Ik wil het best een keer herhalen als je hier gewoon bent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Hey onze SC-Bouncer is er!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil het best een keer herhalen als je hier gewoon bent?
Herhalingen zijn nooit leuk. Ook niet met voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh ik had een paar posts geleden jou genomineerd als eerste SC-Bouncer. Dit ivm jouw usericonquote:
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEETquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik had een paar posts geleden jou genomineerd als eerste SC-Bouncer. Dit ivm jouw usericon
En sommigen aan de deur al weigerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEET
Zij komt je helpen als het uit de hand looptquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEET
Lekkerquote:
WTF wat is dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij komt je helpen als het uit de hand loopt
[ afbeelding ]
Ik ga even douchen. Daarna misschien wel even een lijstje maken met mensen die niet binnen mogen komen.quote:
Rens moet deze post lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Is dat een karikatuur van Eva Mendes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij komt je helpen als het uit de hand loopt
[ afbeelding ]
quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten we klaar voor een nieuw topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |