Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?quote:
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah daar is hij... nou vertel op wat was er met de politie vandaag?
Matigquote:
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus jij kan voor het huishouden opdraaien en slaap tegenwoordig alleen ?
Of is ze niet zo fanatiek ?
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn 2 broers en een gast uit Amsterdam (die ik eigenlijk niet ken, en mijn 2 broers weten ook niet meer waar ze hem nou van kennen)
Heb serieus overwogen om de autolader te gebruiken, maar dan zou mijn vrouw de sloten veranderen denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee, het was vrij snel weer rustig, en ik heb geen ontruiming of wat dan ook gezien/gehoord.
[..]
Matig
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij kaal en draagt hij toevallig een skibril?
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kinderen krijgen nog te eten en ze zien er ook gedoucht uit enzo als ik thuis kom. Het valt nog mee denk ik
Ik ga stage lopen in Amersfoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
steven is een zaanse ier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee een echte Amsterdommer, geen Amersfoortse Ier...
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk in België terecht gekomen puur voor je werk of was je vrouw nou een Vlaamse?
Of gewoon vanwege de belasting?
8 maanden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Om het niveau eens op te krikken:
[ afbeelding ]
Want in Zwolle heb je gelukkig geen pauperwijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat een pauper tuin, zal wel in de Rivierenwijk zijn in Deventer ofzo
Ah dat was het ja... Die beroemde familie met die keeper wel eens ontmoet dan of Boskampie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw woonde al in België en ik ben een golddigger.
Heb net gehoord dat hij me wilt fucken, dus ik zal wel oppassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort
Zou geen ruzie maken met Happel dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |