Maakt mij niet uit wat je doet. Het geeft voor mij alleen maar aan met wat voor volk ik hier te maken heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahawewahea oke ik sal er de volchende keer aandenkun meester herman
Omdat ik een grammaticafout maak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je doet. Het geeft voor mij alleen maar aan met wat voor volk ik hier te maken heb.
Zulke fouten maken, dat is diep triest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ik een grammaticafout maak?Als je daar je mening vanaf laat hangen ben je diep triest man.
Pas op, de elite heeft gesproken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je doet. Het geeft voor mij alleen maar aan met wat voor volk ik hier te maken heb.
Je durft wel tegen Happel héquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ik een grammaticafout maak?Als je daar je mening vanaf laat hangen ben je diep triest man.
Niet tegen Happel ingaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een fuck geven om zulke fouten op een forum, dat is triester dan triest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke fouten maken, dat is diep triest.
Haha die lage iq grappen zijn echt orgineel aan het worden XDPXDPPDquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Tenzij je een buitenlander bent en een erge vorm van dyslexie hebt denk ik dat we toch goed zitten met het lage IQ oordeel.
Dat is wel heel leuk, maar ik was te druk met bellen blazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, iemand onlangs nog gefles-voetbald?
Welnee man. Ik vind alleen bepaalde users wat meer toevoegen aan het topic en dat zeg ik ook gewoon. Voor de rest niet te veel achter zoeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMF denkt ook dat hij samen met Kapi kan bepalen wie er wel of niet een kwaliteit user is en wie er wel of niet mag posten hier.
Ik houd nog wel van je hoor, no homo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man. Ik vind alleen bepaalde users wat meer toevoegen aan het topic en dat zeg ik ook gewoon. Voor de rest niet te veel achter zoeken.
Wel blokjesvoetbal aan het eind van elke judo-trainingquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, iemand onlangs nog gefles-voetbald?
Dat deden wij ook wel eens met gym op de basisschool, gevaarlijk man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel blokjesvoetbal aan het eind van elke judo-training
Wij voetbalden gewoon met een tennisballetje en jassen als doelpalen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi om te zien dat ik er een paar uur niet ben en jullie uit jezelf die hele discussie weer oprakelen om later vanavond weer met droge ogen te willen beweren dat het allemaal aan mij en HMF ligt.
Oh en flessenvoetbal met volle flessen was wel bazig vroeger op 't schoolplein ja.
Ik merkte dat nieuwere users me alleen kennen als snelle debiele mikey die maar wat post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven Mikey, dat je zo scherp bent?
Dat komt omdat HMF het ook weer opgang bracht en stelde het met jou eens te zijn maar ik word er ook wel tamelijk moedeloos vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi om te zien dat ik er een paar uur niet ben en jullie uit jezelf die hele discussie weer oprakelen om later vanavond weer met droge ogen te willen beweren dat het allemaal aan mij en HMF ligt.
Oh en flessenvoetbal met volle flessen was wel bazig vroeger op 't schoolplein ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik merkte dat nieuwere users me alleen kennen als snelle debiele mikey die maar wat post.
Er maar weer even wat meer werk in steken. normaal alleen als er discussies zijn maar kan zelf ook wat beter mijn best doen natuurlijk. The if U cant beat them join them tactiek ben ik wel even klaar mee.
Serieus ingaan om iemand die je zit te fucken, dat is triester dan triest triest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een fuck geven om zulke fouten op een forum, dat is triester dan triest.
Ik hou van de nieuwe Mikey.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik merkte dat nieuwere users me alleen kennen als snelle debiele mikey die maar wat post.
Er maar weer even wat meer werk in steken. normaal alleen als er discussies zijn maar kan zelf ook wat beter mijn best doen natuurlijk. The if U cant beat them join them tactiek ben ik wel even klaar mee.
Ik ga er niet weer over beginnen, maar vind het wel prachtig om te zien dat jullie jezelf er nog steeds druk om maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat HMF het ook weer opgang bracht en stelde het met jou eens te zijn maar ik word er ook wel tamelijk moedeloos van
Ik heb het ook totaal langs me laten gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet weer over beginnen, maar vind het wel prachtig om te zien dat jullie jezelf er nog steeds druk om maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Eerder een Vertonghen man, als ik de bal eenmaal had ging ik naar voren met grote passen en schoot ik van een afstandje richting andermans blokje.quote:
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet weer over beginnen, maar vind het wel prachtig om te zien dat jullie jezelf er nog steeds druk om maken.
Het plan tot nu toe is: We gaan naar Breda.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don, ik ben vrijdag sowieso in Breda als 't goed is. Had je nog wilde plannen?
Dus nu wil je me opeens fucken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus ingaan om iemand die je zit te fucken, dat is triester dan triest triest.
Heb je hier nu zo'n 40-45 minuten over moeten doen om te typen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:
En ik vind dat er verschillende users zijn (die ik niet bij naam noem, ze weten zelf wie ik bedoel) die consequent menen hele vervelende toespelingen naar de holocaust te moeten maken. Ik kan zo 40-45 posts quoten waar dit het geval is.
Misselijkmakend ja geef mij dan maar treinposts van Monopoly. Hij schijnt een stageplek in Polen te hebben gevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte me er vannacht al niet druk om en nu helemaal niet. Ik vond het alleen jammer dat mijn batterij leeg was, anders had ik nog wat trolldrama's kunnen posten:
En ik vind dat er verschillende users zijn (die ik niet bij naam noem, ze weten zelf wie ik bedoel) die consequent menen hele vervelende toespelingen naar de holocaust te moeten maken. Ik kan zo 40-45 posts quoten waar dit het geval is.
En wie is 'we'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het plan tot nu toe is: We gaan naar Breda.
Rens...je jeugdige naiviteit speelt je parten jongen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heet trollen, gebeurd constant in VBL. Je moet hier niet te zwaar aan tillen joh!
Walgelijk weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je hier nu zo'n 40-45 minuten over moeten doen om te typen?
Als hij het zo post is zijn vrouw er bij. Je kent hem toch wel een beetje nu zo onderhand ?quote:
Kijk nog eens naar m'n reactie en dan naar de PI, het is een doordenkertje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heet trollen, gebeurd constant in VBL. Je moet hier niet te zwaar aan tillen joh!
Nee mang, z'n vrouwtje laat hij altijd lekker bij de kids in Belgie toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij het zo post is zijn vrouw er bij. Je kent hem toch wel een beetje nu zo onderhand ?
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)quote:
Je kent me tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee mang, z'n vrouwtje laat hij altijd lekker bij de kids in Belgie toch.
Heeft ze nou Diablo 3 al of zit ze nog steeds zonder?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens...je jeugdige naiviteit speelt je parten jongen.
Shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n reactie en dan naar de PI, het is een doordenkertje.
Inmiddels toch via Steamquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ze nou Diablo 3 al of zit ze nog steeds zonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |