Ik fix wat jullie hebben veroorzaaktquote:
Smelten te snel. Is lastig bij het barbecueën bijv.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie die vork ook zo mooi?
Ik zal ze laten mergen als dat nog kan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph, doe dan dat andere topic in de reeks en haal deze eruit
Ok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal ze laten mergen als dat nog kan.
Ja euh.. zomaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom haat je op het nuttigste schepsel van FOK! ?
Kom op, geef hem tenminste het gevoel dat hij welkom is. In tegenstelling tot anderen moeten we eens mensen met respect behandelen. Zoals die nieuwe jongen; Guitarist.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, zelfde reden waarom andere elkaar haten hier.
Respect moet je verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, geef hem tenminste het gevoel dat hij welkom is. In tegenstelling tot anderen moeten we eens mensen met respect behandelen. Zoals die nieuwe jongen; Guitarist.![]()
Ik heb geleerd dat dat dus niet zo is. Vertrouwen moet je verdienen, respect krijg/toon je per default maar kun je wél verliezenquote:
Altijd. Niemand hier verdient mijn respect. Nah, alleen HMF. Dat is de baas der bazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als iemand met een hoge status? Of ben je dan bevoordeeld?
Echt buitenwereld of Google streetview?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Even knallen en dan de buitenwereld in.
Echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt buitenwereld of Google streetview?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |