lieg nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef Monopoly het volgende:
_! Wat is dit, ik trek mijzelf af, heb ik Steven of MLP niet voor nodig
Ja gaat niet automatisch omhoogquote:
Leer lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer een sc met een zwaar overbodige en veel te lange OP
Oh stop it youquote:
En dan is de OP opeens niet overbodig en heel kort?quote:
zeurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is de OP opeens niet overbodig en heel kort?
Dan is het goed...quote:
je bent wel een beetje asociaal hoor. Daarstraks allemaal vragen aan mij stellen en dan ineens weg gaan....quote:
Sukkelquote:
Ik wilde vragen, heb je mij nog gemist? Maar we hebben erg leuke gesprekken op whatsapp natuurlijkquote:
Sorry, zal het nooit meer doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan is het goed...
[..]
je bent wel een beetje asociaal hoor. Daarstraks allemaal vragen aan mij stellen en dan ineens weg gaan....
Daardoor kwam ik hier weer kijken natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen, heb je mij nog gemist? Maar we hebben erg leuke gesprekken op whatsapp natuurlijk
Oh?quote:
Ontken het maar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daardoor kwam ik hier weer kijken natuurlijk
[..]
Oh?
Van welke oude SC komt u?quote:
Ben jij al zo oud dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem van het 25-35 sc topic
Hoi sexy!quote:
ja ik ben er toch!quote:
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 wasquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem van het 25-35 sc topic
Gelukkig wel jaquote:
oh dat is ie ook hoor....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 was
Ik zag het jaquote:
Wat doet ie dan in het 25-35 topic? MILF's scoren?quote:
ok...dit is vreemd. ik ben zowat 2x zo oud huppel, staat gewoon in m'n foboquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 was
fixedquote:
welke milfs?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het 25-35 topic? MILF's scoren?
Ik kijk echt nooit in fobo'squote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ok...dit is vreemd. ik ben zowat 2x zo oud huppel, staat gewoon in m'n fobo
Zaten die daar niet?quote:
Geen idee, ik dacht dat gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dacht je dat ik zo jong was dan?
MI, ik net zo oud als heloef
niet dat ik weet of ik moet iets gemist hebben.. er zaten wel een aantal ILF's thoughquote:
Ghehe ook goed toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet dat ik weet of ik moet iets gemist hebben.. er zaten wel een aantal ILF's though
Laten we het hopen. Dan kan Royco jou voor bejaarde gaan uitscheldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben misschien zelfs ouder dan jij huppel
Doel bereiktquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
ik zeg niks.. al moet ik er wel om lachen
noujah het was geen datingtopicquote:
Je hebt gewoon geen geldquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dan kan Royco jou voor bejaarde gaan uitschelden
Dat ook maar helemaal zeker weten doe ik het niet want mn app doet niet meewerkenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
noujah het was geen datingtopic![]()
![]()
ik denk ik kom daar wat chicks hosselen maar nee het is een beetje thee drinken op meets met allerlei mensen
![]()
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
En voor hupsels!!quote:
haha turkquote:
Is flipsels er niet? Die vindt het wel leuk als je haar pestquote:
Liever niet aub!quote:
koffie is voor ... ja waar is koffie voor.... ohjah stomme mensenquote:
Doe eens niet zo onaardigquote:
Mensen die niet koffiequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
koffie is voor ... ja waar is koffie voor.... ohjah stomme mensen
Ik doe wat ik wil ja!!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Anushaar van Berenborst
Aanbid hier Gluteus_Maximus!
Gepwnd door de koperen ploert!
Bier en Tieten!
Hulp met Security Central
Al mijn topics
Ik ben een newb.
Nog een squatterquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Charmed_Angel kom je nog? ik ga zo squatten... heb een opwarmertje nodig
Mijn leukste topics zijn allemaal verwijderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Anushaar van Berenborst
Aanbid hier Gluteus_Maximus!
Gepwnd door de koperen ploert!
Bier en Tieten!
Hulp met Security Central
Al mijn topics
Ik ben een newb.
Ik lig nu in badquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Charmed_Angel kom je nog? ik ga zo squatten... heb een opwarmertje nodig
Matig van de mods. Heb je een klacht ingediend?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn leukste topics zijn allemaal verwijderd
Nu zijn alleen de stomme er nog
Ook_gek en ik vinden dat nog steeds een goed fotomomentquote:
Nee, kreeg alleen maar een paar bans ervoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig van de mods. Heb je een klacht ingediend?
Zitten jullie samen te FOK!ken ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook_gek en ik vinden dat nog steeds een goed fotomoment
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zucht.... dan moet ik het bad maar meepakken....
[..]zeur!
Kutstreek wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, kreeg alleen maar een paar bans ervoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zitten jullie samen te FOK!ken ofzo?
Nee want ik vier mijn verjaardag die dagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Miran, kom jij 11 augustus naar de meet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook_gek en ik vinden dat nog steeds een goed fotomoment
Oh fuuuu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want ik vier mijn verjaardag die dagIk ben de 12e jarig
Attent van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh fuuuu.
Dan zal ik wel een extra wijntje uit jouw naam drinken.
is goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh fuuuu.
Dan zal ik wel een extra wijntje uit jouw naam drinken.
hoor ik daar een foto moment?quote:
huppel kan je de fanta even aangeven?quote:
Na de vakantie pas?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goedna mijn vakantie weer een keer paddy's doen? Kan hups dit keer ook mee en twi
Ik ben bang dat hups voorlopig nergens meer heen gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goedna mijn vakantie weer een keer paddy's doen? Kan hups dit keer ook mee en twi
Ik heb net wijn voor je ingeschonken schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar een foto moment?
[..]
huppel kan je de fanta even aangeven?
Lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet wat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie WA... Mooi schuim hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar een foto moment?
[..]
huppel kan je de fanta even aangeven?
Natuurlijk mag jij mee schatquote:
Goeie vraag; denk niet dat ik binnen mn pakket van 30 lessen ga slagenquote:
Heloef?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Monopoly het volgende:
http://www.amsterdamfm.nl(...)msterdamfm-live.html
Ik kom in de uitzending bij Amsterdam FMzometeen, boers accent alles
Ik durf dat nooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is witte aap?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig.We kunnen ook een keer naar de witte aap gaan, of mono meehosselen.
haat schuimquote:
opquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net wijn voor je ingeschonken schat
Die zijn gelogen!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitZou best eens willen maar ben te schijterig na de verhalen die ik heb gehoord
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitZou best eens willen maar ben te schijterig na de verhalen die ik heb gehoord
Mij meeten? Zo eng is dat niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 inschenken? En zullen we die op bed opdrinken dan?quote:
Wij zijn heel lief hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.
Witte aap is baasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellige kroeg op de Witte de With.
Heul nietquote:
Nope, gewoon kei wit xDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Zeker onder de paddo's
Ik kan het TC nog maar net aan!
Ik ben nog altijd bang. Maar zijn piemel is ook gewoon enorm imposant en die kan die nooit netjes verbergen.quote:
Ik vind alles Goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellige kroeg op de Witte de With.
lik het liever tussen je tiete weg. Giet die vles maar helemaal leegquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 inschenken? En zullen we die op bed opdrinken dan?
...definieer normaal!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zijn heel lief hoor
Als je normaal doet....
Ok dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lik het liever tussen je tiete weg. Giet die vles maar helemaal leeg
25 ben ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef dawg het volgende:
hoe oud is iedereen die nu op de meet komen eigenlijk?
Paddy's is een kroegquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef MohMi het volgende:
JaZeker onder de paddo's
Ik kan het TC nog maar net aan!
als jij alles goed vind damentjes.... maak dan eens heel snel die foto!quote:
Kan ik me voorstellen. Reuzeding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd bang. Maar zijn piemel is ook gewoon enorm imposant en die kan die nooit netjes verbergen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
...definieer normaal!Ik ben wel hartstikke aardig
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myra kent jou intiemer dan ik, hoop ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jij kent mij net zo goed als Myra hoor, die hoef je niets te vragen.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra kent jou intiemer dan ik, hoop ik.
Zie wa!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als jij alles goed vind damentjes.... maak dan eens heel snel die foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |