Dus nu wil je me opeens fucken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus ingaan om iemand die je zit te fucken, dat is triester dan triest triest.
Heb je hier nu zo'n 40-45 minuten over moeten doen om te typen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:
En ik vind dat er verschillende users zijn (die ik niet bij naam noem, ze weten zelf wie ik bedoel) die consequent menen hele vervelende toespelingen naar de holocaust te moeten maken. Ik kan zo 40-45 posts quoten waar dit het geval is.
Misselijkmakend ja geef mij dan maar treinposts van Monopoly. Hij schijnt een stageplek in Polen te hebben gevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:
En ik vind dat er verschillende users zijn (die ik niet bij naam noem, ze weten zelf wie ik bedoel) die consequent menen hele vervelende toespelingen naar de holocaust te moeten maken. Ik kan zo 40-45 posts quoten waar dit het geval is.
En wie is 'we'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het plan tot nu toe is: We gaan naar Breda.
Rens...je jeugdige naiviteit speelt je parten jongen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heet trollen, gebeurd constant in VBL. Je moet hier niet te zwaar aan tillen joh!
Walgelijk weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je hier nu zo'n 40-45 minuten over moeten doen om te typen?
Als hij het zo post is zijn vrouw er bij. Je kent hem toch wel een beetje nu zo onderhand ?quote:
Kijk nog eens naar m'n reactie en dan naar de PI, het is een doordenkertje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heet trollen, gebeurd constant in VBL. Je moet hier niet te zwaar aan tillen joh!
Nee mang, z'n vrouwtje laat hij altijd lekker bij de kids in Belgie toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij het zo post is zijn vrouw er bij. Je kent hem toch wel een beetje nu zo onderhand ?
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)quote:
Je kent me tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee mang, z'n vrouwtje laat hij altijd lekker bij de kids in Belgie toch.
Heeft ze nou Diablo 3 al of zit ze nog steeds zonder?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens...je jeugdige naiviteit speelt je parten jongen.
Shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n reactie en dan naar de PI, het is een doordenkertje.
Inmiddels toch via Steamquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ze nou Diablo 3 al of zit ze nog steeds zonder?
Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?quote:
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah daar is hij... nou vertel op wat was er met de politie vandaag?
Matigquote:
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?
Of is ze niet zo fanatiek ?
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)
Heb serieus overwogen om de autolader te gebruiken, maar dan zou mijn vrouw de sloten veranderen denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.
[..]
Matig
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ik
Ik ga stage lopen in Amersfoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
steven is een zaanse ier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?
Of gewoon vanwege de belasting?
8 maanden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
Want in Zwolle heb je gelukkig geen pauperwijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat een pauper tuin, zal wel in de Rivierenwijk zijn in Deventer ofzo
Ah dat was het ja... Die beroemde familie met die keeper wel eens ontmoet dan of Boskampie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.
Heb net gehoord dat hij me wilt fucken, dus ik zal wel oppassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort
Zou geen ruzie maken met Happel dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |