Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?quote:
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah daar is hij... nou vertel op wat was er met de politie vandaag?
Matigquote:
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?
Of is ze niet zo fanatiek ?
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)
Heb serieus overwogen om de autolader te gebruiken, maar dan zou mijn vrouw de sloten veranderen denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.
[..]
Matig
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ik
Ik ga stage lopen in Amersfoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
steven is een zaanse ier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?
Of gewoon vanwege de belasting?
8 maanden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
Want in Zwolle heb je gelukkig geen pauperwijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat een pauper tuin, zal wel in de Rivierenwijk zijn in Deventer ofzo
Ah dat was het ja... Die beroemde familie met die keeper wel eens ontmoet dan of Boskampie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.
Heb net gehoord dat hij me wilt fucken, dus ik zal wel oppassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort
Zou geen ruzie maken met Happel dan.
Niet meer zo erg als vroeger. De Palestrinalaan in Holtenbroek was absoluut niet veilig. Nu is dat gedeelte aardig opgeknapt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want in Zwolle heb je gelukkig geen pauperwijken![]()
Nee, ik zit in Belgisch Limburg: meer kans om Been tegen te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah dat was het ja... Die beroemde familie met die keeper wel eens ontmoet dan of Boskampie?
Als ik weer eens in Genk ben moeten we toch maar eens afspreken dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Belgisch Limburg: meer kans om Been tegen te komen.
Vond dat sowieso altijd wel meevallen. Mensen doen ook alsof de Indische buurt een of andere ghetto is waar elke dag 3 mensen worden gepopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet meer zo erg als vroeger. De Palestrinalaan in Holtenbroek was absoluut niet veilig. Nu is dat gedeelte aardig opgeknapt.
SWS is Zwolle wel een vette stad. Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar Zwolle (ook noodgedwongen omdat voor de rest je geen echte steden hebt hier maar goed)>quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond dat sowieso altijd wel meevallen. Mensen doen ook alsof de Indische buurt een of andere ghetto is waar elke dag 3 mensen worden gepopt.
Het was niet echt gevaarlijk, maar pauper was het zeker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond dat sowieso altijd wel meevallen. Mensen doen ook alsof de Indische buurt een of andere ghetto is waar elke dag 3 mensen worden gepopt.
Toffe user jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
DonRaja hosselt al die users. Echt de vaderfiguur van de SC in leeftijd en gedrag
Uitgaan is kut, voor de rest is Zwolle wel lekker rustig. Met lekker weer in het park chillenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SWS is Zwolle wel een vette stad. Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar Zwolle (ook noodgedwongen omdat voor de rest je geen echte steden hebt hier maar goed)>
Holtenbroek daar komt lijn twee toch altijd doorheen ? Je merkt het wel aan het soort mensen wat daar de bus instapt dat het een niet al te prettig buurt is daar.. Nee wat dat betreft was AA Landen of was het nou A landen een betere buurt. Al kwam die bus altijd langs een of ander zorg centrum vlak bij dat overdekt winkel centrum want daar stapte steevast altijd een paar gekkies in de bus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geeft wat spanning aan je post jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap mijn smiley keuze ook niet maar vind het wel mooi staan.
Zijn ze trouwens al klaar met het station? Laatste keer was ik op het station met bevrijdingsfestival en toen moest ik nog via die tijdelijke brug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitgaan is kut, voor de rest is Zwolle wel lekker rustig. Met lekker weer in het park chillen
Ik zit graag in de Docter in het weekend. Komen aparte lui, heb er hele avonden met onbekenden de meest vage gesprekken gevoerdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitgaan is kut, voor de rest is Zwolle wel lekker rustig. Met lekker weer in het park chillen
Is cool, al zit ik tegenwoordig vaker in Brussel dan me lief isquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik weer eens in Genk ben moeten we toch maar eens afspreken dan.
Heel veel verbeterd en komt niet (meer) in de buurt van bijvoorbeeld de Rivierenwijk. En in Holtenbroek lopen veel studenten en wat vervelende mocro'tjes en antillianenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was niet echt gevaarlijk, maar pauper was het zeker.
En hoe het nu is met de Indische Buurt weet ik niet, laatste 2 keren dat ik iets van schietpartijen hoorde in Zwolle was het wel Indische Buurt, maar dat zegt op zich niet zo heel veel natuurlijk.
Dus datquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
DonRaja hosselt al die users. Echt de vaderfiguur van de SC in leeftijd en gedrag
Ik kom ook geregeld in de Doctor man. Dope tent, geen gezeik, wel veel vage lui maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit graag in de Docter in het weekend. Komen aparte lui, heb er hele avonden met onbekenden de meest vage gesprekken gevoerdToffe tent, en ook wel toffe muziek.
Nee, station gaat binnenkort ook nog een paar weken helemaal dichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze trouwens al klaar met het station? Laatste keer was ik op het station met bevrijdingsfestival en toen moest ik nog via die tijdelijke brug.
Leuke tent is dat mits je de 16 jarige emo kneusjes negeert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit graag in de Docter in het weekend. Komen aparte lui, heb er hele avonden met onbekenden de meest vage gesprekken gevoerdToffe tent, en ook wel toffe muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |