Geloof het of niet, TS heeft ook nog ogen ookquote:Op donderdag 19 april 2012 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoe kun je nou horen of het een lelijk dik mokkel is dan?
Nederlandse vrouwen zijn gewoon luie varkens die niets liever doen dan de hele dag op hun luie flikker te zitten en overal over lopen te klagen. Vooral over de rabobank en kachels.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of van die vrouwen die altijd klagen "ja de sportschool is niks voor mij, dat is zooo saai!". Man, zet die luie vetrollen eens in beweging, stop met al dat snoep en koek en snelle koolhydraten. Afvallen is niet moeilijk, het vereist gewoon wat discipline.
Iedereen kan het lichaam van zijn of haar dromen krijgen, maar dat lukt niet met Telsell rommel of Alcachofa de Laon. Alleen door te strijden en op voeding te letten.
Tevens een klacht van mijn kant, waarom zijn zoveel Nederlandse vrouwen (te) dik en zijn er niet meer zoals deze:
[ afbeelding ]
Dat staat er niet, er staat dat je dat hoortquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geloof het of niet, TS heeft ook nog ogen ook
Is toch ook zo?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
"Ik wil niet te gespierd worden, dat is lelijk".
Er staat ik een dik lelijk mokkel dat hoor zeggen. Ben je mentaal geretardeerd ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat dat je dat hoort.
Ja en dan lekker afgeven op vrouwen die wél aandacht aan hun uiterlijk besteden. Die hebben anorexia, zijn obsessief of hebben gespleten haarpunten waardoor ze helemaal niet aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn gewoon luie varkens die niets liever doen dan de hele dag op hun luie flikker te zitten en overal over lopen te klagen. Vooral over de rabobank en kachels.
Kun je dit in goed Nederlands herhalen ? Ik ben geretardeerd door je post.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er staat ik een dik lelijk mokkel dat hoor zeggen. Ben je mentaal geretardeerd ofzo
Let jij eens een beetje op je woorden, zo praat je niet tegen een damequote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er staat ik een dik lelijk mokkel dat hoor zeggen. Ben je mentaal geretardeerd ofzo
Ben jij geestelijk gehandicapt ofzo, met je vernederlandsing van Engelse woorden... Mentaal geretardeerdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar die zin heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord van iemand waarvan ik dacht "ja kijk jij maar uit dat je niet te gespierd wordt". Maar eigenlijk mag ik niet haten ik ben zelf ook een lui varken.quote:
Ik had dan ook de aanname gemaakt dat ik niet tegen een dame aan het praten was. Het spijt mequote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Let jij eens een beetje op je woorden, zo praat je niet tegen een dame
Dit ook inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
"Ik wil niet te gespierd worden, dat is lelijk".
Geretardeerd is gewoon een Nederlands woord hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij geestelijk gehandicapt ofzo, met je vernederlandsing van Engelse woorden... Mentaal geretardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |