Toch beter dan dieren of insecten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi zegt altijd maar dat ik mensen moet hosselen.
En Twi heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heb jij 2 rechter handen te leen dan? Ik heb enkel 2 linker handenquote:
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent 28 en je weet niet dat Paddy's een kroeg is?
Zelfs waar ik vandaan kom is dat algemeen bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht! Heb je al wat op het programma staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik bedoel mata. pics van chicks posten kan iedereen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies wat zeg ik allemaal dan?
[..]
Insecten zijn dieren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Toch beter dan dieren of insecten.
Maar er is nog niks van gekomen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht! Heb je al wat op het programma staan?
Hm wie zegt dat dat het enige is wat je dan nodig hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
om jou te hosselen heb je aan een zweepje genoeg. das makkelijker dan een bbq. maar den bosch is dichterbij.
moeilijk moeilijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeZie je, zo word ik elke dag een stukje slimmer!
was de steen zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ook nog handboeien dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wie zegt dat dat het enige is wat je dan nodig hebt
Jij bent geschikt voor heel andere dingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij 2 rechter handen te leen dan? Ik heb enkel 2 linker handen
Zo mooi hoeft het nou ook weer niet te worden. Gewoon wat in elkaar flanzen, ta-da zeggen en dan verder gaan met alles waar jullie het normaal over hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
heb jij 2 rechter handen te leen dan? Ik heb enkel 2 linker handen
en een emmertje billenklapjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wie zegt dat dat het enige is wat je dan nodig hebt
Mierenneuker!quote:
met wie? twi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh ja, jij weet natuurlijk niet hoe dat is afgelopen![]()
Ach ja, geneukt had ik iig al
Ik luister naar twi, en ik sta nog steeds droog!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mierenneuker!
Luister nou eens naar twi.
Ja, maar als dat niet de overeenkomst is, wat dan wel? Blijkbaar vatte ik het verkeerd op...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel mata. pics van chicks posten kan iedereen.
Dan luister je niet goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik luister naar twi, en ik sta nog steeds droog!
Nee, dat heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh ja, jij weet natuurlijk niet hoe dat is afgelopen![]()
Ach ja, geneukt had ik iig al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |