Werk jij ook bij ProRail/NS? Want als je in Zwolle woonde ken je misschien wel de pa van een vriend van mij. Is de baas van ProRail in Noord-Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met treinen te maken
quote:
quote:Ik moet ieder moment de deur uit anders kom ik weer eebs te laat.
Niet zo handig gezien il gister een nog al zwaar/Paon gesprek heb gehad. Maar ik lees graag je posts en zou zeker met een leuke replay komen
Dat zeg ik. En Ajax is dan de kampioen ervan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is pas armoede [ afbeelding ]
Ajax wint altijd de JCS tegen PSVquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wie de fruitschaal wint. De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.
Ik weet niet, maar zij lijken me meer een team. Kan nog van mening veranderen, maar tot nu toe heb ik nog geen gevoel dat we kampioen worden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat kampioen worden omdat:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
Dat is wel een blunder van formaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
1998 PSV 2-0 Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax wint altijd de JCS tegen PSVDus deze winnen ze ook.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
2002 11 augustus Ajax (L,B) 3-1 PSV (2)quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1998 PSV 2-0 Ajax
Feyenoord werd kampioen toen 1998
Ik weet je bent een feyenoord fan, maar je kan ook naar 2 jaar terug kijken. Twente wint JCS en Ajax wordt kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1998 PSV 2-0 Ajax
Feyenoord werd kampioen toen 1999
Ik zeg toch: ''De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.''quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet je bent een feyenoord fan, maar je kan ook naar 2 jaar terug kijken. Twente wint JCS en Ajax wordt kampioen.
nee, beker gaan ze sowieso niet pakken tenzij over twee finales.quote:
Is niet echt een traditie, maar dek jezelf maar in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg toch: ''De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.''
Ajax gaat erin de groepsfase CL uit het is niet anders. De EL moet nou eenmaal in eigen huis gewonnen worden.quote:
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Moeten we alleen de zwaarste wedstrijd van het seizoen winnen, anders wordt die beker niks. Maar er moet toch een keer zijn dat we Utrecht kunnen kloppen.
Marco van Basten lukte het voor het laatst IN de Galgenwaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Moeten we alleen de zwaarste wedstrijd van het seizoen winnen, anders wordt die beker niks. Maar er moet toch een keer zijn dat we Utrecht kunnen kloppen.
Gewoon die beker laten lopen. Uiteindelijk worden die spelers alleen maar meer vermoeid hierdoor. En je wint er niks mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Dat T-Shirt is ook zo lelijk hé.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.
Hopelijk wordt Utrecht - Ajax dan niet over 2 wedstrijden gespeeld. Over 1 is er nog een kans.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.
Marco is dan ook de beste trainer ooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco van Basten lukte het voor het laatst IN de Galgenwaard [ afbeelding ]
jawel, de bekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gewoon die beker laten lopen. Uiteindelijk worden die spelers alleen maar meer vermoeid hierdoor. En je wint er niks mee.
alsof ze dat ooit nog eens gaan doen na die faal een paar jaar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Utrecht - Ajax dan niet over 2 wedstrijden gespeeld. Over 1 is er nog een kans.
Nee dat is Ruud Gullit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Marco is dan ook de beste trainer ooit
Hoe ziet die van Utreg eruit?quote:
Als ze een goede vervanger voor Guidetti maken ze een 'kans'.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord gaat gewoon kampioen worden boelers.
En ze moeten mijn stad representen.quote:
Liever Champions League winst, maar met een Europa League kan ik ook wel leven. Al past dat niet echt bij de status die Ajax heeft als kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax gaat erin de groepsfase CL uit het is niet anders. De EL moet nou eenmaal in eigen huis gewonnen worden.
Niks dusquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Liever Champions League winst, maar met een Europa League kan ik ook wel leven. Al past dat niet echt bij de status die Ajax heeft als kampioen.
dat was inderdaad erg, wanneer is weer de eerstvolgende kans dat er daadwerkelijk uitsupporters mogen komen naar de klassieker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof ze dat ooit nog eens gaan doen na die faal een paar jaar terug.
Nu neukt hij Olcay weer...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruud Gullit valt iig niet te benijden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ziet die van Utreg eruit?
Dat kraagje op het uitshirt van Feyenoord is zo fout..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ziet die van Utreg eruit?
Dat kraagje op het uitshirt van Feyenoord is zo fout..
met die amsterdammer in rotterdam nooit meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was inderdaad erg, wanneer is weer de eerstvolgende kans dat er daadwerkelijk uitsupporters mogen komen naar de klassieker?
Waarvoor? We hebben 'm vorig jaar nog gewonnen, en uiteindelijk heeft 't ons alleen maar opgebroken..quote:
Als er van de spelers wordt verwacht ook zo'n buikje te 'kweken' zit die 16de plek er wel in ja.quote:
En dan Health City als sponsor nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er van de spelers wordt verwacht ook zo'n buikje te 'kweken' zit die 16de plek er wel in ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan Health City als sponsor nemen.
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
FC Utrecht wilt toch Verhoeven aantrekken?
Dat is toch geen gezond beleid meer. Ze hebben echt geen visie.quote:
Nee, willen is een sterk werkwoord dus het isquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
FC Utrecht wilt toch Verhoeven aantrekken?
Vechten tegen degradatie.quote:
Goede aankoop procentueel gezien houdt hij het meeste tegen van alle keepers als ze allemaal stil blijven staan.quote:
Hij heeft anders wel al Europa ervaring, ook een préquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede aankoop procentueel gezien houdt hij het meeste tegen van alle keepers als ze allemaal stil blijven staan.
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vechten tegen degradatie.
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.
Met Robert Maaskant weet je het nooit. Die schopte het bij NAC ook ver met zijn afbraakvoetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een reden om aan te nemen dat ze beter gaan draaien dan vorig jaar?
Ik vind het nog steeds een redelijke spits die Zeefuik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.
Klopt, en ik vind Maaskant wel een sympathieke man. Maar te wisselvallig om een team (blijvend) op het spoor te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.
Het is niet alsof dat een verbetering is ten opzichte van Pieter Huistra. Enige verbetering is dat ze nu een zeer degelijke jonge doelman hebben met die Bizot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Robert Maaskant weet je het nooit. Die schopte het bij NAC ook ver met zijn afbraakvoetbal
Hij is niet dik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang het geen 'Verhoeven dik' is maakt het niet uit jongequote:
Ronaldo kan ook nog scoren in Braziliëquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang het geen 'Verhoeven dik' is maakt het niet uit jonge
Maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met beetje geld kan je elke vrouw krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ronaldo kan ook nog scoren in Brazilië
Ajax en PSV huren een hele vliegtuig. Zij nemen gewoon commerciële vluchten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoezo trouwens business class KLM?
Dat doet PSV of Ajax nog niet eens..
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
je bent onbedoeld weer grappig door Zeefuik zijn explosiviteit te benoemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.
Hoezo rode en witte bloedcellen en zo. Hij is zwart en dus snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent onbedoeld weer grappig door Zeefuik zijn explosiviteit te benoemen.
Ja maar valt toch ook nog wel mee bij hem?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja bij ladyboys...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Is vanuit een goede hoek genomen, doen ze bij de playboy ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar valt toch ook nog wel mee bij hem?
[ [url=
http://www.doordebenen.nl(...)4x300.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo rode en witte bloedcellen en zo. Hij is zwart en dus snel.
Allemaal fake. Illuminatie wilt hem kapot maken.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax en PSV huren een hele vliegtuig. Zij nemen gewoon commerciële vluchten.
True.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.
quote:
Zou ik ook bij andere nederlandse clubs doen als die naar de kwart finale gingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging toen juichen voor PSV in de CL.
Dit was gewoon een one man showquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet, omdat ik nu weet wat voor über voordeel ze hebben qua geld dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ik ook bij andere nederlandse clubs doen als die naar de kwart finale gingen
Ac Milan, omdat Van der Vaart geen tijd rekte bij zijn vrije trap ging Ajax er uit in de kwartfinale tegen de latere CL winnaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij stond 2x op de einduitslag en was 1-1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit was gewoon een one man show
Tegen Liverpool.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ac Milan, omdat Van der Vaart geen tijd rekte bij zijn vrije trap ging Ajax er uit in de kwartfinale tegen de latere CL winnaar. Van mij had Psv 2 jaar later de finale ook wel tegen hen mogen bereiken.
Verrassend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon juichen voor Feijenoord in de vCL![]()
Feyenoord4-2.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
ja door die goal van Ambrosiniquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv ging er in de halve finale toch tegen AC Milan uit
Ja, maar je zei finalequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv ging er in de halve finale toch tegen AC Milan uit
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij had Psv 2 jaar later de finale ook wel tegen hen mogen bereiken.
Het was vdvaart die de bal niet kon wegtrappen en zijn man daarna niet ging dekken in wk finalequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ac Milan, omdat Van der Vaart geen tijd rekte bij zijn vrije trap ging Ajax er uit in de kwartfinale tegen de latere CL winnaar. Van mij had Psv 2 jaar later de finale ook wel tegen hen mogen bereiken.
Als ze Ac Milan hadden uitgeschakeld hadden ze ook de finale bereikt?quote:
Ja PSV - Liverpool dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Ac Milan hadden uitgeschakeld hadden ze ook de finale bereikt?
Ik niet. Juichen voor Leonardo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hebben er niet-ajacieden staan juichen bij deze goal?
Maar een 0-5quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja PSV - Liverpool dus.
Anyway, als PSV in de finale stond hadden we nu geen legendarische Liverpool - AC Milan 3-3 gehad
Wat wil je daarmee zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja PSV - Liverpool dus.
Anyway, als PSV in de finale stond hadden we nu geen legendarische Liverpool - AC Milan 3-3 gehad
2-0quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://nos.nl/video/21088-psv--ac-milan-2005.html
Zucht
Allemaal feiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
verhoeven is serieus gewoon een goede keeper hoor. En dat gewicht raakt ie gewoon niet kwijt, hoe erg ie ook probeert.
En juichten voor leo"judas"nardo stijntje? nooit
Herinneren jullie nog dat Hiddink Sibon wou inbrengen voor penalty's tegen Lyon, maar niemand wilde bal uittrappen bij PSV.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alex, Park, Gomes, Cocu, van Bommel, Farfan
Nu al de commentaargevers bekend bij de samenvattingen van de NOS bij speelronde 1quote:Zaterdag 11 augustus, 23.30 uur:
RKC Waalwijk - PSV
Commentaar: Jeroen Grueter
Roda JC - PEC Zwolle
Commentaar: Ronald van der Geer
Heracles Almelo - VVV-Venlo
Commentaar: Frank Snoeks
Zondag 12 augustus, 19,00 uur:
FC Utrecht - Feyenoord
Commentaar: Jeroen Elshoff
sc Heerenveen - NEC
Commentaar: Arno Vermeulen
FC Twente - FC Groningen
Commentaar: Jeroen Grueter
Vitesse - ADO Den Haag
Commentaar: Jan Roelfs
Ajax - AZ
Commentaar: Frank Snoeks
Haha, jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Herinneren jullie nog dat Hiddink Sibon wou inbrengen voor penalty's tegen Lyon, maar niemand wilde bal uittrappen bij PSV.
Niet echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Herinneren jullie nog dat Hiddink Sibon wou inbrengen voor penalty's tegen Lyon, maar niemand wilde bal uittrappen bij PSV.
Waarom is dit überhaupt interessante info?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al de commentaargevers bekend bij de samenvattingen van de NOS bij speelronde 1
Dat Snoeks serieus nog uberhaupt een wedstrijd aangewezen krijgt..quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al de commentaargevers bekend bij de samenvattingen van de NOS bij speelronde 1
Was echt grappig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, ja![]()
Mocht toen 10minuten langs de zijlaan staan om vervolgens weer te gaan zitten.
Commentator werd helemaal gek, daarom weet ik het nog.quote:
Iemand die de hele wedstrijd even online kan gooien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was echt grappig.
[..]
Commentator werd helemaal gek, daarom weet ik het nog.
http://torrentz.eu/search?f=psv+-+ac+milanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die de hele wedstrijd even online kan gooien?
hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
En de jaar daarop wel winnen in CL groepfase van AC Milan.
Allemaal 0 seeders, juppie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
En de jaar daarop wel winnen in CL groepfase van AC Milan.
[..]
http://torrentz.eu/search?f=psv+-+ac+milan
Daarnet werd HMF helemaal leip, omdat jullie tong hadden toegelaten..?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
Hoe is het vannacht eigenlijk afgelopen hier, iedereen nog present?
huh watquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarnet werd HMF helemaal leip, omdat jullie tong hadden toegelaten..?
Huh? Wie bedoel je met jullie, en waar zouden we hem hebben toegelaten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarnet werd HMF helemaal leip, omdat jullie tong hadden toegelaten..?
Over 2 weken JCS en week daarna Eredivisie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt tijd dat de eredivisie weer begint.
Standaard iedere Vrijdagavond ,Zaterdagavond, zondagmiddag. Huisvesting Live Eredivisieverslagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 2 weken JCS en week daarna Eredivisie.
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Wie bedoel je met jullie, en waar zouden we hem hebben toegelaten?
Geregeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruud Gullit valt iig niet te besnijden.
SK?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heeft niemand hier een SK oid?
Toegelaten? Moet je hier een test doen dan voordat je er in mag ofzo? Lekker fucking boeiend zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.
Seizoenskaart volgens mij.quote:
Seizoenskaart.quote:
Ik ook. En hopen dat ze winnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Feyenoord?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarschijnlijk ga ik wel naar een of meerdere potjes van Ajax dit seizoen. Voorkeur toch wel Ajax - PSV.
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ook. En hopen dat ze winnen.
Kijk wel. Die is na de winterstop gelijk de eerste wedstrijd van Ajax en daarna gelijk uit bij Vitessequote:
Portugal en Frankrijk halen we nooit in. Duitsland, Italië, Spanje en Engeland ook niet. Dus gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientie
Als een Nederlandse club Europees speelt, dan ben ik toch altijd voor die Nederlandse club, wie het ook is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat me nul van bij. Het was de goal waardoor Ajax doorging?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hebben er niet-ajacieden staan juichen bij deze goal?
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat ik komend seizoen ook weer eens naar het stadion ga.Ga naar PSV-TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barcelona, Porto, City, Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk loot Ajax wat leuke tegenstanders in de poule.
Ik werd stiekem bang van die TT vannachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet weer pakken he
Of een paar lekkere door bitchesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?
Nu ik erover denk, op zich zouden SC-bouncers wel cool zijn, ik nomineer Sjaakbauer (vanwege usericon) als eerste SC-Bouncer
Wordt sowieso realquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona, Porto, City, AjaxOf kan dat niet?
Ajax komt in pot 2 of pot 3. Porto volgens mij in Pot 1 net als Barçaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja probeer maar voor die wedstrijden optijd een kaartje te kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk wel. Die is na de winterstop gelijk de eerste wedstrijd van Ajax
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat ik komend seizoen ook weer eens naar het stadion ga.Neem je 3M1N3M wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet. Ik heb een haat liefde verhouding met uitsmijters.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?
Nu ik erover denk, op zich zouden SC-bouncers wel cool zijn, ik nomineer Sjaakbauer (vanwege usericon) als eerste SC-Bouncer
Oh, ik keek hier:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax komt in pot 2 of pot 3. Porto volgens mij in Pot 1 net als Barça
Ja, Hij weigerde 'm in de reeks. Komt vast omdat Geo en Monopoly vannacht om precies dezelfde tijd de nieuwe SC opendenquote:
Atletico komt toch niet in de CL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ik keek hier:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
En dan die Portugezen en die Russen nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er in 08/09 gebeurd dat we zo kut staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ik keek hier:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
Weet niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3M1N3M heeft het verstand van een peuter. Dat is echt triest met hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou nog liever met Davy gaan dan met 3M1N3M
Kansloos in de poule 4de geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er in 08/09 gebeurd dat we zo kut staan?
alleen als je daar zin in hebt :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet weer pakken he
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflakquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M heeft het verstand van een peuter. Dat is echt triest met hem
Poul met Liverpool, Atletico Madrid en Marseille.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Hij weigerde 'm in de reeks. Komt vast omdat Geo en Monopoly vannacht om precies dezelfde tijd de nieuwe SC openden
Owjah, die was ik alweer helemaal kwijt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)pions_League#Group_D
Hij is ook pas 13. Laat hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflak
Kan ik mij helemaal niet herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste seizoen CL van PSV.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik mij helemaal niet herinnerenDat is wel triest zeg
Ah oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het komt doordat Tong hier heeft gepost
Ik wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs poepon is meer volwassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflak
ERnstiger is dat er slechts 1 nl-team bijzatquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nog te betwijfelen..quote:
ik had het gister ook opeens, nu weer wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn, mijn boxjes beginnen opeens te kraken............
PSV had toen toch een punt meer dan de wereldtopper waar Kuyt nu speelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even wodka over heen doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn, mijn boxjes beginnen opeens te kraken............
Dat is al 10 jaar zo voor mijn gevoel met Ajax 2 jaar terug als uitzonderingquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ERnstiger is dat er slechts 1 nl-team bijzat
Koevermans alle doelpunten voor PSV gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)_group_stage#Group_D
Alleen winst tegen Marseille
idd 4 goals zie ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koevermans alle doelpunten voor PSV gemaakt.
Ruudje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de laatste topscorer in de CL geweest met Nederlandse nationaliteit?
Denk van Nistelrooy. Had er toch ooit 10 ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dameselftal van Ajax is niet verkeerdquote:
Van Nistelrooy?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was je voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk van Nistelrooy. Had er toch ooit 10 ofzo?
12 zelfs in 2002/2003quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk van Nistelrooy. Had er toch ooit 10 ofzo?
poeponquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
zelfs verbeteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan gaat Messi heel arrogant hem evenaren
Een jaar lang PSV zien domineren en slachten? Niet echt..quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet gewoon dat iedereen hier snakt naar het nieuwe voetbalseizoen
Kijk ik best naar uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een jaar lang PSV zien domineren en slachten? Niet echt..
Maak je maar zorgen om twente met Stief McClarenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
twente is leeg gekochtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jong wordt vervangen door Luc Kastanje. Ola John door Dusan Tadic. En Steve McClaren door clown Bassie. Alles komt goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
twente is leeg gekochtZijn er al versterkingen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jong wordt vervangen door Luc Kastanje. Ola John door Dusan Tadic. En Steve McClaren door clown Bassie. Alles komt goed.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jong wordt vervangen door Luc Kastanje. Ola John door Dusan Tadic. En Steve McClaren door clown Bassie. Alles komt goed.
Al die top gesprekken voor niets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier verder. Ik denk dat de reeks dan weer werkt.
Hahahquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En de laatste Nederlandse topscorer was Aad Koudijzer. Dat was '68/'69 als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Ik fix wat jullie hebben veroorzaaktquote:
Smelten te snel. Is lastig bij het barbecueën bijv.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie die vork ook zo mooi?
Ik zal ze laten mergen als dat nog kan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph, doe dan dat andere topic in de reeks en haal deze eruit
Ok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal ze laten mergen als dat nog kan.
Ja euh.. zomaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom haat je op het nuttigste schepsel van FOK! ?
Kom op, geef hem tenminste het gevoel dat hij welkom is. In tegenstelling tot anderen moeten we eens mensen met respect behandelen. Zoals die nieuwe jongen; Guitarist.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, zelfde reden waarom andere elkaar haten hier.
Respect moet je verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, geef hem tenminste het gevoel dat hij welkom is. In tegenstelling tot anderen moeten we eens mensen met respect behandelen. Zoals die nieuwe jongen; Guitarist.![]()
Ik heb geleerd dat dat dus niet zo is. Vertrouwen moet je verdienen, respect krijg/toon je per default maar kun je wél verliezenquote:
Altijd. Niemand hier verdient mijn respect. Nah, alleen HMF. Dat is de baas der bazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als iemand met een hoge status? Of ben je dan bevoordeeld?
Echt buitenwereld of Google streetview?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Even knallen en dan de buitenwereld in.
Echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt buitenwereld of Google streetview?
Ik wil het best een keer herhalen als je hier gewoon bent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Hey onze SC-Bouncer is er!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil het best een keer herhalen als je hier gewoon bent?
Herhalingen zijn nooit leuk. Ook niet met voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh ik had een paar posts geleden jou genomineerd als eerste SC-Bouncer. Dit ivm jouw usericonquote:
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEETquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik had een paar posts geleden jou genomineerd als eerste SC-Bouncer. Dit ivm jouw usericon
En sommigen aan de deur al weigerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEET
Zij komt je helpen als het uit de hand looptquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEET
Lekkerquote:
WTF wat is dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij komt je helpen als het uit de hand loopt
[ afbeelding ]
Ik ga even douchen. Daarna misschien wel even een lijstje maken met mensen die niet binnen mogen komen.quote:
Rens moet deze post lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Is dat een karikatuur van Eva Mendes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij komt je helpen als het uit de hand loopt
[ afbeelding ]
quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten we klaar voor een nieuw topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |