Hij is ook een feyenoorder dus geen probleem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord4-2 is de nieuwe naam van A422, vandaar.
quote:
Toch wel tof dat iemand die als Ajacied begint eindigt als Feyenoorder op FOK!.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook een feyenoorder dus geen probleem.
Daarom deed ik het ook zo, zo ben ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
Nou ja, maar goed dat er geen clubnaam in de TT staat. Want dat mag niet.
wie dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch wel tof dat iemand die als Ajacied begint eindigt als Feyenoorder op FOK!.
Weet ik toch, is typischquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook zo, zo ben ik.
Clubhoppers moet je niet willen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch wel tof dat iemand die als Ajacied begint eindigt als Feyenoorder op FOK!.
Dat laatste gaat niet gebeuren man. En een spits denk ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat ze nog een spits vinden, of Guidetti die terugkomt.
HMF denkt nog steeds dat Guidetti terugkomtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet gebeuren man. En een spits denk ik ook niet.
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF denkt nog steeds dat Guidetti terugkomt
Guyon gaat er gewoon 25 maken dit seizoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat ze nog een spits vinden, of Guidetti die terugkomt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Operation repo, wat agressieve tokkies die spullen invorderen, een serie die altijd voor VI te zien was.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Guyon gaat er gewoon 25 maken dit seizoen
Ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet gebeuren man. En een spits denk ik ook niet.
Tour stream werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeren steam werkt al bijna 2 uur niet. Bij iemand anders wel?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, maar denk het ook niet.
[..]
Tour stream werkt bij mij wel.
Ik kijk VI via de mp4, dus geen idee wat ervoor of erna komt. Maar zo te zien mis ik in elk geval geen lekkere wijven...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Operation repo, wat agressieve tokkies die spullen invorderen, een serie die altijd voor VI te zien was.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind echt dat HMF eens rustiger en normaler moet gaan doen (Hoi HMF als je meeleest)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.
Lof en pies en ondergoed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Houd je een beetje koest. Zo'n middelmatige user als jij hebt het recht niet een grote mond op te zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.
Dan zet je gewoon Lexje Immers in de spits en Vilhena op 10.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet te vaak geschorst is...
Van de Tour?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeren steam werkt al bijna 2 uur niet. Bij iemand anders wel?
Als je van een paar maatjes meer, tattoo's, piercings en een sacherijnig wijf houdt is ze best te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk VI via de mp4, dus geen idee wat ervoor of erna komt. Maar zo te zien mis ik in elk geval geen lekkere wijven...
En terechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb uw topic opgeleuktquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je een beetje koest. Zo'n middelmatige user als jij hebt het recht niet een grote mond op te zetten.
Of mannen in tuinbroeken en een honkbalknuppel HOUD ME TEGEN ANDERS GA IK SLAAN HOOR.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je van een paar maatjes meer, tattoo's, piercings en een sacherijnig wijf houdt is ze best te doen.
Het is Lexie en niet Lexje. Waar is die bouncer als hem goffedomme nodig hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon Lexje Immers in de spits en Vilhena op 10.
Sinds wanneer kan een klein konijntje slaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of mannen in tuinbroeken en een honkbalknuppel HOUD ME TEGEN ANDERS GA IK SLAAN HOOR.
Vind ik niet.quote:
Sowieso je druk maken om zo iemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind echt dat HMF eens rustiger en normaler moet gaan doen (Hoi HMF als je meeleest). Ik vind het gewoon jammer dat hij denkt dat hij de Barometer van de SC is. Iedereen moet zich welkom voelen. Ook vanochtend weer. Hij flipt helemaal als hij leest dat Tong heeft meegepost. Tong kan best een toffe user zijn, alleen wordt hij afgerekend op zijn overmatige topicdiaree en elke post eindigen met een
.
Leksie ons kleine Heksie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Lexie en niet Lexje. Waar is die bouncer als hem goffedomme nodig hebt
Ziet er mooi uitquote:
Mooi figuur die Immers. Zolang de stoppen niet doorslaan iig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Lexie en niet Lexje. Waar is die bouncer als hem goffedomme nodig hebt
Lexie en Guyon, wij kunnen die Fairplay trofee bij voorbaat al vergeten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit
[..]
Mooi figuur die Immers. Zolang de stoppen niet doorslaan iig.
Ik heb de heletijd "No network connection could be made to the steam servers. Steam will automatically retry connection until the service becomes available"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog wel verbinding met Steam, anders had ze nu al gebeld
John schermt met interesse van Italiaanse clubs. Bovendien is hij niet fit en semi-in de war.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF denkt nog steeds dat Guidetti terugkomt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
John schermt met interesse van Italiaanse clubs.
[ afbeelding ]
(PAINT) John Guidetti Feyenoord
Hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
John schermt met interesse van Italiaanse clubs. Bovendien is hij niet fit en semi-in de war.![]()
[ afbeelding ]
(PAINT) John Guidetti Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |