Hij is ook een feyenoorder dus geen probleem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord4-2 is de nieuwe naam van A422, vandaar.
quote:
Toch wel tof dat iemand die als Ajacied begint eindigt als Feyenoorder op FOK!.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook een feyenoorder dus geen probleem.
Daarom deed ik het ook zo, zo ben ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
Nou ja, maar goed dat er geen clubnaam in de TT staat. Want dat mag niet.
wie dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch wel tof dat iemand die als Ajacied begint eindigt als Feyenoorder op FOK!.
Weet ik toch, is typischquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook zo, zo ben ik.
Clubhoppers moet je niet willen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch wel tof dat iemand die als Ajacied begint eindigt als Feyenoorder op FOK!.
Dat laatste gaat niet gebeuren man. En een spits denk ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat ze nog een spits vinden, of Guidetti die terugkomt.
HMF denkt nog steeds dat Guidetti terugkomtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet gebeuren man. En een spits denk ik ook niet.
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF denkt nog steeds dat Guidetti terugkomt
Guyon gaat er gewoon 25 maken dit seizoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat ze nog een spits vinden, of Guidetti die terugkomt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Operation repo, wat agressieve tokkies die spullen invorderen, een serie die altijd voor VI te zien was.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Guyon gaat er gewoon 25 maken dit seizoen
Ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet gebeuren man. En een spits denk ik ook niet.
Tour stream werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeren steam werkt al bijna 2 uur niet. Bij iemand anders wel?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, maar denk het ook niet.
[..]
Tour stream werkt bij mij wel.
Ik kijk VI via de mp4, dus geen idee wat ervoor of erna komt. Maar zo te zien mis ik in elk geval geen lekkere wijven...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Operation repo, wat agressieve tokkies die spullen invorderen, een serie die altijd voor VI te zien was.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind echt dat HMF eens rustiger en normaler moet gaan doen (Hoi HMF als je meeleest)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.
Lof en pies en ondergoed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Houd je een beetje koest. Zo'n middelmatige user als jij hebt het recht niet een grote mond op te zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.
Dan zet je gewoon Lexje Immers in de spits en Vilhena op 10.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet te vaak geschorst is...
Van de Tour?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeren steam werkt al bijna 2 uur niet. Bij iemand anders wel?
Als je van een paar maatjes meer, tattoo's, piercings en een sacherijnig wijf houdt is ze best te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk VI via de mp4, dus geen idee wat ervoor of erna komt. Maar zo te zien mis ik in elk geval geen lekkere wijven...
En terechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb uw topic opgeleuktquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je een beetje koest. Zo'n middelmatige user als jij hebt het recht niet een grote mond op te zetten.
Of mannen in tuinbroeken en een honkbalknuppel HOUD ME TEGEN ANDERS GA IK SLAAN HOOR.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je van een paar maatjes meer, tattoo's, piercings en een sacherijnig wijf houdt is ze best te doen.
Het is Lexie en niet Lexje. Waar is die bouncer als hem goffedomme nodig hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon Lexje Immers in de spits en Vilhena op 10.
Sinds wanneer kan een klein konijntje slaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of mannen in tuinbroeken en een honkbalknuppel HOUD ME TEGEN ANDERS GA IK SLAAN HOOR.
Vind ik niet.quote:
Sowieso je druk maken om zo iemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind echt dat HMF eens rustiger en normaler moet gaan doen (Hoi HMF als je meeleest). Ik vind het gewoon jammer dat hij denkt dat hij de Barometer van de SC is. Iedereen moet zich welkom voelen. Ook vanochtend weer. Hij flipt helemaal als hij leest dat Tong heeft meegepost. Tong kan best een toffe user zijn, alleen wordt hij afgerekend op zijn overmatige topicdiaree en elke post eindigen met een
.
Leksie ons kleine Heksie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Lexie en niet Lexje. Waar is die bouncer als hem goffedomme nodig hebt
Ziet er mooi uitquote:
Mooi figuur die Immers. Zolang de stoppen niet doorslaan iig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Lexie en niet Lexje. Waar is die bouncer als hem goffedomme nodig hebt
Lexie en Guyon, wij kunnen die Fairplay trofee bij voorbaat al vergeten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit
[..]
Mooi figuur die Immers. Zolang de stoppen niet doorslaan iig.
Ik heb de heletijd "No network connection could be made to the steam servers. Steam will automatically retry connection until the service becomes available"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog wel verbinding met Steam, anders had ze nu al gebeld
John schermt met interesse van Italiaanse clubs. Bovendien is hij niet fit en semi-in de war.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF denkt nog steeds dat Guidetti terugkomt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
John schermt met interesse van Italiaanse clubs.
[ afbeelding ]
(PAINT) John Guidetti Feyenoord
Hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
John schermt met interesse van Italiaanse clubs. Bovendien is hij niet fit en semi-in de war.![]()
[ afbeelding ]
(PAINT) John Guidetti Feyenoord
Hee, ho, wacht eens even... Jij begint toch niet stiekem volwassen te worden?!..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind echt dat HMF eens rustiger en normaler moet gaan doen (Hoi HMF als je meeleest). Ik vind het gewoon jammer dat hij denkt dat hij de Barometer van de SC is. Iedereen moet zich welkom voelen. Ook vanochtend weer. Hij flipt helemaal als hij leest dat Tong heeft meegepost. Tong kan best een toffe user zijn, alleen wordt hij afgerekend op zijn overmatige topicdiaree en elke post eindigen met een
.
Waarom ben je zo bang voor een paar post van iemand die jij geen niveau vindt hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Stijn, laat Tong alsjeblieft lekker wegblijven hier. Die heeft nog nooit iets zinnigs gepost en gaat het niveau hier nou niet bepaald omhoog halen. Ik denk dat niemand zijn onzin hier moet hebben.
Jawel hoor, ik vond het grappig dat hij meepostte.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Stijn, laat Tong alsjeblieft lekker wegblijven hier. Die heeft nog nooit iets zinnigs gepost en gaat het niveau hier nou niet bepaald omhoog halen. Ik denk dat niemand zijn onzin hier moet hebben.
Ik snap je. Maar dan moet je dat ook tegen een Tyron moet zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Happel het volgende:
Heel SC is een groot baggeronderdeel van VBL. Lekker boeiend wie hier post man.
Ik heb het niet gelezen wat hij daadwerkelijk postte. Maar die gozert pleurt zo ongelofelijk veel onzin door heel Fok neer, dat ik, mijn eigen mening, liever heb dat hij niet hier gaat postenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vond het grappig dat hij meepostte.
Mag je vinden, maar het is zo irrelevant. Iedereen mag hier namelijk posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen wat hij daadwerkelijk postte. Maar die gozert pleurt zo ongelofelijk veel onzin door heel Fok neer, dat ik, mijn eigen mening, liever heb dat hij niet hier gaat posten
Ja, ik ga hier niet over elke user mijn mening lopen geven, geeft alleen maar gezeik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar dan moet je dat ook tegen een Tyron moet zeggen.
Klopt, het is ook irrelevant. Maar ik heb het vage vermoeden dat ik niet bepaald de enige ben die hem niet zo mag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar het is zo irrelevant. Iedereen mag hier namelijk posten.
Dit, dat gaat een HMF of Kapiteintje niet bepalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokstaart mag dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je nou even bezig houdt met je zelf ipv om mij telkens te bekommeren, bedankt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar dan moet je dat ook tegen een Tyron moet zeggen.
Is ook zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit, dat gaat een HMF of Kapiteintje niet bepalen.
Dat kan, blijft een feit dat hij hier mag posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, het is ook irrelevant. Maar ik heb het vage vermoeden dat ik niet bepaald de enige ben die hem niet zo mag.
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, blijft een feit dat hij hier mag posten.
Er zijn bepaalde users die denken dat zij mogen bepalen wie er allemaal in de SC mogen posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Tyron het volgende:
Gaat het nog steeds over welke users er geaccepteerd worden of niet?
Dan starten ze toch een eigen forum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde users die denken dat zij mogen bepalen wie er allemaal in de SC mogen posten.
Over 7 dagen kan ik dat ook afdwingen dus iets meer respect a.u.b.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde users die denken dat zij mogen bepalen wie er allemaal in de SC mogen posten.
Ja. Als ze zich allemaal zo belangrijk voelen dat ze mogen bepalen wie er niet komt in de SC....quote:
Maar jij bent LR, Jij mag dat. LR is zo. LR is zo geboren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 7 dagen kan ik dat ook afdwingen dus iets meer respect a.u.b.
Op de laatste afscheiding komt er echt geen flikker in dat Feyenoordtopicquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat is altijd wel succesvol namelijk.
Ok dan stel ik bij deze weer in dat voetbal gerelateerde zaken worden geweerd in de SC die regel begon enigszins te verwateren de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent LR, Jij mag dat. LR is zo. LR is zo geboren.
Jij vindt toch ook wel dat een aantal users posten als een mongool?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Als ze zich allemaal zo belangrijk voelen dat ze mogen bepalen wie er niet komt in de SC....
Waarom zou je niet over voetbal praten in een SC in VBL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan stel ik bij deze weer in dat voetbal gerelateerde zaken worden geweerd in de SC die regel begon enigszins te verwateren de afgelopen dagen.
We sturen je wetsvoorstel door naar de Eerste kamer. Je hoort zo snel mogelijk van onsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan stel ik bij deze weer in dat voetbal gerelateerde zaken worden geweerd in de SC die regel begon enigszins te verwateren de afgelopen dagen.
Wees nou niet zo hard voor jezelf...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook wel dat een aantal users posten als een mongool?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom zou je niet over voetbal praten in een SC in VBL?
+ een bron van ergernis bijv. jouw random Poepon plaatjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent LR, Jij mag dat. LR is zo. LR is zo geboren.
Zeker, tactiek is wat afstand houden van je mond en de bellenblazer. Zodat je gecontroleerder kan blazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, iemand onlangs nog bellen geblazen?
Dat vind ik ook wel. Maar ik heb gisteravond gezegd:quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook wel dat een aantal users posten als een mongool?
Of ben je mijn preek vergeten?quote:Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc. Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Vervang het met hij en deze zin klopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poepon onderschattenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
+ een bron van ergernis bijv. jouw random Poepon plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepon naar Manchester Utd binnekort dus.
Waarom staat mijn citaat er tussen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
+ een bron van ergernis bijv. jouw random Poepon plaatjes.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poepon onderschatten
[ afbeelding ]Tyron, Kap gewoon eens met dat Poepon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepon naar Manchester Utd binnekort dus.
Kap eens met dat geTyron. Ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, Kap gewoon eens met dat Poepon.
Doe ik, wanneer jij ophoudt met dat Poepon. Iedereen begint het irritant te vinden. En als iedereen het irritant vindt. Dan zit er 100% zeker een kern van waarheid in. Doe er wat aan. Zo voorkom je ergernis en is iedereen weer wat meer tevree'nquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kap eens met dat geTyron. Ik ben je moeder niet.
neequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik, wanneer jij ophoudt met dat Poepon. Iedereen begint het irritant te vinden. En als iedereen het irritant vindt. Dan zit er 100% zeker een kern van waarheid in. Doe er wat aan. Zo voorkom je ergernis en is iedereen weer wat meer tevree'n
Wat een ochtendmens ben je ookquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk vroeg opstaan. Vandaag weer om 16:00 wakker geen probleem
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Monopoly wat lees ik nu... politie aan de deur?
Heerlijk ritme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk vroeg opstaan. Vandaag weer om 16:00 wakker geen probleem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet als de reden Fok!ken is nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
spoort toch niet dat je pas om 07:30 gaat slapen. Dat zou ik echt geen prettig ritme vinden.
Alsof ik er zelf wel blij om ben. Het is dat mijn vader net naar boven schreeuwde anders sliep ik nog een uurtje doorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
spoort toch niet dat je pas om 07:30 gaat slapen. Dat zou ik echt geen prettig ritme vinden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Tyron het volgende:
Hoezo verspreiden mensen op facebook dit soort plaatjes:Mensen denken waarschijnlijk dat dat grappig is wat het in feite helemaal neit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister nou maar... mij is het nog niet opgevallen maar je hebt het iq van een visstick. En als Stijntje al iets al irritant vind zit je al vaak hoog over de grens van anderen heen. Nu is het alleen Stijn maar gister zat je al bijna tegen een ban aan en Geo is ook al lekker bezig tegen je. Nog even en je krijgt HMF op je dak en dan is het afgelopen met jequote:
Bedankt dat je ook mijn mening begrijpt en nog wilt versterken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Luister nou maar... mij is het nog niet opgevallen maar je hebt het iq van een visstick. En als Stijntje al iets al irritant vind zit je al vaak hoog over de grens van anderen heen. Nu is het alleen Stijn maar gister zat je al bijna tegen een ban aan en Geo is ook al lekker bezig tegen je. Nog even en je krijgt HMF op je dak en dan is het afgelopen met je
Best wel asociaal dat hij je uit bed schreeuwt terwijl je net in je diepste slaapfase zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik er zelf wel blij om ben. Het is dat mijn vader net naar boven schreeuwde anders sliep ik nog een uurtje door
Waar wek ik de indruk dat ik care om "stijn" "geo" of 'HMF"?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Luister nou maar... mij is het nog niet opgevallen maar je hebt het iq van een visstick. En als Stijntje al iets al irritant vind zit je al vaak hoog over de grens van anderen heen. Nu is het alleen Stijn maar gister zat je al bijna tegen een ban aan en Geo is ook al lekker bezig tegen je. Nog even en je krijgt HMF op je dak en dan is het afgelopen met je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om deze post. Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd anoniem te zijn. Er zijn genoeg FOK!Meets etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar wek ik de indruk dat ik care om "stijn" "geo" of 'HMF"?
En dat je begint over het iq van een visstick terwijl we op een anonieme forum zitten (waar iedereen kan wezen wie hij wil wezen) is echt een dieptepunt.
Je bent lekker bezig knullie over twee jaar ben je waarschijnlijk de nieuwe Netsplitter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook mijn mening begrijpt en nog wilt versterken.
Ik wil alleen minder irritant zijn in de SC. Want ik merk dat velen mij irritant vinden en dan moet ik dingen incasseren. Dat wil ik niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig knullie over twee jaar ben je waarschijnlijk de nieuwe Netsplitter.
Al denk ik gezien je hoeveelheid posts eerder de nieuwe Conflict dat was iemand in ONZ die in het begin alleen maar liep te baggeren en elke dag jarig was en het uiteindelijk tot forum Admin of iets in die trend heeft geschopt. Als jij zo doorgaat zo als je nu bezig bent zie ik je wel Splitter junior worden in plaats van mini Tong.
Doet hij ook wat met dolfijnen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig knullie over twee jaar ben je waarschijnlijk de nieuwe Netsplitter.
Al denk ik gezien je hoeveelheid posts eerder de nieuwe Conflict dat was iemand in ONZ die in het begin alleen maar liep te baggeren en elke dag jarig was en het uiteindelijk tot forum Admin of iets in die trend heeft geschopt. Als jij zo doorgaat zo als je nu bezig bent zie ik je wel Splitter junior worden in plaats van mini Tong.
Als er een keer in de buurt een meet is met de SC ga ik er gerust heen. Maar tot die tijd lig ik niet echt wakker van wat andere users van me vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd anoniem te zijn. Er zijn genoeg FOK!Meets etc
Als je dit gedrag voort blijft zetten, dan ben ik bang dat je al snel de hele SC over je dak krijgt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als er een keer in de buurt een meet is met de SC ga ik er gerust heen. Maar tot die tijd lig ik niet echt wakker van wat andere users van me vinden.
Waarom zou je dolfijnen haten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets met dolfijnen. Ik haat ze eerder.
God, ik hoop dat ik vannacht kan slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit gedrag voort blijft zetten, dan ben ik bang dat je al snel de hele SC over je dak krijgt.
Haha alsjeblieft Stijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit gedrag voort blijft zetten, dan ben ik bang dat je al snel de hele SC over je dak krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was maar een advies. Net zoals Bert van Marwijk ten onder ging aan zijn eigen visie waar hij niet van af wou stappen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
God, ik hoop dat ik vannacht kan slapen.
Er zijn wat verschillen tussen Bert en mij, ik zal Huntelaar altijd in de spits zetten en Affelay op de bank houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was maar een advies. Net zoals Bert van Marwijk ten onder ging aan zijn eigen visie waar hij niet van af wou stappen.
Bert en ik...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zijn wat verschillen tussen Bert en mij, ik zal Huntelaar altijd in de spits zetten en Affelay op de bank houden.
Maakt mij niet uit wat je doet. Het geeft voor mij alleen maar aan met wat voor volk ik hier te maken heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahawewahea oke ik sal er de volchende keer aandenkun meester herman
Omdat ik een grammaticafout maak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je doet. Het geeft voor mij alleen maar aan met wat voor volk ik hier te maken heb.
Zulke fouten maken, dat is diep triest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ik een grammaticafout maak?Als je daar je mening vanaf laat hangen ben je diep triest man.
Pas op, de elite heeft gesproken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je doet. Het geeft voor mij alleen maar aan met wat voor volk ik hier te maken heb.
Je durft wel tegen Happel héquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ik een grammaticafout maak?Als je daar je mening vanaf laat hangen ben je diep triest man.
Niet tegen Happel ingaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een fuck geven om zulke fouten op een forum, dat is triester dan triest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke fouten maken, dat is diep triest.
Haha die lage iq grappen zijn echt orgineel aan het worden XDPXDPPDquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Tenzij je een buitenlander bent en een erge vorm van dyslexie hebt denk ik dat we toch goed zitten met het lage IQ oordeel.
Dat is wel heel leuk, maar ik was te druk met bellen blazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, iemand onlangs nog gefles-voetbald?
Welnee man. Ik vind alleen bepaalde users wat meer toevoegen aan het topic en dat zeg ik ook gewoon. Voor de rest niet te veel achter zoeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd nog wel van je hoor, no homo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man. Ik vind alleen bepaalde users wat meer toevoegen aan het topic en dat zeg ik ook gewoon. Voor de rest niet te veel achter zoeken.
Wel blokjesvoetbal aan het eind van elke judo-trainingquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, iemand onlangs nog gefles-voetbald?
Dat deden wij ook wel eens met gym op de basisschool, gevaarlijk man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel blokjesvoetbal aan het eind van elke judo-training
Wij voetbalden gewoon met een tennisballetje en jassen als doelpalen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi om te zien dat ik er een paar uur niet ben en jullie uit jezelf die hele discussie weer oprakelen om later vanavond weer met droge ogen te willen beweren dat het allemaal aan mij en HMF ligt.
Oh en flessenvoetbal met volle flessen was wel bazig vroeger op 't schoolplein ja.
Ik merkte dat nieuwere users me alleen kennen als snelle debiele mikey die maar wat post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven Mikey, dat je zo scherp bent?
Dat komt omdat HMF het ook weer opgang bracht en stelde het met jou eens te zijn maar ik word er ook wel tamelijk moedeloos vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi om te zien dat ik er een paar uur niet ben en jullie uit jezelf die hele discussie weer oprakelen om later vanavond weer met droge ogen te willen beweren dat het allemaal aan mij en HMF ligt.
Oh en flessenvoetbal met volle flessen was wel bazig vroeger op 't schoolplein ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik merkte dat nieuwere users me alleen kennen als snelle debiele mikey die maar wat post.
Er maar weer even wat meer werk in steken. normaal alleen als er discussies zijn maar kan zelf ook wat beter mijn best doen natuurlijk. The if U cant beat them join them tactiek ben ik wel even klaar mee.
Serieus ingaan om iemand die je zit te fucken, dat is triester dan triest triest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een fuck geven om zulke fouten op een forum, dat is triester dan triest.
Ik hou van de nieuwe Mikey.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik merkte dat nieuwere users me alleen kennen als snelle debiele mikey die maar wat post.
Er maar weer even wat meer werk in steken. normaal alleen als er discussies zijn maar kan zelf ook wat beter mijn best doen natuurlijk. The if U cant beat them join them tactiek ben ik wel even klaar mee.
Ik ga er niet weer over beginnen, maar vind het wel prachtig om te zien dat jullie jezelf er nog steeds druk om maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat HMF het ook weer opgang bracht en stelde het met jou eens te zijn maar ik word er ook wel tamelijk moedeloos van
Ik heb het ook totaal langs me laten gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet weer over beginnen, maar vind het wel prachtig om te zien dat jullie jezelf er nog steeds druk om maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Eerder een Vertonghen man, als ik de bal eenmaal had ging ik naar voren met grote passen en schoot ik van een afstandje richting andermans blokje.quote:
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet weer over beginnen, maar vind het wel prachtig om te zien dat jullie jezelf er nog steeds druk om maken.
Het plan tot nu toe is: We gaan naar Breda.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don, ik ben vrijdag sowieso in Breda als 't goed is. Had je nog wilde plannen?
Dus nu wil je me opeens fucken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus ingaan om iemand die je zit te fucken, dat is triester dan triest triest.
Heb je hier nu zo'n 40-45 minuten over moeten doen om te typen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:
En ik vind dat er verschillende users zijn (die ik niet bij naam noem, ze weten zelf wie ik bedoel) die consequent menen hele vervelende toespelingen naar de holocaust te moeten maken. Ik kan zo 40-45 posts quoten waar dit het geval is.
Misselijkmakend ja geef mij dan maar treinposts van Monopoly. Hij schijnt een stageplek in Polen te hebben gevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:
En ik vind dat er verschillende users zijn (die ik niet bij naam noem, ze weten zelf wie ik bedoel) die consequent menen hele vervelende toespelingen naar de holocaust te moeten maken. Ik kan zo 40-45 posts quoten waar dit het geval is.
En wie is 'we'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het plan tot nu toe is: We gaan naar Breda.
Rens...je jeugdige naiviteit speelt je parten jongen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heet trollen, gebeurd constant in VBL. Je moet hier niet te zwaar aan tillen joh!
Walgelijk weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je hier nu zo'n 40-45 minuten over moeten doen om te typen?
Als hij het zo post is zijn vrouw er bij. Je kent hem toch wel een beetje nu zo onderhand ?quote:
Kijk nog eens naar m'n reactie en dan naar de PI, het is een doordenkertje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heet trollen, gebeurd constant in VBL. Je moet hier niet te zwaar aan tillen joh!
Nee mang, z'n vrouwtje laat hij altijd lekker bij de kids in Belgie toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij het zo post is zijn vrouw er bij. Je kent hem toch wel een beetje nu zo onderhand ?
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)quote:
Je kent me tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee mang, z'n vrouwtje laat hij altijd lekker bij de kids in Belgie toch.
Heeft ze nou Diablo 3 al of zit ze nog steeds zonder?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens...je jeugdige naiviteit speelt je parten jongen.
Shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n reactie en dan naar de PI, het is een doordenkertje.
Inmiddels toch via Steamquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ze nou Diablo 3 al of zit ze nog steeds zonder?
Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?quote:
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah daar is hij... nou vertel op wat was er met de politie vandaag?
Matigquote:
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?
Of is ze niet zo fanatiek ?
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)
Heb serieus overwogen om de autolader te gebruiken, maar dan zou mijn vrouw de sloten veranderen denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.
[..]
Matig
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ik
Ik ga stage lopen in Amersfoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
steven is een zaanse ier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?
Of gewoon vanwege de belasting?
8 maanden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
Want in Zwolle heb je gelukkig geen pauperwijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat een pauper tuin, zal wel in de Rivierenwijk zijn in Deventer ofzo
Ah dat was het ja... Die beroemde familie met die keeper wel eens ontmoet dan of Boskampie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.
Heb net gehoord dat hij me wilt fucken, dus ik zal wel oppassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort
Zou geen ruzie maken met Happel dan.
Niet meer zo erg als vroeger. De Palestrinalaan in Holtenbroek was absoluut niet veilig. Nu is dat gedeelte aardig opgeknapt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want in Zwolle heb je gelukkig geen pauperwijken![]()
Nee, ik zit in Belgisch Limburg: meer kans om Been tegen te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah dat was het ja... Die beroemde familie met die keeper wel eens ontmoet dan of Boskampie?
Als ik weer eens in Genk ben moeten we toch maar eens afspreken dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Belgisch Limburg: meer kans om Been tegen te komen.
Vond dat sowieso altijd wel meevallen. Mensen doen ook alsof de Indische buurt een of andere ghetto is waar elke dag 3 mensen worden gepopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet meer zo erg als vroeger. De Palestrinalaan in Holtenbroek was absoluut niet veilig. Nu is dat gedeelte aardig opgeknapt.
SWS is Zwolle wel een vette stad. Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar Zwolle (ook noodgedwongen omdat voor de rest je geen echte steden hebt hier maar goed)>quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond dat sowieso altijd wel meevallen. Mensen doen ook alsof de Indische buurt een of andere ghetto is waar elke dag 3 mensen worden gepopt.
Het was niet echt gevaarlijk, maar pauper was het zeker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond dat sowieso altijd wel meevallen. Mensen doen ook alsof de Indische buurt een of andere ghetto is waar elke dag 3 mensen worden gepopt.
Toffe user jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
DonRaja hosselt al die users. Echt de vaderfiguur van de SC in leeftijd en gedrag
Uitgaan is kut, voor de rest is Zwolle wel lekker rustig. Met lekker weer in het park chillenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SWS is Zwolle wel een vette stad. Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar Zwolle (ook noodgedwongen omdat voor de rest je geen echte steden hebt hier maar goed)>
Holtenbroek daar komt lijn twee toch altijd doorheen ? Je merkt het wel aan het soort mensen wat daar de bus instapt dat het een niet al te prettig buurt is daar.. Nee wat dat betreft was AA Landen of was het nou A landen een betere buurt. Al kwam die bus altijd langs een of ander zorg centrum vlak bij dat overdekt winkel centrum want daar stapte steevast altijd een paar gekkies in de bus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geeft wat spanning aan je post jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap mijn smiley keuze ook niet maar vind het wel mooi staan.
Zijn ze trouwens al klaar met het station? Laatste keer was ik op het station met bevrijdingsfestival en toen moest ik nog via die tijdelijke brug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitgaan is kut, voor de rest is Zwolle wel lekker rustig. Met lekker weer in het park chillen
Ik zit graag in de Docter in het weekend. Komen aparte lui, heb er hele avonden met onbekenden de meest vage gesprekken gevoerdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitgaan is kut, voor de rest is Zwolle wel lekker rustig. Met lekker weer in het park chillen
Is cool, al zit ik tegenwoordig vaker in Brussel dan me lief isquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik weer eens in Genk ben moeten we toch maar eens afspreken dan.
Heel veel verbeterd en komt niet (meer) in de buurt van bijvoorbeeld de Rivierenwijk. En in Holtenbroek lopen veel studenten en wat vervelende mocro'tjes en antillianenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was niet echt gevaarlijk, maar pauper was het zeker.
En hoe het nu is met de Indische Buurt weet ik niet, laatste 2 keren dat ik iets van schietpartijen hoorde in Zwolle was het wel Indische Buurt, maar dat zegt op zich niet zo heel veel natuurlijk.
Dus datquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
DonRaja hosselt al die users. Echt de vaderfiguur van de SC in leeftijd en gedrag
Ik kom ook geregeld in de Doctor man. Dope tent, geen gezeik, wel veel vage lui maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit graag in de Docter in het weekend. Komen aparte lui, heb er hele avonden met onbekenden de meest vage gesprekken gevoerdToffe tent, en ook wel toffe muziek.
Nee, station gaat binnenkort ook nog een paar weken helemaal dichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze trouwens al klaar met het station? Laatste keer was ik op het station met bevrijdingsfestival en toen moest ik nog via die tijdelijke brug.
Leuke tent is dat mits je de 16 jarige emo kneusjes negeert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit graag in de Docter in het weekend. Komen aparte lui, heb er hele avonden met onbekenden de meest vage gesprekken gevoerdToffe tent, en ook wel toffe muziek.
Een gehaktbal, aardappels en snijbonen. Als je wat anders wil kan je niet bij mij komen eten vanavond.quote:
Dat klopt, die mochten het Paard niet in of die andere 2 slamFM achtige tentenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuke tent is dat mits je de 16 jarige emo kneusjes negeert.
Tenminste in die tijd zat het zeker op Vrijdag vol met dat soort figuren.
Bloopers en Timeless?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt, die mochten het Paard niet in of die andere 2 slamFM achtige tenten
Hoelaat serveer je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gehaktbal, aardappels en snijbonen. Als je wat anders wil kan je niet bij mij komen eten vanavond.
Turkenbende opgerold?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wel jammer dat de Turkenbende daar vorige week is opgerold. Of in deze regio beter bekend als de "drugskoerier".
Heb je ook een 'T Paard in Zwolle? Ik hoop oprecht dat het een betere tent is dan zijn naamgenoot in Den Haagquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt, die mochten het Paard niet in of die andere 2 slamFM achtige tenten
Dat hebben we hier niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga raspatat'je pakken want ben kapot van werken.
Deze neem ik mee in m'n opties.quote:
Timelessquote:
Ja, die breezertentenquote:
Het vliegende paardquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een 'T Paard in Zwolle? Ik hoop oprecht dat het een betere tent is dan zijn naamgenoot in Den Haag
Vliegende Paard. Noemt zich studentencafe. Lopen alleen maar christelijke, preutse wijven en gasten die vroeger altijd werden overgeslagen met voetballen op school.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een 'T Paard in Zwolle? Ik hoop oprecht dat het een betere tent is dan zijn naamgenoot in Den Haag
Ja vorige week waren er 2/3 Turken opgepakt die wat mensen in deze omgeving leverde. Ook in Zwolle moesten die niet onbekend zijn.quote:
Joffer is er nog steeds toch ? Laatste keer dat ik er was waren ze wel dicht, maar kwam volgens mij door verbouwing ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Timelesswat een debielen tent ik verbaas me er nog over dat ik nooit van die trap gevallen ben daar. .. Vroeger had je ook nog de Joffer ook zo iets.
Je herinnerd je eerst reactie op mij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat mijn eerste reactie aan jou een hatelijke was
Ik ben op mijn 17e ofzo wel eens kankerhard van die trap gelazerdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Timelesswat een debielen tent ik verbaas me er nog over dat ik nooit van die trap gevallen ben daar. .. Vroeger had je ook nog de Joffer ook zo iets.
HAVO, MBO wat maakt het uit. Zolang je maar doet waar jij met plezier je toekomst ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga waarschijnlijk over 2 jaar naar Windesheim, had dit jaar ook naar Deltion gekund maar ik ga liever terug naar HAVO. MBO lijkt me niks.
Iets over dat gespierd sterk groot knap, maar ik weet niet meer watquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je herinnerd je eerst reactie op mij?
Wat was dat dan?
Ah, 'T Paard was zo'n 4 jaar terug nog wel leuk op zijn tijd maar tegenwoordig is het echt huilen met de pet op wat al begint bij de meest trieste security die je ooit gaat tegenkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vliegende Paard. Noemt zich studentencafe. Lopen alleen maar christelijke, preutse wijven en gasten die vroeger altijd werden overgeslagen met voetballen op school.
Moet de snijbonen nog schoonmaken dus 18:30 of zo? Geen zin om mij te haasten.quote:
Dit was vroeger de 3 Gezusters in Breda. Tegenwoordig is het een Sushi-tent, vandaar de andere aankleding, maar de trappen zijn hetzelfde. Dit is toch bizar? Hier gingen dus altijd straalbezopen mensen op en af gedurende de avond. Ik kon me daar altijd over verbazen als ik er stond.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom en op Deltion en Lanstede kon ik geen leuke opleiding vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
HAVO, MBO wat maakt het uit. Zolang je maar doet waar jij met plezier je toekomst ziet.
Ja dudequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joffer is er nog steeds toch ? Laatste keer dat ik er was waren ze wel dicht, maar kwam volgens mij door verbouwing ofzo.
Heb daar veel op dinsdagavond rondgehangen, 50 cent voor een biertje, man man man rollend naar huis![]()
Of de Blaloquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Thorbecke Scholengemeenschap is trouwens wel de slechtste school die je kunt bedenken in Zwolle.
Oh, dat soort cliche reactiesquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets over dat gespierd sterk groot knap, maar ik weet niet meer wat
Kan best dat het er nog is ben lang niet in Zwolle geweest dacht dat laatst iemand hier zei dat het failliet was gegaan. Die Dinsdag avonden kan ik me ook nog wel herinneren gewoon zuipen en dan af en toe een joint roken achter de Media Markt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joffer is er nog steeds toch ? Laatste keer dat ik er was waren ze wel dicht, maar kwam volgens mij door verbouwing ofzo.
Heb daar veel op dinsdagavond rondgehangen, 50 cent voor een biertje, man man man rollend naar huis![]()
Je zit echt tegen jezelf te lullen hoor...just saying.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Thorbecke Scholengemeenschap is trouwens wel de slechtste school die je kunt bedenken in Zwolle.
Uit ervaringen van andere mensen had ik het liefste op het Thorbecke gezeten hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
En waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit echt tegen jezelf te lullen hoor...just saying.
Hahahaha, ik ga er binnenkort weer heen met vrienden, altijd kannen bier drinken daar, iedereen een kan en gewoon vies dronken naar de FEBO of de Hawaïquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja dudeBen nog steeds weleens in de Joffer. Gewoon helemaal kapot zuipen en dan op straat lachen om de jochies van 16 die elkaar proberen te slaan
Kan ook niet meepraten al zou ik willen. Ik ben nog nooit in Zwolle geweest eigenlijk en met eigenlijk bedoel ik dat het vrij zeker is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit echt tegen jezelf te lullen hoor...just saying.
Ik had 't idee dat niemand op je schoolverhalen reageerde. Bij nader inzien toch wel. Excuus. Maar jij zit dus zelf op die betreffende school?quote:
Ja daarom als leerling heb je daar wel een mooie tijd.. en de leraren zullen ook niet slecht zijn dit jaar 100% geslaagden. Maar als ouder zal ik mijn kind er niet op willen zetten hoor haha.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uit ervaringen van andere mensen had ik het liefste op het Thorbecke gezeten hoor.
Bij de Pinguin die teringturken belachelijk makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga er binnenkort weer heen met vrienden, altijd kannen bier drinken daar, iedereen een kan en gewoon vies dronken naar de FEBO of de Hawaï
Nee zit niet op Zwolle op schoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had 't idee dat niemand op je schoolverhalen reageerde. Bij nader inzien toch wel. Excuus. Maar jij zit dus zelf op die betreffende school?
Rens zit nu op de Ambelt. volgend jaar gaat hij daar misschien heen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had 't idee dat niemand op je schoolverhalen reageerde. Bij nader inzien toch wel. Excuus. Maar jij zit dus zelf op die betreffende school?
Grappigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens zit nu op de Ambelt. volgend jaar gaat hij daar misschien heen.
Ik kon alles maken op mijn school. Achteraf spijt van dat ik niet op een school heb gezeten waar wat fatsoenlijker gewerkt werd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daarom als leerling heb je daar wel een mooie tijd.. en de leraren zullen ook niet slecht zijn dit jaar 100% geslaagden. Maar als ouder zal ik mijn kind er niet op willen zetten hoor haha.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens zit nu op de Ambelt. volgend jaar gaat hij daar misschien heen.
Ik ben er als juniortje wel geweest voor een project bij Essent. Voor mijn gevoel regende het altijd en was het stadion van Zwolle spuug en spuuglelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook niet meepraten al zou ik willen. Ik ben nog nooit in Zwolle geweest eigenlijk en met eigenlijk bedoel ik dat het vrij zeker is.
Op het Deltion wil je ook echt niet zitten hoor. Kankerbende daar. Rijd er nog weleens langs, alleen maar mongolen gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee zit niet op Zwolle op school. Vrienden van mij wel. En heel veel mensen uit het dorp zitten er op de MBO en HBO in Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |