Helaas wel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, blijft een feit dat hij hier mag posten.
Er zijn bepaalde users die denken dat zij mogen bepalen wie er allemaal in de SC mogen posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Tyron het volgende:
Gaat het nog steeds over welke users er geaccepteerd worden of niet?
Dan starten ze toch een eigen forum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde users die denken dat zij mogen bepalen wie er allemaal in de SC mogen posten.
Over 7 dagen kan ik dat ook afdwingen dus iets meer respect a.u.b.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde users die denken dat zij mogen bepalen wie er allemaal in de SC mogen posten.
Ja. Als ze zich allemaal zo belangrijk voelen dat ze mogen bepalen wie er niet komt in de SC....quote:
Maar jij bent LR, Jij mag dat. LR is zo. LR is zo geboren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 7 dagen kan ik dat ook afdwingen dus iets meer respect a.u.b.
Op de laatste afscheiding komt er echt geen flikker in dat Feyenoordtopicquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat is altijd wel succesvol namelijk.
Ok dan stel ik bij deze weer in dat voetbal gerelateerde zaken worden geweerd in de SC die regel begon enigszins te verwateren de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent LR, Jij mag dat. LR is zo. LR is zo geboren.
Jij vindt toch ook wel dat een aantal users posten als een mongool?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Als ze zich allemaal zo belangrijk voelen dat ze mogen bepalen wie er niet komt in de SC....
Waarom zou je niet over voetbal praten in een SC in VBL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan stel ik bij deze weer in dat voetbal gerelateerde zaken worden geweerd in de SC die regel begon enigszins te verwateren de afgelopen dagen.
We sturen je wetsvoorstel door naar de Eerste kamer. Je hoort zo snel mogelijk van onsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan stel ik bij deze weer in dat voetbal gerelateerde zaken worden geweerd in de SC die regel begon enigszins te verwateren de afgelopen dagen.
Wees nou niet zo hard voor jezelf...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook wel dat een aantal users posten als een mongool?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom zou je niet over voetbal praten in een SC in VBL?
+ een bron van ergernis bijv. jouw random Poepon plaatjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent LR, Jij mag dat. LR is zo. LR is zo geboren.
Zeker, tactiek is wat afstand houden van je mond en de bellenblazer. Zodat je gecontroleerder kan blazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, iemand onlangs nog bellen geblazen?
Dat vind ik ook wel. Maar ik heb gisteravond gezegd:quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook wel dat een aantal users posten als een mongool?
Of ben je mijn preek vergeten?quote:Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc. Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Vervang het met hij en deze zin klopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar het is zo irrelevant. Iedereen mag hier namelijk posten.
Poepon onderschattenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
+ een bron van ergernis bijv. jouw random Poepon plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepon naar Manchester Utd binnekort dus.
Waarom staat mijn citaat er tussen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
+ een bron van ergernis bijv. jouw random Poepon plaatjes.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poepon onderschatten
[ afbeelding ]Tyron, Kap gewoon eens met dat Poepon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepon naar Manchester Utd binnekort dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |