lieg nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef Monopoly het volgende:
_! Wat is dit, ik trek mijzelf af, heb ik Steven of MLP niet voor nodig
Ja gaat niet automatisch omhoogquote:
Leer lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer een sc met een zwaar overbodige en veel te lange OP
Oh stop it youquote:
En dan is de OP opeens niet overbodig en heel kort?quote:
zeurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is de OP opeens niet overbodig en heel kort?
Dan is het goed...quote:
je bent wel een beetje asociaal hoor. Daarstraks allemaal vragen aan mij stellen en dan ineens weg gaan....quote:
Sukkelquote:
Ik wilde vragen, heb je mij nog gemist? Maar we hebben erg leuke gesprekken op whatsapp natuurlijkquote:
Sorry, zal het nooit meer doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan is het goed...
[..]
je bent wel een beetje asociaal hoor. Daarstraks allemaal vragen aan mij stellen en dan ineens weg gaan....
Daardoor kwam ik hier weer kijken natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen, heb je mij nog gemist? Maar we hebben erg leuke gesprekken op whatsapp natuurlijk
Oh?quote:
Ontken het maar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daardoor kwam ik hier weer kijken natuurlijk
[..]
Oh?
Van welke oude SC komt u?quote:
Ben jij al zo oud dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem van het 25-35 sc topic
Hoi sexy!quote:
ja ik ben er toch!quote:
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 wasquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem van het 25-35 sc topic
Gelukkig wel jaquote:
oh dat is ie ook hoor....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 was
Ik zag het jaquote:
Wat doet ie dan in het 25-35 topic? MILF's scoren?quote:
ok...dit is vreemd. ik ben zowat 2x zo oud huppel, staat gewoon in m'n foboquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat jij een broekie van een jaar of 18 was
fixedquote:
welke milfs?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het 25-35 topic? MILF's scoren?
Ik kijk echt nooit in fobo'squote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ok...dit is vreemd. ik ben zowat 2x zo oud huppel, staat gewoon in m'n fobo
Zaten die daar niet?quote:
Geen idee, ik dacht dat gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dacht je dat ik zo jong was dan?
MI, ik net zo oud als heloef
niet dat ik weet of ik moet iets gemist hebben.. er zaten wel een aantal ILF's thoughquote:
Ghehe ook goed toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet dat ik weet of ik moet iets gemist hebben.. er zaten wel een aantal ILF's though
Laten we het hopen. Dan kan Royco jou voor bejaarde gaan uitscheldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben misschien zelfs ouder dan jij huppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |