Attent van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh fuuuu.
Dan zal ik wel een extra wijntje uit jouw naam drinken.
is goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh fuuuu.
Dan zal ik wel een extra wijntje uit jouw naam drinken.
hoor ik daar een foto moment?quote:
huppel kan je de fanta even aangeven?quote:
Na de vakantie pas?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goedna mijn vakantie weer een keer paddy's doen? Kan hups dit keer ook mee en twi
Ik ben bang dat hups voorlopig nergens meer heen gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goedna mijn vakantie weer een keer paddy's doen? Kan hups dit keer ook mee en twi
Ik heb net wijn voor je ingeschonken schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar een foto moment?
[..]
huppel kan je de fanta even aangeven?
Lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet wat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie WA... Mooi schuim hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar een foto moment?
[..]
huppel kan je de fanta even aangeven?
Natuurlijk mag jij mee schatquote:
Goeie vraag; denk niet dat ik binnen mn pakket van 30 lessen ga slagenquote:
Heloef?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Monopoly het volgende:
http://www.amsterdamfm.nl(...)msterdamfm-live.html
Ik kom in de uitzending bij Amsterdam FMzometeen, boers accent alles
Ik durf dat nooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is witte aap?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig.We kunnen ook een keer naar de witte aap gaan, of mono meehosselen.
haat schuimquote:
opquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net wijn voor je ingeschonken schat
Die zijn gelogen!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitZou best eens willen maar ben te schijterig na de verhalen die ik heb gehoord
Zolang je geen psychotische negerin bent raken we je niet kwijt in het park hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitZou best eens willen maar ben te schijterig na de verhalen die ik heb gehoord
Mij meeten? Zo eng is dat niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 inschenken? En zullen we die op bed opdrinken dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |