Kap eens met dat geTyron. Ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, Kap gewoon eens met dat Poepon.
Doe ik, wanneer jij ophoudt met dat Poepon. Iedereen begint het irritant te vinden. En als iedereen het irritant vindt. Dan zit er 100% zeker een kern van waarheid in. Doe er wat aan. Zo voorkom je ergernis en is iedereen weer wat meer tevree'nquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kap eens met dat geTyron. Ik ben je moeder niet.
neequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik, wanneer jij ophoudt met dat Poepon. Iedereen begint het irritant te vinden. En als iedereen het irritant vindt. Dan zit er 100% zeker een kern van waarheid in. Doe er wat aan. Zo voorkom je ergernis en is iedereen weer wat meer tevree'n
Wat een ochtendmens ben je ookquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk vroeg opstaan. Vandaag weer om 16:00 wakker geen probleem
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Monopoly wat lees ik nu... politie aan de deur?
Heerlijk ritme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk vroeg opstaan. Vandaag weer om 16:00 wakker geen probleem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet als de reden Fok!ken is nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
spoort toch niet dat je pas om 07:30 gaat slapen. Dat zou ik echt geen prettig ritme vinden.
Alsof ik er zelf wel blij om ben. Het is dat mijn vader net naar boven schreeuwde anders sliep ik nog een uurtje doorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
spoort toch niet dat je pas om 07:30 gaat slapen. Dat zou ik echt geen prettig ritme vinden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Tyron het volgende:
Hoezo verspreiden mensen op facebook dit soort plaatjes:Mensen denken waarschijnlijk dat dat grappig is wat het in feite helemaal neit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister nou maar... mij is het nog niet opgevallen maar je hebt het iq van een visstick. En als Stijntje al iets al irritant vind zit je al vaak hoog over de grens van anderen heen. Nu is het alleen Stijn maar gister zat je al bijna tegen een ban aan en Geo is ook al lekker bezig tegen je. Nog even en je krijgt HMF op je dak en dan is het afgelopen met jequote:
Bedankt dat je ook mijn mening begrijpt en nog wilt versterken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Luister nou maar... mij is het nog niet opgevallen maar je hebt het iq van een visstick. En als Stijntje al iets al irritant vind zit je al vaak hoog over de grens van anderen heen. Nu is het alleen Stijn maar gister zat je al bijna tegen een ban aan en Geo is ook al lekker bezig tegen je. Nog even en je krijgt HMF op je dak en dan is het afgelopen met je
Best wel asociaal dat hij je uit bed schreeuwt terwijl je net in je diepste slaapfase zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik er zelf wel blij om ben. Het is dat mijn vader net naar boven schreeuwde anders sliep ik nog een uurtje door
Waar wek ik de indruk dat ik care om "stijn" "geo" of 'HMF"?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Luister nou maar... mij is het nog niet opgevallen maar je hebt het iq van een visstick. En als Stijntje al iets al irritant vind zit je al vaak hoog over de grens van anderen heen. Nu is het alleen Stijn maar gister zat je al bijna tegen een ban aan en Geo is ook al lekker bezig tegen je. Nog even en je krijgt HMF op je dak en dan is het afgelopen met je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om deze post. Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd anoniem te zijn. Er zijn genoeg FOK!Meets etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar wek ik de indruk dat ik care om "stijn" "geo" of 'HMF"?
En dat je begint over het iq van een visstick terwijl we op een anonieme forum zitten (waar iedereen kan wezen wie hij wil wezen) is echt een dieptepunt.
Je bent lekker bezig knullie over twee jaar ben je waarschijnlijk de nieuwe Netsplitter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook mijn mening begrijpt en nog wilt versterken.
Ik wil alleen minder irritant zijn in de SC. Want ik merk dat velen mij irritant vinden en dan moet ik dingen incasseren. Dat wil ik niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig knullie over twee jaar ben je waarschijnlijk de nieuwe Netsplitter.
Al denk ik gezien je hoeveelheid posts eerder de nieuwe Conflict dat was iemand in ONZ die in het begin alleen maar liep te baggeren en elke dag jarig was en het uiteindelijk tot forum Admin of iets in die trend heeft geschopt. Als jij zo doorgaat zo als je nu bezig bent zie ik je wel Splitter junior worden in plaats van mini Tong.
Doet hij ook wat met dolfijnen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig knullie over twee jaar ben je waarschijnlijk de nieuwe Netsplitter.
Al denk ik gezien je hoeveelheid posts eerder de nieuwe Conflict dat was iemand in ONZ die in het begin alleen maar liep te baggeren en elke dag jarig was en het uiteindelijk tot forum Admin of iets in die trend heeft geschopt. Als jij zo doorgaat zo als je nu bezig bent zie ik je wel Splitter junior worden in plaats van mini Tong.
Als er een keer in de buurt een meet is met de SC ga ik er gerust heen. Maar tot die tijd lig ik niet echt wakker van wat andere users van me vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd anoniem te zijn. Er zijn genoeg FOK!Meets etc
Als je dit gedrag voort blijft zetten, dan ben ik bang dat je al snel de hele SC over je dak krijgt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als er een keer in de buurt een meet is met de SC ga ik er gerust heen. Maar tot die tijd lig ik niet echt wakker van wat andere users van me vinden.
Waarom zou je dolfijnen haten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets met dolfijnen. Ik haat ze eerder.
God, ik hoop dat ik vannacht kan slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit gedrag voort blijft zetten, dan ben ik bang dat je al snel de hele SC over je dak krijgt.
Haha alsjeblieft Stijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit gedrag voort blijft zetten, dan ben ik bang dat je al snel de hele SC over je dak krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was maar een advies. Net zoals Bert van Marwijk ten onder ging aan zijn eigen visie waar hij niet van af wou stappen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
God, ik hoop dat ik vannacht kan slapen.
Er zijn wat verschillen tussen Bert en mij, ik zal Huntelaar altijd in de spits zetten en Affelay op de bank houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was maar een advies. Net zoals Bert van Marwijk ten onder ging aan zijn eigen visie waar hij niet van af wou stappen.
Bert en ik...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zijn wat verschillen tussen Bert en mij, ik zal Huntelaar altijd in de spits zetten en Affelay op de bank houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |