SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Twente sterker? Die hebben tot dusverre alleen Tadic en dreigen bijna al hun sterkhouders van vorige seizoenen te verliezen, ik vind die Castaignos geen versterking, Matavz wel maar die komt niet naar Twente hoop ik toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Adames het volgende:
Wordt een mooi voetbaljaar. PSV en (met name) Twente zijn allebei sterker geworden en Ajax zal het niveau van eind vorig jaar moeten kunnen vasthouden.
Hopelijk kan Nederland nu ook voor het eerst in een jaar of 7 weer eens belangrijk zijn voor Nederland.
Hij zal zeker z'n best doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Zolang die clichébrakende Engelsman in moffenland zit hoeft helemaal niemand zich zorgen te maken over die club, me dunkt. Wellicht dat hij die mooie zesde plaats kan evenaren.
Die hebben eindelijk weer een beetje creativiteit in het middenveld nu, dat misten ze vorig jaar enorm. En wat meer linkspoten, want dat was bij hun nog erger een gemis dan bij elke andere club.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twente sterker? Die hebben tot dusverre alleen Tadic en dreigen bijna al hun sterkhouders van vorige seizoenen te verliezen, ik vind die Castaignos geen versterking, Matavz wel maar die komt niet naar Twente hoop ik toch!
Dat het verschrikkelijk wordt om daadwerkelijk wedstrijden van die ploeg te gaan zien, staat wel vast jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Zolang die clichébrakende Engelsman in moffenland zit hoeft helemaal niemand zich zorgen te maken over die club, me dunkt. Wellicht dat hij die mooie zesde plaats kan evenaren.
John weg, de Jong weg, Douglas mogelijk weg en creativiteit ontbrak voornamelijk in de persoon van Ruiz, zie niet hoe ze die met een vleugel, nou terug zouden krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben eindelijk weer een beetje creativiteit in het middenveld nu, dat misten ze vorig jaar enorm. En wat meer linkspoten, want dat was bij hun nog erger een gemis dan bij elke andere club.
Het zou geweldig zijn als hij weer zijn snor laat staan.quote:
Like a bossquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als hij weer zijn snor laat staan.![]()
[ afbeelding ]
Had 'm al gezien maar blijft een bazenfilmpjequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie pooierdruipsnor zou nooit weg zijn. Een beetje zoals dit maar dan heel anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Back to the 80'squote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een mooie pooierdruipsnor zou nooit weg zijn. Een beetje zoals dit maar dan heel anders.Ooow fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Staat niet voor niets in een spoilert..quote:
Dat soort snorren kan ik dan nog wel weer waarderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in een spoilert..![]()
Soms heeft een man een snor en soms heeft een snor een man..
[ afbeelding ]
Dirty Sanchez .quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en je kunt er een bal mee blokken als je in de muur staat. Is geen hands.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat soort snorren kan ik dan nog wel weer waarderen![]()
Iets met stijl..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, en je kunt er een bal mee blokken als je in de muur staat. Is geen hands.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:43:55Straks om 19.00 begint #PSV tegen #FCEindhoven, #PSV waarschijnlijk met dezelfde basis als zondag. #einpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:47:01Dat betekent bij #PSV: Tyton; Hutch, Marcelo, Bouma, Willems; Wijnaldum, Bommel, Strootman; Lens, Matavz, Mertens. #einpsv reageer retweet
Die hebben ze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter kopen ze de rechten van het toernooi volgende week.
Dacht ik ook. Maar is van de kalender gehaald bij EL..quote:
Kijk, nu praten we. Al mag Ibra de veters van Manolev en Pieters nog niet eens aanraken, laat staan strikken, natuurlijk.quote:
Daan Dekker is ook een mongoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Wessiej het volgende:
http://www.nusport.nl/dekker/2860632/koopzucht-van-psv.html
Ik mis Manolevquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat ik hier mensen mee ga vernederen.
[ afbeelding ]
De strekking van dit verhaal hebben we van verschillende users hier slechts 148470 keer mogen aanhoren de afgelopen tijd. Dit niemendalletje van Dekker waarin hij slechts een paar bedragen optelt en daarna de vraag stelt wat Depla toch zal vinden van al dat geldgesmijt, is zo mogelijk inhoudelijk nog eenzijdiger dan de meeste posts die hierover geplaatst zijn. Die werden af en toe ten minste nog onderbouwd met argumenten. Echt een waardeloze, stemmingmakende column die de gemiddelde Fok!er beter had kunnen schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Wessiej het volgende:
Achja, zag de column, dacht gooi hem voor jullie even hier
Weet niet waar je dat van hebt, maar hij zit gewoon op de bank..quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
Opstelling PSV tegen FC Eindhoven (19.00 uur):
Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Matavz, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems en Ritzmaier.
Wisselspelers: Waterman, Toivonen, Narsingh, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay en Manolev
Waar is Zanka?
twitter:
twitter:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:33:56Van Bommel strooit met goede passes, #Matavz probeert beter aanspeelbaar te zijn bij #PSV. #einpsv reageer retweet
Hopppaatwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:39:11Wijnaldum 0-2, assist van Ritzmaier bij #PSV #einpsv reageer retweet
Was toch 0-5?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hadden we vorig jaar niet verloren oid?
Toen was de opstelling:quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)c-eindhoven-psv.html
Losers.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:46:05Eerste tegengoal dit seizoen voor #PSV. Serhat Koc verschalkt Tyton na vrije trap Verkoelen 1-2 #einpsv reageer retweet
Wat een rare zin. Verkoelen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Losers.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:46:05Eerste tegengoal dit seizoen voor #PSV. Serhat Koc verschalkt Tyton na vrije trap Verkoelen 1-2 #einpsv reageer retweet
Maikel verkoelen.quote:
Er is maar 1 wedstrijd van Ajax op Eredivisie Live geweest volgens mij, de rest zendt Ajax allemaal zelf uit met Ajax Exclusive TV.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Scarface88 het volgende:
Wat waardeloos dat er weer een oefenwedstrijd van PSV niet wordt uitgezonden zeg, tot nu toe is van elke topclub een wedstrijd uitgezonden, en van ajax zelfs meerdere. Vorig seizoen zonden ze de lichtstad derby wel uit, wat is dat voor een onzin.
En dan maakt erediviselive ook nog reclame met "Wij hebben het, alle oefenwedstrijden". Ja dikke lul.
Emmen - Ajax, en zaterdag Ajax - Celticquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd van Ajax op Eredivisie Live geweest volgens mij, de rest zendt Ajax allemaal zelf uit met Ajax Exclusive TV.
De komende 3 wedstrijden van Ajax zenden ze ook uit. Belachelijk dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd van Ajax op Eredivisie Live geweest volgens mij, de rest zendt Ajax allemaal zelf uit met Ajax Exclusive TV.
Ja dus klopt gewoon wat ik zeg, 1 wedstrijd is er geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emmen - Ajax, en zaterdag Ajax - Celtic
Noordwijk - Ajax en Emmen - Ajax zijn uitgezonden als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VV Noordwijk - Ajax niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Noordwijk - Ajax en Emmen - Ajax zijn uitgezonden als ik me niet vergis.
Slim juist. Ajax trekt veel meer kijkers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De komende 3 wedstrijden van Ajax zenden ze ook uit. Belachelijk dit.
Uitzendschema van oefenpotjes die EL1 uitzendt.quote:19 juli Lokomotiv Plovdiv-Vitesse 17.30 uur
19 juli FC Twente - FC Inter Turku 19.45
20 juli FC Groningen - HSV 12.30 uur
21 & 22 juli PSV – Athl. Bilbao / Benfica / Slask Wroclaw (tijdstip nog niet bekend)
21 juli FC Dordrecht - Feyenoord 17.00 uur
21 juli Ajax - Celtic 19.00 uur
25 juli Feyenoord – Real Mallorca 20.00 uur
26 juli Vitesse – Lokomotiv Plovdiv 20.00 uur
28 juli Southampton - Ajax 16.00 uur
28 juli RKC - Getafe 18.45 uur
31 juli Norwich City - Ajax 20.45 uur
4 augustus Heracles Almelo - Osasuna 16.45 uur
4 augustus Roda JC Kerkrade – Bayer Leverkussen 18.45 uur
Maar dan alsnog, afgelopen zondag Genk - PSV was ook wel een mooie uitzending geweest voor de neutrale kijker, evenals deze Eindhovense derby.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slim juist. Ajax trekt veel meer kijkers.
Vorig jaar deden ze PSV ook. En Twente zenden ze ook uit, PSV trekt meer kijkers dan Twente. Bullshit dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar zonden ze deze wedstrijd wel uit als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Maar dan alsnog, afgelopen zondag Genk - PSV was ook wel een mooie uitzending geweest voor de neutrale kijker, evenals deze Eindhovense derby.
Klopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar zonden ze deze wedstrijd wel uit als ik me niet vergis.
Klopt. Daarom is het jammer dat het nu niet wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar zonden ze deze wedstrijd wel uit als ik me niet vergis.
Maar Twente speelt de wedstrijden die EL uitzendt, in Europees verband toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze PSV ook. En Twente zenden ze ook uit, PSV trekt meer kijkers dan Twente. Bullshit dus.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 20:12:01FC Eindhoven op 2-2, weer Koc. #PSV verdedigt matig. #Manolev wordt op tribune gewoon uitgelachen. reageer retweet
Twente is Europese wedstrijd he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze PSV ook. En Twente zenden ze ook uit, PSV trekt meer kijkers dan Twente. Bullshit dus.
Emmen - Twente ook..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Twente speelt de wedstrijden die EL uitzendt, in Europees verband toch?
Het behoort een neutrale zender te zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Commerciële zenders kiezen altijd voor een wedstrijd met meer kijkers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het behoort een neutrale zender te zijn...
Doen ze het toch niet goed bij Eredivisie Live.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Commerciële zenders kiezen altijd voor een wedstrijd met meer kijkers.
Stond wel in de planning, maar nu is er in de kalander niks meer over te vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emmen - Twente ja, maar 1 oefenwedstrijd. En PSV wordt ook 1 oefenwedstrijd van uitgezonden?
Tuurlijk wel, ze gaan toch voor de meeste kijkers?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doen ze het toch niet goed bij Eredivisie Live.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stond wel in de planning, maar nu is er in de kalander niks meer over te vinden.
quote:21 & 22 juli PSV – Athl. Bilbao / Benfica / Slask Wroclaw (tijdstip nog niet bekend)
Precies. Dat PSV het ondergeschoven kindje is zijn we als supporters wel gewend gezien de meeste media pro-ajax is maar vraag me af waar mensen eredivisielive voor aanschaffen die reclame maakt met "Wij hebben het, alle oefenwedstrijden".quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het behoort een neutrale zender te zijn...
Nogmaals, PSV trekt meer kijkers dan Twente. En Twente-Emmen zenden ze wel uit en ook een oefenpotje van Roda JC zenden ze uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze gaan toch voor de meeste kijkers?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies. Dat PSV het ondergeschoven kindje is zijn we als supporters wel gewend gezien de meeste media pro-ajax is
En zelfs Heracles - Osasunaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, PSV trekt meer kijkers dan Twente. En Twente-Emmen zenden ze wel uit en ook een oefenpotje van Roda JC zenden ze uit.
Ja als er wedstrijden tegelijk gespeeld worden (zoals in de Europa League vorig jaar). Als eredivisie live dien je gewoon ajax, psv en feyenoord te laten zien in de voorbereidingquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Commerciële zenders kiezen altijd voor een wedstrijd met meer kijkers.
Dat is ook wel een leuke potquote:
Volkomen mee eens. Zit daar met alle respect naar de andere clubs ook liever naar te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja als er wedstrijden tegelijk gespeeld worden (zoals in de Europa League vorig jaar). Als eredivisie live dien je gewoon ajax, psv en feyenoord te laten zien in de voorbereiding
Osasuna trekt ook heel veel kijkers natuurlijk..quote:
Ja man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Osasuna trekt ook heel veel kijkers natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eredivisie Livequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
RKC-Getafe is natuurlijk ook een topduel
Kun je lachen maar het is wel zo en dat weet jij ook. Het grote deel van de media is gekleurd. Opzich niet gek omdat Ajax ook de grootste aanhang van Nederland heeft maar alsnog, een betaalzender moet neutraal zijn.quote:
Dat maar ik idd om lachen ja. Je kraamt echt onzin uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kun je lachen maar het is wel zo en dat weet jij ook. Het grote deel van de media is gekleurd.
Dus bijvoorbeeld Jack van Gelder die elke zondagavond Ajax aan het pijpen is van ons belasting geld is niet gekleurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maar ik idd om lachen ja. Je kraamt echt onzin uit.
Jack Van Gelder is niet het grote deel van de media.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld Jack van Gelder die elke zondagavond Ajax aan het pijpen is van ons belasting geld is niet gekleurd?
Telegraaf doet ook gezellig mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack Van Gelder is niet het grote deel van de media.
Telegraaf, Volkskrant, VI en Studio Voetbal samen wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack Van Gelder is niet het grote deel van de media.
Ben jij ajacied?quote:
Volkskrant en VI zijn niet pro-ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Telegraaf, Volkskrant, VI en Studio Voetbal samen wel.
Beetje Calimero als je het mij vraagt, maar prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind van wel.
Waterreus van Studio Voetbal, die kun je toch niet echt pro Ajax noemenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-2 afgelopen. Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap.
Nee, ik vraag of je ajacied bent, ik heb nog geen conclusie getrokkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk, dan ben jij ook niet objectief omdat je PSVer bent.
Die zei toch dat de hele club opgeheven moest worden ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waterreus van Studio Voetbal, die kun je toch niet echt pro Ajax noemen
Vanwaar je vraag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee, ik vraag of je ajacied bent, ik heb nog geen conclusie getrokken
Mulder, Van 't Hek, Ronald de Boer en nog meer van die gasten die daar vaak aanschuiven zijn ook voor Ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zei toch dat de hele club opgeheven moest worden ofzo?
Alleen Van Gelder is ajacied. Waterreus, Vermeulen en die hocky-coach bitchen constant op Ajax, maar goed, omdat Van Gelder ajacied is is het hele programma blijkbaar pro-ajax.
Laat maar, ik weet het antwoord nu wel..en weet waarom je dat zei over de telegraaf.quote:
Dat zei Waterreus ja. Van Gelder is echt supporter van AFC, daarna zal hij wel een lichte voorkeur voor Ajax hebben denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zei toch dat de hele club opgeheven moest worden ofzo?
Alleen Van Gelder is ajacied. Waterreus, Vermeulen en die hocky-coach bitchen constant op Ajax, maar goed, omdat Van Gelder ajacied is is het hele programma blijkbaar pro-ajax.
Iemand die voor Ajax is is niet per definitie subjectief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mulder, Van 't Hek, Ronald de Boer en nog meer van die gasten die daar vaak aanschuiven zijn ook voor Ajax.
lichtequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zei Waterreus ja. Van Gelder is echt supporter van AFC, daarna zal hij wel een lichte voorkeur voor Ajax hebben denk ik.
Bij vooral Mulder is dat wel het geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die voor Ajax is is niet per definitie subjectief.
Lichte voorkeur???quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zei Waterreus ja. Van Gelder is echt supporter van AFC, daarna zal hij wel een lichte voorkeur voor Ajax hebben denk ik.
Dus wel degelijk een conclusie getrokken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Laat maar, ik weet het antwoord nu wel..en weet waarom je dat zei over de telegraaf.
Toen er problemen bij Ajax waren werd er nergens zo hard op Cruijff en Ajax gezeken als bij Studio Voetbal, dat kon je niet echt pro Ajax televisie noemen.quote:
Toch weer een mooi gelijkspel binnengesleept in een lastige uitwedstrijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Lichte voorkeur???![]()
Genoeg over ajax. Dit is het psv topic.
Mwa, daar kan je over discussiëren. Mij valt het niet zo op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij vooral Mulder is dat wel het geval.
Je mede mod zei dat het in een ander topic kan. Waarom doorgaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, daar kan je over discussiëren. Mij valt het niet zo op.
Maar dan een VI dan, dat noemde je ook, daar zit niemand van Ajax?
Het gaat over PSV in de media, niet over Studio Voetbal. Daarnaast is Rubbereend geen mod van VBL, dus z'n mening is net zo belangrijk als die van elke user hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mede mod zei dat het in een ander topic kan. Waarom doorgaan?
ik ben geen medemod, ik mod niet in VBL hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mede mod zei dat het in een ander topic kan. Waarom doorgaan?
Kraaij heeft wel een voorkeur voor Ajax volgens mij. Daar zeiken ze iig de spelers van Ajax niet zo af als ze bij PSV en Feyenoord doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, daar kan je over discussiëren. Mij valt het niet zo op.
Maar dan een VI dan, dat noemde je ook, daar zit niemand van Ajax?
Pantelic? Leonardo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kraaij heeft wel een voorkeur voor Ajax volgens mij. Daar zeiken ze iig de spelers van Ajax niet zo af als ze bij PSV en Feyenoord doen.
Ik heb het over afgelopen seizoen. Maarja, daar ga je idd niet uitkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pantelic? Leonardo?
Maar goed, we gaan hier niet uitkomen, prima, zo interessant is het ook niet.
subjectief criteriumquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over afgelopen seizoen. Maarja, daar ga je idd niet uitkomen.
Alleen maar goed dat het in de voorbereiding (weer) aan de orde komt. Kan dickie nog even met de zweep langs de mensen die niet luisteren en het rechtzetten voor 5 aug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Verdediging blijft toch een zorgenkindje als je een 2-0 voorsprong zomaar uit handen geeft.
Zijn er na de 0-2 nog veel wissels toegepast of is het echt de defensie geweest die er binnenkort moet staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Verdediging blijft toch een zorgenkindje als je een 2-0 voorsprong zomaar uit handen geeft.
Ik dacht dat alle problemen waren opgelost met de komst van Zanka?twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 20:59:20Gaat nergens om, maar #PSV verliest dus gewoon van FC #Eindhoven. Misschien toch nog eens naar de defensie kijken..... reageer retweet
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
Je druk maken om wat oefenpotjesKom op zeg, de selectie is net een week bij elkaar ofzo? Je hebt een nieuwe trainer, 3 nieuwe spelers die zich allemaal weer in moeten passen, de conditie en scherpte ligt nog wat lager enz. enz. Gewoon lekker chillen, ook tijdens de Johan Zuipschaal, dat is ook gewoon een veredelde oefenpot.
Het vorig oefenduel was de 0-2 tegen Genk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.
Vorm en resultaten in de voorbereiding zegt helemaal niks. Je experimenteert wat en sommige dingen pakken goed uit en sommige wat minder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.
Ah dat is dan wel weer redelijk netjes. Ik ben benieuwd wat ze 5 augustus gaan laten zien in ieder geval en buiten de verdediging om ook wie Advocaat als aanvallers gaat gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het vorig oefenduel was de 0-2 tegen Genk.
Ja leuk en aardig maar dit soort uitslagen probeer je sowieso te voorkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vorm en resultaten in de voorbereiding zegt helemaal niks. Je experimenteert wat en sommige dingen pakken goed uit en sommige wat minder.
Hoezo zou je dat proberen? Alsof Advocaat (of De Boer of Koeman) ook maar een neuk geven om dit soort potjes. De trainingen zijn in deze fase nog belangrijker dan de wedstrijden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer redelijk netjes. Ik ben benieuwd wat ze 5 augustus gaan laten zien in ieder geval en buiten de verdediging om ook wie Advocaat als aanvallers gaat gebruiken.
[..]
Ja leuk en aardig maar dit soort uitslagen probeer je sowieso te voorkomen.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 21:31:37#Advocaat is na afloop kritisch op Wijnaldum omdat hij zijn kansen moet afmaken. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 21:34:14#PSV gaat zich niet defensief versterken, #Advocaat houdt vertrouwen in zijn verdedigers. reageer retweet
Nee dat zegt genoeg over dat klote Eredivisie Livequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Devv het volgende:
Dat schema zegt eigenlijk genoeg over de belangstelling voor PSV...
Eerlijk is eerlijk. Welke aansprekende wedstrijden moet PSV nog spelen deze oefencampagne?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee dat zegt genoeg over dat klote Eredivisie Live
PSV - Benfica/Bilbao in Polen en ook het duel met Genk was een leuke wedstrijd om uit te zenden. Vorig jaar deden ze Eindhoven - PSV ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Welke aansprekende wedstrijden moet PSV nog spelen deze oefencampagne?
RKC spreekt aan wil je zeggen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Welke aansprekende wedstrijden moet PSV nog spelen deze oefencampagne?
heb je al een klacht ingediend bij EL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Eredivisie live zend PSV dus niet uit tijdens het toernooi?![]()
Waarom betaal ik hier nog voor gvd![]()
[ afbeelding ]
Leuke verhalen ervoor nog dat ze alles gaan uitzenden, enige wat ze uitzenden zijn herhalingen van EL of Eredivisie
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je al een klacht ingediend bij EL?
mailen, bellen?quote:
dan moet je ook niet klagen. En als niemand klaag helpt het sowieso niet.quote:
Ik heb al meerdere malen gemaild en krijg steeds geen reactie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef rubbereend het volgende:
ik zal het je nog makkelijker maken: Neem dan contact op met de klantenservice van Eredivisie Live: 0909-0101. (¤ 0,10 per minuut) of via klantenservice@eredivisielive.nl.
Zanka is de redder man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aaight, Mertens Strootman van Bommel Narsingh de redder van PSV
Jawel klagen mag maar nut heeft het niet bij ELquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je ook niet klagen. En als niemand klaag helpt het sowieso niet.
Het moet natuurlijk 2012 t/m 2020 zijn en wie weet nog meer seizoenen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Zorro het volgende:
Als de voorspellende gaven van Mertens niet veranderd zijn is dat een prima shirt
Nogmaals, als Mertens in zijn vakantie zijn voorspellende talenten niet verder heeft ontwikkeld is dat voor mij een prima voorspelling. Je weet hoe het vorig jaar met zijn voorspelling ging,quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk 2012 t/m 2020 zijn en wie weet nog meer seizoenen.
Nogmaals, als je iets over de media zegt ben je meteen een calimero. Dat is dan maar zo. Ik zie het eerder als een zwaktebod omdat diegene geen tegenargumenten heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Tompsv, je komt wel een beetje over als een calimero.
Verder zegt een uitslag in een oefenwedstrijd niet veel, maar het niveau van Zanka en Derijck zou echt dramatisch zijn geweest. Hopen voor jullie dat Pieters snel fit is, dan kan je met Pieters en Marcelo in het centrum spelen.
Sowieso, was die vorig jaar niet lang geblesseerd geweest?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zal echt niet van het ene op het andere moment de verdediging reddeneen solide defensie bouwen heeft sowieso al tijd nodig
Nee, maar sommigen van hier deden wel of het de redder was in de defensie. Maar gelukkig waren er nog wat users die minder hoog van de toren afblazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zal echt niet van het ene op het andere moment de verdediging reddeneen solide defensie bouwen heeft sowieso al tijd nodig
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Ja kruisbandblessure. Maar dat betekent niet dat je je medespelers niet over 5 meter kan aanspelen en veel over de zijlijn trapt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, was die vorig jaar niet lang geblesseerd geweest?
Heeft niemand gezegd. Daaaaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?
Snap ik, maar het blijft wel een risico.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja kruisbandblessure. Maar dat betekent niet dat je je medespelers niet over 5 meter kan aanspelen en veel over de zijlijn trapt.
ja einde van het seizoen nog wel wat gespeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan hij op den duur worden. Maar zoals met alle spelers moeten ze wennen. Zelfs Alex moest zich in het elftal spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar sommigen van hier deden wel of het de redder was in de defensie. Maar gelukkig waren er nog wat users die minder hoog van de toren afblazen.
Wat is je argument dat VI en Volkskrant pro Ajax zijn dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, als je iets over de media zegt ben je meteen een calimero. Dat is dan maar zo. Ik zie het eerder als een zwaktebod omdat diegene geen tegenargumenten heeft.
bronquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?
Heb ik al gezegd. Lees maar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is je argument dat VI en Volkskrant pro Ajax zijn dan?
Kijk als je De Telegraaf noemt heb je volledig gelijk, maar hier sla je de plank zo hard mis.
Ik vind het nonargumenten. Het is niet topclubwaardig dat je zo calimero doet. Siert je niet.quote:
Schijnt dat hij niet kan voetballen, mooi balletjes inleveren bij van Bommel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zanka is een eindbaas die ons kampioen gaat maken!
2 keer al, in 2007 en 2011 zijn kruisband gescheurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem het maar gerust een enorm risico dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 keer al, in 2007 en 2011 zijn kruisband gescheurd.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Delete dan gewoon inhoud van die quote?
Ga je het nog opzoeken? of troll je graag verder?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
je praat toch poep dus wat maakt het uit
Oké. Ik vind best dat je er wat over mag zeggen. Dat jij dat dan calimero vindt interesseert me niet zoveel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het nonargumenten. Het is niet topclubwaardig dat je zo calimero doet. Siert je niet.
Ik heb 't gelezen. Maar ik geef alles en iederen (ex Manolev) een kans tot na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat hij niet kan voetballen, mooi balletjes inleveren bij van Bommel.
Waarom zijn vrouwenkeepers altijd dik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet helemaal wat ik er van gedacht/gehoopt had:(
Tja PSV is er een beetje laat mee, alle top speelsters spelen bij Ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Kan de bal moeilijker het doel inquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwenkeepers altijd dik?
Waarom is onze aanvalster zo lelijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwenkeepers altijd dik?
Zusje van Honda, niet onderschatten dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom is onze aanvalster zo lelijk?![]()
[ afbeelding ]
Die aan haar tiet zit is dat Sandra Bever?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Owyeahquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
USA heeft er genoeg rondlopen
Geen idee, gewoon kopen die lui.. Geld gebruiken van Amrabat, dan maar geen extra RBquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Owyeah![]()
Waren die niet uit de kleren gegaan?
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 22:44:06Straks op http://t.co/nUrX0hpu is er nog een ontwikkeling te melden in de zaak-Labyad en #PSV. reageer retweet
Vrouwenvoetbal kijken voor de mooie vrouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom is onze aanvalster zo lelijk?![]()
[ afbeelding ]
Ja maar daar is het een vrouwensport. Zelfde als je hier op de hockeyvelden gaat rondlopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
USA heeft er genoeg rondlopen
Als je dat niveauverschil niet ziet kun je beter volleybal ofzo gaan kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk roep van Gaal Robben niet meer op voor rechtsbuiten maar gewoon Narsingh
Slim.quote:Van Bommel: 'Sprak tijdens EK al met Narsingh'
Mark van Bommel prijst zichzelf en PSV gelukkig met de komst van Luciano Narsingh. De nieuwe captain van de Eindhovenaren ziet een mooie rol weggelegd voor de vleugelspeler.
"Bij PSV is iedereen dolblij met de komst van Narsingh. Hij is een speler met specifieke kwaliteiten, die beslissende dingen kan doen voor een ploeg", zegt Van Bommel in het blad Voetbal International. "Dat heeft hij vorig seizoen bewezen bij sc Heerenveen en hij werd niet voor niets bij de nationale selectie gehaald."
"Natuurlijk heb ik tijdens het EK een paar keer met hem gesproken over PSV, ik heb hem gezegd dat het een perfecte club is om de volgende stap te zetten in zijn carrière. Natuurlijk zei ik dat ook uit eigenbelang, want hoe meer goede spelers we hebben hoe beter. Maar PSV heeft ook een traditie met snelle buitenspelers, die doen het eigenlijk altijd goed in Eindhoven", weet Van Bommel.
"In mijn eerste periode bij PSV had ik altijd Dennis Rommedahl voor me spelen, het is voor een middenvelder altijd heerlijk als je een speler in de diepte kunt aanspelen. Voor de ploeg is het bovendien een extra wapen. In Eindhoven zijn heel veel mensen bezig geweest om Narsingh hierheen te krijgen, iedereen is blij dat het uiteindelijk is gelukt."
http://www.voetbalprimeur(...)s-ek-al-met-narsingh
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
Niet van Eindhoven kunnen winnen![]()
En dat met dat geweldige elftal wat 56.72 miljoen heeft gekost![]()
![]()
Dat wordt weer helemaal niks dit seizoenquote:Mark van Bommel hechtte er niet al te veel waarde aan dat PSV de Lichtstadtrofee aan zich voorbij zag gaan. "We hebben de afgelopen week keihard getraind. Natuurlijk zijn we aan onze stand verplicht om van FC Eindhoven te winnen, maar hier raak ik echt niet van in paniek."
Serhat Koç, met twee doelpunten de gevierde man bij FC Eindhoven, moest wel lachen om de woorden van Van Bommel. "Ook wij hebben hard getraind. Vanaf 10 augustus, als de competitie begint, wordt het pas echt serieus. Maar reken maar dat wij blij zijn met deze prijs."
Heb jij weer gelijk in!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Serhat Koç is dan ook een wereld speler. Dat hij twee keer kan scoren tsja daar kan geen defensie tegenop.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Serhat Koç is dan ook een wereld speler. Dat hij twee keer kan scoren tsja daar kan geen defensie tegenop.
Dan zou Gino van Kessel al 30 goals maken tegen PSVquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En hoe staat het met de verdediging, Markje. Is die goed zo?quote:Van Bommel ‘dolblij’: ‘Snelle buitenspelers doen het altijd goed bij PSV’
Luciano Narsingh werd begeerd in Amsterdam, maar koos uiteindelijk voor Eindhoven. Daar is men maar wat blij met de rappe aanvaller, die is overgekomen van sc Heerenveen. De bij PSV teruggekeerde Mark van Bommel geeft zelfs aan dat men ‘dolblij’ is met de komst van Narsingh.
“Hij is een speler met specifieke kwaliteiten, die beslissende dingen kan doen voor een ploeg. Dat heeft hij vorig seizoen bewezen bij sc Heerenveen en hij werd niet voor niets bij de nationale selectie gehaald”, laat Van Bommel optekenen in Voetbal International. “Natuurlijk heb ik tijdens het EK een paar keer met hem gesproken over PSV, ik heb hem gezegd dat het een perfecte club is om de volgende stap te zetten in zijn carrière. Natuurlijk zei ik dat ook uit eigen belang, want hoe meer goede spelers we hebben hoe beter.”
“PSV heeft ook een traditie met snelle buitenspelers, die doen het eigenlijk altijd goed in Eindhoven”, vervolgt hij. “In mijn eerste periode bij PSV had ik altijd Dennis Rommedahl voor me spelen, het is voor een middenvelder altijd heerlijk als je een speler in de diepte kunt aanspelen. Voor de ploeg is het bovendien een extra wapen.”
ik vraag me af hoe de verdediging van jou club. het gaat afleggen zonder Vertonghen, flinke aderlating. Afijn wat ik heb gezien van de defensie gezien heb in de voorbereiding, tja.. Daar word je niet blij van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe staat het met de verdediging, Markje. Is die goed zo?[ afbeelding ]
Feijenoord kampioen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:04 schreef Clerxify het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de verdediging van jou club. het gaat afleggen zonder Vertonghen, flinke aderlating. Afijn wat ik heb gezien van de defensie gezien heb in de voorbereiding, tja.. Daar word je niet blij van.
Was het in 2004 ook niet dat elke oefenwedstrijd kansloos verloren ging?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Tegen rw Oberhausen vond iedereen het kut en zouden we nooit geen kampioen worden. Tegen Genk was het een van de beste overwinningen ooit volgens sommigen. En nu zou het weer compleet kut zijn. Die voorbereiding stelt niets voor. Kijk naar '87/88. Dat was pas een kut voorbereiding.
Al is het natuurlijk wel grappig dat PSV gelijk speelt tegen jong-PSV.
Advocaat zegt van wel. Die heeft er wel kijk op. En twee doelpunten tegen in een oefenwedstrijd, tsja zoals eerder gezegd: liever nu in een nietszeggend oefenpotje zodat Advocaat nog kan bijsturen dan straks in de eerste competitiewedstrijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe staat het met de verdediging, Markje. Is die goed zo?[ afbeelding ]
Weet ik niey, ik zal zo in mijn glazen bol kijkenquote:
quote:Jeremain Lens staat in de zeer nadrukkelijke belangstelling van Southampton. De Engelse promovendus zou volgens Sky Sports bij PSV een poging hebben ondernomen om de aanvaller los te weken. Hij wordt op het Britse medium omschreven als one of the top summer targets van manager Nigel Adkins. Het is nog onduidelijk of de Eindhovenaren open staan voor onderhandelingen.
Eind vorige maand gaf technisch manager Marcel Brands al te kennen dat een Engelse club navraag had gedaan naar Lens. Destijds wilde hij geen naam noemen, maar het lijkt er dus op dat Southampton de club is die jaagt op de handtekening van de 24-jarige Amsterdammer. Zijn contract in het Philips Stadion loopt nog door tot medio 2015.
Toch is het niet ondenkbaar dat PSV meewerkt aan een vertrek. De club contracteerde eerder deze week Luciano Narsingh voor vijf seizoenen en hij lijkt de voorkeur te genieten voor de positie als rechtsbuiten. Lens kan echter ook in de punt van de aanval uit de voeten, maar een echte goalgetter is hij niet. Tot op heden kwam hij nooit verder dan twaalf treffers in één seizoen.
Ongemotiveerde klootzakken zijn het. Werken voor hun geld moeten ze.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt weer helemaal niks dit seizoen
En anders gewoon gratis seizoenskaarten voor iedereen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ongemotiveerde klootzakken zijn het. Werken voor hun geld moeten ze.
Het lijkt erop dat het laatste het geval is. Op papier is Zanka een versterking maar goed, dat wordt over elke nieuwe speler gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef ganzenherder het volgende:
Heb het topic al tijden niet meer echt gevolgd... Gaan er nog verdedigers maken of gaan ze nou precies dezelfde fout maken als een jaar geleden?
Als Zanka echt zo goed was had hij ook wel ergens anders kunnen tekenen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het laatste het geval is. Op papier is Zanka een versterking maar goed, dat wordt over elke nieuwe speler gezegd.
Ajax kampioenuhhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, bijna zo erg als door een eigen goal winnen van amateurs
Zanka is natuurlijk als een tropische cocktail waar je de smaak nog niet van weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het laatste het geval is. Op papier is Zanka een versterking maar goed, dat wordt over elke nieuwe speler gezegd.
Nog steeds gewonnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, bijna zo erg als door een eigen goal winnen van amateurs
Dat denk ik dus ook altijd, al hoeft hij natuurlijk niet bepaald wereldtop te zijn om boven Bouma en Marcelo uit te steken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als Zanka echt zo goed was had hij ook wel ergens anders kunnen tekenen.
Nee daar is niveautje FC Eindhoven al genoeg voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd, al hoeft hij natuurlijk niet bepaald wereldtop te zijn om boven Bouma en Marcelo uit te steken.
Leuk, kan ik samen met van Bommel volleybal kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 04:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je dat niveauverschil niet ziet kun je beter volleybal ofzo gaan kijken.
Misschien wil Fredje ook wel meequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, kan ik samen met van Bommel volleybal kijken
Van Bommel is de verbindingsspeler tussen de voorste en achterste rij op deze foto. Mooi zijn rol in het veld uitgebeeld op fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Bommel staat er faal op, zou maar wachten op een nieuwe foto
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van Bommel is de verbindingsspeler tussen de voorste en achterste rij op deze foto. Mooi zijn rol in het veld uitgebeeld op foto![]()
Het ziet er idd niet uit. Neem dan gewoon geen foto.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef Robus het volgende:
Waarom zit de voorste rij tegenwoordig niet meer gewoon op hun hurken. Geen gezicht zo half voorover gebogen.
Slechte ontwikkeling, met Wijnaldum in de basis wordt je geen kampioen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Verder lijkt het erop dat Advocaat gewoon voor Wijnaldum kiest. Hij heeft het heel erg over Gini, en eigenlijk amper over Toivonen. Dat zegt mij dat hij het in Gini ziet en hem graag wil verbeteren en, overdreven gesteld, het hem niet zo kan verrotten wat Toivonen doet.
Ik vind dat mensen veel te makkelijk zijn in hun kritiek op Wijnaldum. Hoezo wordt je met Wijnaldum geen kampioen? Wijnaldum heeft vorig jaar, voor de winterstop gewoon goed gepresteerd. Daarna waren er wel meer de faalde, niet alleen hij. Met name Strootman, Toivonen en Marcelo stonden bij vlagen dramatisch te spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Slechte ontwikkeling, met Wijnaldum in de basis wordt je geen kampioen.
Idd geen overzicht. Scoren is ook een probleem. Maar wel een superatleet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Alleen de belangrijkste eigenschap voor een 10 mist hij volledig.
Wat is de belangrijkste eigenschap? Volgens mij komt hij vaak genoeg in de positie om te scoren of een pass te kunnen geven. Alleen het doen, daar ontbreekt het hem nog aan. Het moet mogelijk zijn om daaraan te werken. Zeker wanneer je nu eens geen last hebt van een naar binnen komende Lens en Toivonen, en hopelijk blijft ook Strootman wat meer naar achteren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Alleen de belangrijkste eigenschap voor een 10 mist hij volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |