij net zo goed als Myra hoor, die hoef je niets te vragen.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra kent jou intiemer dan ik, hoop ik.
Zie wa!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als jij alles goed vind damentjes.... maak dan eens heel snel die foto!
Hoe oud ben je dan?quote:
Ik ben 32quote:
Je had het laatst nog over hoe onschuldig ze is. Ik respecteer dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra kent jou intiemer dan ik, hoop ik.
Waarheid dit!!quote:
Nog 5 dagen, dan ben ik ook al soort van bijna 30.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?Het is dat ik niet kan anders had ik kunnen helpen met het enigszins omhoog krikken van de leeftijd, 28 hier.
Je bent 28 en je weet niet dat Paddy's een kroeg is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?Het is dat ik niet kan anders had ik kunnen helpen met het enigszins omhoog krikken van de leeftijd, 28 hier.
HAHA JE ZAL MAAR BIJNA DERTIG ZIJN!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog 5 dagen, dan ben ik ook al soort van bijna 30.
volgende maand 32quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar jij weet alles, Bartho. Het is een wonder dat je nog single bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent 28 en je weet niet dat Paddy's een kroeg is?
Zelfs waar ik vandaan kom is dat algemeen bekend
nice.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wist dit ook niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar je hebt zijn penis in volle glorie mogen aanschouwen. Dat is meer dan ik, die het moet doen met zijdelingse blikken.quote:
You sir, are a gentleman and a scholar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je had het laatst nog over hoe onschuldig ze is. Ik respecteer dat.
Mischien woont ze in een gehucht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
* twi kijkt naar MohMi's posthistorie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mischien woont ze in een gehucht?
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij weet alles, Bartho. Het is een wonder dat je nog single bent.
ben jij 34 ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat station al gepasseerd met m'n 34 jaartjes
Ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
* twi kijkt naar MohMi's posthistorie.
Dit kan ik bevestigen.
achterhoek of randstad. dan heb je al 80% van alle fokkers. friesland telt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
* twi kijkt naar MohMi's posthistorie.
Dit kan ik bevestigen.
Jawel. Het is alleen geen wonder dat het zo isquote:
Anti-climaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jawel. Het is alleen geen wonder dat het zo is
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet jij. Jij blijft voor altijd single.
Subtiel chickquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet jij. Jij blijft voor altijd single.
Waarom zou jij geen vriendin kunnen hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen die denken dat ik een vriendin heb
Kom.
Fucking.
Op!![]()
![]()
Niet zo doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen die denken dat ik een vriendin heb
Kom.
Fucking.
Op!![]()
![]()
Mata batst latina's aan de lopende band, ik zie de overeenkomst nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op heloef te lijken met die anticlimaxen.
Of gek genoeg op El Matador.
Kutopmerking wel, die laatste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op heloef te lijken met die anticlimaxen.
Of gek genoeg op El Matador.
als dat alles is...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ga haar hosselen dan, gek. Het enige wat je nodig hebt is een barbecue.
dat zegt hij ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mata batst latina's aan de lopende band, ik zie de overeenkomst niet
Kolenkast?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Over BBQ gesproken. Ik zoek nog steeds een handige harry die mn kolenkast in een bbq kan veranderen
Kan ook_gek dat niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Over BBQ gesproken. Ik zoek nog steeds een handige harry die mn kolenkast in een bbq kan veranderen
Ja kolenkast!!quote:
Vorig jaar was ook best bescheiden tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Over BBQ gesproken, ik denk dat ik op mijn verjaardag een bescheiden BBQ met wat FOK!kers doen.
Durf je dat wel aan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Over BBQ gesproken, ik denk dat ik op mijn verjaardag een bescheiden BBQ met wat FOK!kers doe.
Je gaat wat FOK!kers doen.. en een BBQ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Over BBQ gesproken, ik denk dat ik op mijn verjaardag een bescheiden BBQ met wat FOK!kers doe.
Ik ga wel ff foto's maken en die whatsappen naar jequote:
Verstandige meid jij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn huis, maar een park of locatie ergens.
?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ga haar hosselen dan, gek. Het enige wat je nodig hebt is een barbecue.
twi works in mysterious waysquote:
Do not underestimate the power of the dancing pener!!quote:
En precies wat zeg ik allemaal dan?quote:
Vraag dat aan de vrouwen, en als je een zinnig antwoord krijgt, zeg het mij dan ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou jij geen vriendin kunnen hebben?
Ja, vast. Maar dan nog niet zomaar opeens out of the bluequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo doen.Komt wel en dan gaat het ineens kei snel en heb je binnen not-time zo'n huisje, labrador, kindje.
om jou te hosselen heb je aan een zweepje genoeg. das makkelijker dan een bbq. maar den bosch is dichterbij.quote:
Toch beter dan dieren of insecten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi zegt altijd maar dat ik mensen moet hosselen.
En Twi heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heb jij 2 rechter handen te leen dan? Ik heb enkel 2 linker handenquote:
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht! Heb je al wat op het programma staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik bedoel mata. pics van chicks posten kan iedereen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies wat zeg ik allemaal dan?
[..]
Insecten zijn dieren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Toch beter dan dieren of insecten.
Maar er is nog niks van gekomen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht! Heb je al wat op het programma staan?
Hm wie zegt dat dat het enige is wat je dan nodig hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
om jou te hosselen heb je aan een zweepje genoeg. das makkelijker dan een bbq. maar den bosch is dichterbij.
moeilijk moeilijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeZie je, zo word ik elke dag een stukje slimmer!
was de steen zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ook nog handboeien dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wie zegt dat dat het enige is wat je dan nodig hebt
Jij bent geschikt voor heel andere dingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij 2 rechter handen te leen dan? Ik heb enkel 2 linker handen
Zo mooi hoeft het nou ook weer niet te worden. Gewoon wat in elkaar flanzen, ta-da zeggen en dan verder gaan met alles waar jullie het normaal over hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
heb jij 2 rechter handen te leen dan? Ik heb enkel 2 linker handen
en een emmertje billenklapjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wie zegt dat dat het enige is wat je dan nodig hebt
Mierenneuker!quote:
met wie? twi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh ja, jij weet natuurlijk niet hoe dat is afgelopen![]()
Ach ja, geneukt had ik iig al
Ik luister naar twi, en ik sta nog steeds droog!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mierenneuker!
Luister nou eens naar twi.
Ja, maar als dat niet de overeenkomst is, wat dan wel? Blijkbaar vatte ik het verkeerd op...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel mata. pics van chicks posten kan iedereen.
Dan luister je niet goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik luister naar twi, en ik sta nog steeds droog!
Nee, dat heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh ja, jij weet natuurlijk niet hoe dat is afgelopen![]()
Ach ja, geneukt had ik iig al
En als je van plan bent hem te gaan neuken mag dat ook niet, godverdomme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neen, die heb ik zelfs nog nooit irl mogen zien
Wie heeft je dat verboden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neen, die heb ik zelfs nog nooit irl mogen zien
Ik weet hetquote:
Goed, dan proberen we het nog een keer.quote:
Je doet hem, ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En als je van plan bent hem te gaan neuken mag dat ook niet, godverdomme.
Ik ook, want dat is alweer een paar maandjes geleden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet hetKort samengevat; er lopen twee nieuwe projectjes
Maar je kent mijn tempo; als ik één van hen kus in het voorjaar van 2012 ben ik verbaasd
Laten we het niet met grof geweld doen aub!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
Oh die BBQ maken we zaterdag wel ff Hups.
Komt goed, zorg maar even voor een flinke hamer
Dat project cancellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, dan proberen we het nog een keer.
Ik vind een meisje heel leuk, maar ze valt niet op mannen. Wat doe ik?
je trekt een jurk aan...en misleid haar met je namaak rondingen...?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je piemel weg laten halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet met grof geweld doen aub!
Ik ook, het voorjaar van 2012 is voorbij namelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar je kent mijn tempo; als ik één van hen kus in het voorjaar van 2012 ben ik verbaasd
Voorjaar is al voorbij hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) Bied jezelf aan om zeker te weten dat ze niet toch stiekem voor de pener gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik denk jij niet alleen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij kan heel goed iedereen van drinken voorzienquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je trekt een jurk aan...en misleid haar met je namaak rondingen...?
quote:
Ik krijg gemengde signalen hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) Bied jezelf aan om zeker te weten dat ze niet toch stiekem voor de pener gaat
2) Zet een pruik op en doe wat sokken in je sweater op borsthoogte.
3) Move on
4)
FOK! to the rescue noemen ze datquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En als je van plan bent hem te gaan neuken mag dat ook niet, godverdomme.
Daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan heel goed iedereen van drinken voorzien
...dit is niet mijn dag...ik bedoelde 2014....misschien moet ik de computer maar uitzetten en gewoon gaan slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, want dat is alweer een paar maandjes geleden.
Gewoon wauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Je kent me niet dus ik kan je deze uitspraak niet kwalijk nemen, maar don't worry, ik ben niet van het rondneuken en al ZEKER niet met mannen die ook maar enigszins bezet zijn. Dat laat ik graag aan de sloeries onder ons over
Ja hallo, ik heb je niet uitgenodigd voor je "gezellige persoonlijkheid" hoorquote:
je klinkt verlegen. en voorzichtig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Je kent me niet dus ik kan je deze uitspraak niet kwalijk nemen, maar don't worry, ik ben niet van het rondneuken en al ZEKER niet met mannen die ook maar enigszins bezet zijn. Dat laat ik graag aan de sloeries onder ons over
Same here, kom maar, gaan we naar bedje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
...dit is niet mijn dag...ik bedoelde 2014....misschien moet ik de computer maar uitzetten en gewoon gaan slapenIk reed ook al bijna loeihard door rood, heel het stoplicht niet gezien
Haiquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
Hoi hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zij die avonddienst hebben, groeten u![]()
Ik mag je wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb je niet uitgenodigd voor je "gezellige persoonlijkheid" hoor
Ach, niet verlegen, wel terughoudend, misschien omdat ik vooral bevriend ben met mannen en ik vaak panisch ben dat ik het verkeerde signaal afgeef.quote:
Zet je dan je masker op??quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here, kom maar, gaan we naar bedje.
Ik wissel ze af, ook omdat ik vergeet in welke ik zat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, niet verlegen, wel terughoudend, misschien omdat ik vooral bevriend ben met mannen en ik vaak panisch ben dat ik het verkeerde signaal afgeef.
En verder erg gezellig, hoor
[..]
Zet je dan je masker op??![]()
Gezellig dat je er bent trouwensBen je ook nog aan het SC-hoppen of is dit em?
en naief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, niet verlegen, wel terughoudend, misschien omdat ik vooral bevriend ben met mannen en ik vaak panisch ben dat ik het verkeerde signaal afgeef.
En verder erg gezellig, hoor
[..]
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]Hallo!
[..]
Zijn er gelukkig nog best een hoop die zo denken, hoor![]()
nou ik ben heel benieuwd wat jij nu gaat zeggen op de vraag... oh wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geschikt voor heel andere dingen
ik deed de klep open en toen weer dicht en maakte de opmerking "gho dit is echt oud" was dus niet zo slim?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zo mooi hoeft het nou ook weer niet te worden. Gewoon wat in elkaar flanzen, ta-da zeggen en dan verder gaan met alles waar jullie het normaal over hebben.
als jij het zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed, ze lijkt wat op evie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |