quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Adames het volgende:
[..]
toppunt van sfeer tijdens een voetbalwedstrijd: een goed livetopic op fok.
quote:
Goed zo dat is waar Twente hoort namelijk in het rijtje met Willem 2, Nac etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, sorry dat ik Feyenoord vergeleek met Twente. Ik zet ze voortaan weer in hetzelfde rijtje als Willem II en NAC, net zoals je wilt.
Daredevil en Fantastic Four vond ik persoonlijk echt kut. Niet CA kut, maar gewoon kut.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wat jij zegt.
Maar zowel Sony en Fox hebben een contract wat betreft marvel personages dat ze er om de 5 jaar iets mee moeten doen anders verlopen ze. Daarom Spider-man reboot recentelijk en nu dus straks DD en FF van Fox.
Mag ik toch eens hopen van wel jaquote:
je lijkt wel een vrouw, daar snap ik ook al niks vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik nergens, sneu figuur.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
2-6, GOD LUISTERT NAAR ME
GOD DOE OOK DE 2-7
grgrgrgr
Misschien eens een beetje nadenken, zelfs al doet het pijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Adames het volgende:
[..]
je lijkt wel een vrouw, daar snap ik ook al niks van
Mee eens slechte films Fantastic Four 2 zelfs bij in slaap gevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daredevil en Fantastic Four vond ik persoonlijk echt kut. Niet CA kut, maar gewoon kut.
En toch weet je 't nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Ajax verkoopt vertonghen en anita
Feyenoord vlaar, ahmadi en guidetti weg
Twente verkoopt luukinho
Allemaal bepalende spelers
PSV
En Bakkal weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Twente verkoopt luukinho
PSV
En toch staan we komend seizoen met de 32e schaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Twente verkoopt luukinho
PSV
Ik ben bang dat Ajax toch kampioen wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Twente verkoopt luukinho
PSV
tuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toch staan we komend seizoen met de 32e schaal[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Ajax toch kampioen wordt.
Laten we eerst eens kijken wie de fruitschaal wint. De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.quote:
3x kampioen van de armoede? Zou wat zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je maar geen Jesica Alba's krijgt. Ze is lekker daar niet van, maar past er gewoon niet bij. Ik heb deel 2 gewoon door kunnen kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens slechte films Fantastic Four 2 zelfs bij in slaap gevallen.
Hopelijk pakken ze de reboot goed aan. Al kijk ik nog het meest uit naar Deadpool.
PSV is pas armoedequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3x kampioen van de armoede? Zou wat zijn
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |