En als je van plan bent hem te gaan neuken mag dat ook niet, godverdomme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neen, die heb ik zelfs nog nooit irl mogen zien
Wie heeft je dat verboden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neen, die heb ik zelfs nog nooit irl mogen zien
Ik weet hetquote:
Goed, dan proberen we het nog een keer.quote:
Je doet hem, ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En als je van plan bent hem te gaan neuken mag dat ook niet, godverdomme.
Ik ook, want dat is alweer een paar maandjes geleden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet hetKort samengevat; er lopen twee nieuwe projectjes
Maar je kent mijn tempo; als ik één van hen kus in het voorjaar van 2012 ben ik verbaasd
Laten we het niet met grof geweld doen aub!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
Oh die BBQ maken we zaterdag wel ff Hups.
Komt goed, zorg maar even voor een flinke hamer
Dat project cancellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, dan proberen we het nog een keer.
Ik vind een meisje heel leuk, maar ze valt niet op mannen. Wat doe ik?
je trekt een jurk aan...en misleid haar met je namaak rondingen...?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je piemel weg laten halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet met grof geweld doen aub!
Ik ook, het voorjaar van 2012 is voorbij namelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar je kent mijn tempo; als ik één van hen kus in het voorjaar van 2012 ben ik verbaasd
Voorjaar is al voorbij hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) Bied jezelf aan om zeker te weten dat ze niet toch stiekem voor de pener gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik denk jij niet alleen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij kan heel goed iedereen van drinken voorzienquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je trekt een jurk aan...en misleid haar met je namaak rondingen...?
quote:
Ik krijg gemengde signalen hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) Bied jezelf aan om zeker te weten dat ze niet toch stiekem voor de pener gaat
2) Zet een pruik op en doe wat sokken in je sweater op borsthoogte.
3) Move on
4)
FOK! to the rescue noemen ze datquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En als je van plan bent hem te gaan neuken mag dat ook niet, godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |