Werk jij ook bij ProRail/NS? Want als je in Zwolle woonde ken je misschien wel de pa van een vriend van mij. Is de baas van ProRail in Noord-Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met treinen te maken
quote:
quote:Ik moet ieder moment de deur uit anders kom ik weer eebs te laat.
Niet zo handig gezien il gister een nog al zwaar/Paon gesprek heb gehad. Maar ik lees graag je posts en zou zeker met een leuke replay komen
Dat zeg ik. En Ajax is dan de kampioen ervan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is pas armoede [ afbeelding ]
Ajax wint altijd de JCS tegen PSVquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wie de fruitschaal wint. De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.
Ik weet niet, maar zij lijken me meer een team. Kan nog van mening veranderen, maar tot nu toe heb ik nog geen gevoel dat we kampioen worden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat kampioen worden omdat:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
Dat is wel een blunder van formaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
1998 PSV 2-0 Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax wint altijd de JCS tegen PSVDus deze winnen ze ook.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
2002 11 augustus Ajax (L,B) 3-1 PSV (2)quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1998 PSV 2-0 Ajax
Feyenoord werd kampioen toen 1998
Ik weet je bent een feyenoord fan, maar je kan ook naar 2 jaar terug kijken. Twente wint JCS en Ajax wordt kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1998 PSV 2-0 Ajax
Feyenoord werd kampioen toen 1999
Ik zeg toch: ''De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.''quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet je bent een feyenoord fan, maar je kan ook naar 2 jaar terug kijken. Twente wint JCS en Ajax wordt kampioen.
nee, beker gaan ze sowieso niet pakken tenzij over twee finales.quote:
Is niet echt een traditie, maar dek jezelf maar in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg toch: ''De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.''
Ajax gaat erin de groepsfase CL uit het is niet anders. De EL moet nou eenmaal in eigen huis gewonnen worden.quote:
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Moeten we alleen de zwaarste wedstrijd van het seizoen winnen, anders wordt die beker niks. Maar er moet toch een keer zijn dat we Utrecht kunnen kloppen.
Marco van Basten lukte het voor het laatst IN de Galgenwaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Moeten we alleen de zwaarste wedstrijd van het seizoen winnen, anders wordt die beker niks. Maar er moet toch een keer zijn dat we Utrecht kunnen kloppen.
Gewoon die beker laten lopen. Uiteindelijk worden die spelers alleen maar meer vermoeid hierdoor. En je wint er niks mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Dat T-Shirt is ook zo lelijk hé.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.
Hopelijk wordt Utrecht - Ajax dan niet over 2 wedstrijden gespeeld. Over 1 is er nog een kans.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.
Marco is dan ook de beste trainer ooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco van Basten lukte het voor het laatst IN de Galgenwaard [ afbeelding ]
jawel, de bekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gewoon die beker laten lopen. Uiteindelijk worden die spelers alleen maar meer vermoeid hierdoor. En je wint er niks mee.
alsof ze dat ooit nog eens gaan doen na die faal een paar jaar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Utrecht - Ajax dan niet over 2 wedstrijden gespeeld. Over 1 is er nog een kans.
Nee dat is Ruud Gullit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Marco is dan ook de beste trainer ooit
Hoe ziet die van Utreg eruit?quote:
Als ze een goede vervanger voor Guidetti maken ze een 'kans'.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord gaat gewoon kampioen worden boelers.
En ze moeten mijn stad representen.quote:
Liever Champions League winst, maar met een Europa League kan ik ook wel leven. Al past dat niet echt bij de status die Ajax heeft als kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax gaat erin de groepsfase CL uit het is niet anders. De EL moet nou eenmaal in eigen huis gewonnen worden.
Niks dusquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Liever Champions League winst, maar met een Europa League kan ik ook wel leven. Al past dat niet echt bij de status die Ajax heeft als kampioen.
dat was inderdaad erg, wanneer is weer de eerstvolgende kans dat er daadwerkelijk uitsupporters mogen komen naar de klassieker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof ze dat ooit nog eens gaan doen na die faal een paar jaar terug.
Nu neukt hij Olcay weer...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruud Gullit valt iig niet te benijden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ziet die van Utreg eruit?
Dat kraagje op het uitshirt van Feyenoord is zo fout..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ziet die van Utreg eruit?
Dat kraagje op het uitshirt van Feyenoord is zo fout..
met die amsterdammer in rotterdam nooit meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was inderdaad erg, wanneer is weer de eerstvolgende kans dat er daadwerkelijk uitsupporters mogen komen naar de klassieker?
Waarvoor? We hebben 'm vorig jaar nog gewonnen, en uiteindelijk heeft 't ons alleen maar opgebroken..quote:
Als er van de spelers wordt verwacht ook zo'n buikje te 'kweken' zit die 16de plek er wel in ja.quote:
En dan Health City als sponsor nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er van de spelers wordt verwacht ook zo'n buikje te 'kweken' zit die 16de plek er wel in ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan Health City als sponsor nemen.
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
FC Utrecht wilt toch Verhoeven aantrekken?
Dat is toch geen gezond beleid meer. Ze hebben echt geen visie.quote:
Nee, willen is een sterk werkwoord dus het isquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
FC Utrecht wilt toch Verhoeven aantrekken?
Vechten tegen degradatie.quote:
Goede aankoop procentueel gezien houdt hij het meeste tegen van alle keepers als ze allemaal stil blijven staan.quote:
Hij heeft anders wel al Europa ervaring, ook een préquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede aankoop procentueel gezien houdt hij het meeste tegen van alle keepers als ze allemaal stil blijven staan.
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vechten tegen degradatie.
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.
Met Robert Maaskant weet je het nooit. Die schopte het bij NAC ook ver met zijn afbraakvoetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een reden om aan te nemen dat ze beter gaan draaien dan vorig jaar?
Ik vind het nog steeds een redelijke spits die Zeefuik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.
Klopt, en ik vind Maaskant wel een sympathieke man. Maar te wisselvallig om een team (blijvend) op het spoor te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.
Het is niet alsof dat een verbetering is ten opzichte van Pieter Huistra. Enige verbetering is dat ze nu een zeer degelijke jonge doelman hebben met die Bizot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Robert Maaskant weet je het nooit. Die schopte het bij NAC ook ver met zijn afbraakvoetbal
Hij is niet dik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang het geen 'Verhoeven dik' is maakt het niet uit jongequote:
Ronaldo kan ook nog scoren in Braziliëquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang het geen 'Verhoeven dik' is maakt het niet uit jonge
Maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met beetje geld kan je elke vrouw krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ronaldo kan ook nog scoren in Brazilië
Ajax en PSV huren een hele vliegtuig. Zij nemen gewoon commerciële vluchten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoezo trouwens business class KLM?
Dat doet PSV of Ajax nog niet eens..
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
je bent onbedoeld weer grappig door Zeefuik zijn explosiviteit te benoemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.
Hoezo rode en witte bloedcellen en zo. Hij is zwart en dus snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent onbedoeld weer grappig door Zeefuik zijn explosiviteit te benoemen.
Ja maar valt toch ook nog wel mee bij hem?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja bij ladyboys...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Is vanuit een goede hoek genomen, doen ze bij de playboy ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar valt toch ook nog wel mee bij hem?
[ [url=
http://www.doordebenen.nl(...)4x300.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo rode en witte bloedcellen en zo. Hij is zwart en dus snel.
Allemaal fake. Illuminatie wilt hem kapot maken.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax en PSV huren een hele vliegtuig. Zij nemen gewoon commerciële vluchten.
True.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.
quote:
Zou ik ook bij andere nederlandse clubs doen als die naar de kwart finale gingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging toen juichen voor PSV in de CL.
Dit was gewoon een one man showquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging toen juichen voor PSV in de CL.
Ik niet, omdat ik nu weet wat voor über voordeel ze hebben qua geld dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ik ook bij andere nederlandse clubs doen als die naar de kwart finale gingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |