Niet zo doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen die denken dat ik een vriendin heb
Kom.
Fucking.
Op!![]()
![]()
Mata batst latina's aan de lopende band, ik zie de overeenkomst nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op heloef te lijken met die anticlimaxen.
Of gek genoeg op El Matador.
Kutopmerking wel, die laatste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op heloef te lijken met die anticlimaxen.
Of gek genoeg op El Matador.
als dat alles is...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ga haar hosselen dan, gek. Het enige wat je nodig hebt is een barbecue.
dat zegt hij ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mata batst latina's aan de lopende band, ik zie de overeenkomst niet
Kolenkast?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Over BBQ gesproken. Ik zoek nog steeds een handige harry die mn kolenkast in een bbq kan veranderen
Kan ook_gek dat niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Over BBQ gesproken. Ik zoek nog steeds een handige harry die mn kolenkast in een bbq kan veranderen
Ja kolenkast!!quote:
Vorig jaar was ook best bescheiden tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Over BBQ gesproken, ik denk dat ik op mijn verjaardag een bescheiden BBQ met wat FOK!kers doen.
Durf je dat wel aan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Over BBQ gesproken, ik denk dat ik op mijn verjaardag een bescheiden BBQ met wat FOK!kers doe.
Je gaat wat FOK!kers doen.. en een BBQ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Over BBQ gesproken, ik denk dat ik op mijn verjaardag een bescheiden BBQ met wat FOK!kers doe.
Ik ga wel ff foto's maken en die whatsappen naar jequote:
Verstandige meid jij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn huis, maar een park of locatie ergens.
?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ga haar hosselen dan, gek. Het enige wat je nodig hebt is een barbecue.
twi works in mysterious waysquote:
Do not underestimate the power of the dancing pener!!quote:
En precies wat zeg ik allemaal dan?quote:
Vraag dat aan de vrouwen, en als je een zinnig antwoord krijgt, zeg het mij dan ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou jij geen vriendin kunnen hebben?
Ja, vast. Maar dan nog niet zomaar opeens out of the bluequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo doen.Komt wel en dan gaat het ineens kei snel en heb je binnen not-time zo'n huisje, labrador, kindje.
om jou te hosselen heb je aan een zweepje genoeg. das makkelijker dan een bbq. maar den bosch is dichterbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |