Had ooit gesprek gehad met iemand uit de politiek ( ook de partij waar ik op stem ), en hij maakt/ontwikkeld Europese regels op het gebied van rail vervoer. Best interessant, ik ben ook wel geïnteresseerd in politiek. Dus via via kwam het idee dat ik wat ga vertellen over mijn opleiding, en wat ik in mijn stage periode ben tegen gekomen waar de politieke partijen en beleidsmakers wat aan kunnen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom moet/ga je met die homo's praten dan?
Abo broeder, aboquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe post jij zo snel goffedomme, heb jij geen 2/10 seconde rule?
Gaat er dit seizoen wel iemand spelen uit de jeugd? Zo'n Depay moet gewoon speel minuten krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie hebben goede verdedigers in de jeugd lopen. Ook al Van Rhijn. Wij hebben alleen middenvelders en aanvallers.
Werk jij ook bij ProRail/NS? Want als je in Zwolle woonde ken je misschien wel de pa van een vriend van mij. Is de baas van ProRail in Noord-Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met treinen te maken
Nee, ik volg opleiding voor trein machinist, en ik werk niet voor NSquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werk jij ook bij ProRail/NS? Want als je in Zwolle woonde ken je misschien wel de pa van een vriend van mij. Is de baas van ProRail in Noord-Nederland
Die zoon (maat van mij) is ook helemaal gek van treinen
Depay is echt een beest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat er dit seizoen wel iemand spelen uit de jeugd? Zo'n Depay moet gewoon speel minuten krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
Renskeeeeeeeee, deze moet je maar eens luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |