Daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan heel goed iedereen van drinken voorzien
...dit is niet mijn dag...ik bedoelde 2014....misschien moet ik de computer maar uitzetten en gewoon gaan slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, want dat is alweer een paar maandjes geleden.
Gewoon wauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Je kent me niet dus ik kan je deze uitspraak niet kwalijk nemen, maar don't worry, ik ben niet van het rondneuken en al ZEKER niet met mannen die ook maar enigszins bezet zijn. Dat laat ik graag aan de sloeries onder ons over
Ja hallo, ik heb je niet uitgenodigd voor je "gezellige persoonlijkheid" hoorquote:
je klinkt verlegen. en voorzichtig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Je kent me niet dus ik kan je deze uitspraak niet kwalijk nemen, maar don't worry, ik ben niet van het rondneuken en al ZEKER niet met mannen die ook maar enigszins bezet zijn. Dat laat ik graag aan de sloeries onder ons over
Same here, kom maar, gaan we naar bedje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
...dit is niet mijn dag...ik bedoelde 2014....misschien moet ik de computer maar uitzetten en gewoon gaan slapenIk reed ook al bijna loeihard door rood, heel het stoplicht niet gezien
Haiquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
Hoi hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zij die avonddienst hebben, groeten u![]()
Ik mag je wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb je niet uitgenodigd voor je "gezellige persoonlijkheid" hoor
Ach, niet verlegen, wel terughoudend, misschien omdat ik vooral bevriend ben met mannen en ik vaak panisch ben dat ik het verkeerde signaal afgeef.quote:
Zet je dan je masker op??quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here, kom maar, gaan we naar bedje.
Ik wissel ze af, ook omdat ik vergeet in welke ik zat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, niet verlegen, wel terughoudend, misschien omdat ik vooral bevriend ben met mannen en ik vaak panisch ben dat ik het verkeerde signaal afgeef.
En verder erg gezellig, hoor
[..]
Zet je dan je masker op??![]()
Gezellig dat je er bent trouwensBen je ook nog aan het SC-hoppen of is dit em?
en naief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, niet verlegen, wel terughoudend, misschien omdat ik vooral bevriend ben met mannen en ik vaak panisch ben dat ik het verkeerde signaal afgeef.
En verder erg gezellig, hoor
[..]
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]Hallo!
[..]
Zijn er gelukkig nog best een hoop die zo denken, hoor![]()
nou ik ben heel benieuwd wat jij nu gaat zeggen op de vraag... oh wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geschikt voor heel andere dingen
ik deed de klep open en toen weer dicht en maakte de opmerking "gho dit is echt oud" was dus niet zo slim?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zo mooi hoeft het nou ook weer niet te worden. Gewoon wat in elkaar flanzen, ta-da zeggen en dan verder gaan met alles waar jullie het normaal over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |