Werk jij ook bij ProRail/NS? Want als je in Zwolle woonde ken je misschien wel de pa van een vriend van mij. Is de baas van ProRail in Noord-Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met treinen te maken
quote:
quote:Ik moet ieder moment de deur uit anders kom ik weer eebs te laat.
Niet zo handig gezien il gister een nog al zwaar/Paon gesprek heb gehad. Maar ik lees graag je posts en zou zeker met een leuke replay komen
Dat zeg ik. En Ajax is dan de kampioen ervan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is pas armoede [ afbeelding ]
Ajax wint altijd de JCS tegen PSVquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wie de fruitschaal wint. De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.
Ik weet niet, maar zij lijken me meer een team. Kan nog van mening veranderen, maar tot nu toe heb ik nog geen gevoel dat we kampioen worden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat kampioen worden omdat:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
Dat is wel een blunder van formaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
1998 PSV 2-0 Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax wint altijd de JCS tegen PSVDus deze winnen ze ook.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuuui
2002 11 augustus Ajax (L,B) 3-1 PSV (2)quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1998 PSV 2-0 Ajax
Feyenoord werd kampioen toen 1998
Ik weet je bent een feyenoord fan, maar je kan ook naar 2 jaar terug kijken. Twente wint JCS en Ajax wordt kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1998 PSV 2-0 Ajax
Feyenoord werd kampioen toen 1999
Ik zeg toch: ''De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.''quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet je bent een feyenoord fan, maar je kan ook naar 2 jaar terug kijken. Twente wint JCS en Ajax wordt kampioen.
nee, beker gaan ze sowieso niet pakken tenzij over twee finales.quote:
Is niet echt een traditie, maar dek jezelf maar in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg toch: ''De traditie is dat de verliezer kampioen wordt.''
Ajax gaat erin de groepsfase CL uit het is niet anders. De EL moet nou eenmaal in eigen huis gewonnen worden.quote:
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Moeten we alleen de zwaarste wedstrijd van het seizoen winnen, anders wordt die beker niks. Maar er moet toch een keer zijn dat we Utrecht kunnen kloppen.
Marco van Basten lukte het voor het laatst IN de Galgenwaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Moeten we alleen de zwaarste wedstrijd van het seizoen winnen, anders wordt die beker niks. Maar er moet toch een keer zijn dat we Utrecht kunnen kloppen.
Gewoon die beker laten lopen. Uiteindelijk worden die spelers alleen maar meer vermoeid hierdoor. En je wint er niks mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
Dat T-Shirt is ook zo lelijk hé.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.
Hopelijk wordt Utrecht - Ajax dan niet over 2 wedstrijden gespeeld. Over 1 is er nog een kans.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht gaat als 16e eindigen volgens mij. Wat zijn ze slecht. Kleding sponsor is nu ook Hummel.
Marco is dan ook de beste trainer ooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco van Basten lukte het voor het laatst IN de Galgenwaard [ afbeelding ]
jawel, de bekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gewoon die beker laten lopen. Uiteindelijk worden die spelers alleen maar meer vermoeid hierdoor. En je wint er niks mee.
alsof ze dat ooit nog eens gaan doen na die faal een paar jaar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Utrecht - Ajax dan niet over 2 wedstrijden gespeeld. Over 1 is er nog een kans.
Nee dat is Ruud Gullit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Marco is dan ook de beste trainer ooit
Hoe ziet die van Utreg eruit?quote:
Als ze een goede vervanger voor Guidetti maken ze een 'kans'.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord gaat gewoon kampioen worden boelers.
En ze moeten mijn stad representen.quote:
Liever Champions League winst, maar met een Europa League kan ik ook wel leven. Al past dat niet echt bij de status die Ajax heeft als kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax gaat erin de groepsfase CL uit het is niet anders. De EL moet nou eenmaal in eigen huis gewonnen worden.
Niks dusquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Liever Champions League winst, maar met een Europa League kan ik ook wel leven. Al past dat niet echt bij de status die Ajax heeft als kampioen.
dat was inderdaad erg, wanneer is weer de eerstvolgende kans dat er daadwerkelijk uitsupporters mogen komen naar de klassieker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof ze dat ooit nog eens gaan doen na die faal een paar jaar terug.
Nu neukt hij Olcay weer...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruud Gullit valt iig niet te benijden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ziet die van Utreg eruit?
Dat kraagje op het uitshirt van Feyenoord is zo fout..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ziet die van Utreg eruit?
Dat kraagje op het uitshirt van Feyenoord is zo fout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |