abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 13:21:37 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_75140557
Ik heb een probleem. Een half uur geleden kreeg ik een pop-up van mijn antivirus dat er een trojan is gevonden. Daarna krijg ik nog meer pop-up's over wat er allemaal fout is op mijn pc en er vindt een scan plaats (of doet alsof). Er staat bij dat ik het moet verwijderen met Security Central.

Na wat google werk weet ik nu dat het een scam is, en dat Security Central doet alsof er van alles mis is, zodat je het download. Ik kan het echter niet verwijderen.
Op 2-spyware.com staat een removal tool, maar die kan ik niet runnen omdat Security Central het tegenhoudt. Er staan 4 mirrors, die allemaal ook tegen worden gehouden. Malwarebytes Anti-Malware kan ook niet opgestart worden om dezelfde reden.

Er staat op de site ook hoe je het handmatig op kunt lossen. Daarvoor moet je echter taskmanager kunnen openen, iets dat wordt tegengehouden door Security Central.

Heeft iemand een suggestie?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_75141818
opstarten in veilige modus, wordt het niet geactiveerd.
daarna naar c:\program files\
daar de map zoeken in die trend daarvan en alles verwijderen.
daarna opnieuw opstarten en nog even een removal tool draaien om de register waardes te verwijderen.

probeer dat eens
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  maandag 30 november 2009 @ 15:00:36 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_75143985
Het lijkt er op dat het nu verholpen is. Bedankt.
Sorry dat ik zo'n computerkneus ben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_75144008
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt er op dat het nu verholpen is. Bedankt.
Sorry dat ik zo'n computerkneus ben.
geeft neit, ken het probleem.
heb het eens bij me IT Chef moeten doen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')