Pantelic? Leonardo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kraaij heeft wel een voorkeur voor Ajax volgens mij. Daar zeiken ze iig de spelers van Ajax niet zo af als ze bij PSV en Feyenoord doen.
Ik heb het over afgelopen seizoen. Maarja, daar ga je idd niet uitkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pantelic? Leonardo?
Maar goed, we gaan hier niet uitkomen, prima, zo interessant is het ook niet.
subjectief criteriumquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over afgelopen seizoen. Maarja, daar ga je idd niet uitkomen.
Alleen maar goed dat het in de voorbereiding (weer) aan de orde komt. Kan dickie nog even met de zweep langs de mensen die niet luisteren en het rechtzetten voor 5 aug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Verdediging blijft toch een zorgenkindje als je een 2-0 voorsprong zomaar uit handen geeft.
Zijn er na de 0-2 nog veel wissels toegepast of is het echt de defensie geweest die er binnenkort moet staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Verdediging blijft toch een zorgenkindje als je een 2-0 voorsprong zomaar uit handen geeft.
Ik dacht dat alle problemen waren opgelost met de komst van Zanka?twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 20:59:20Gaat nergens om, maar #PSV verliest dus gewoon van FC #Eindhoven. Misschien toch nog eens naar de defensie kijken..... reageer retweet
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
Je druk maken om wat oefenpotjesKom op zeg, de selectie is net een week bij elkaar ofzo? Je hebt een nieuwe trainer, 3 nieuwe spelers die zich allemaal weer in moeten passen, de conditie en scherpte ligt nog wat lager enz. enz. Gewoon lekker chillen, ook tijdens de Johan Zuipschaal, dat is ook gewoon een veredelde oefenpot.
Het vorig oefenduel was de 0-2 tegen Genk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.
Vorm en resultaten in de voorbereiding zegt helemaal niks. Je experimenteert wat en sommige dingen pakken goed uit en sommige wat minder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.
Ah dat is dan wel weer redelijk netjes. Ik ben benieuwd wat ze 5 augustus gaan laten zien in ieder geval en buiten de verdediging om ook wie Advocaat als aanvallers gaat gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het vorig oefenduel was de 0-2 tegen Genk.
Ja leuk en aardig maar dit soort uitslagen probeer je sowieso te voorkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vorm en resultaten in de voorbereiding zegt helemaal niks. Je experimenteert wat en sommige dingen pakken goed uit en sommige wat minder.
Hoezo zou je dat proberen? Alsof Advocaat (of De Boer of Koeman) ook maar een neuk geven om dit soort potjes. De trainingen zijn in deze fase nog belangrijker dan de wedstrijden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer redelijk netjes. Ik ben benieuwd wat ze 5 augustus gaan laten zien in ieder geval en buiten de verdediging om ook wie Advocaat als aanvallers gaat gebruiken.
[..]
Ja leuk en aardig maar dit soort uitslagen probeer je sowieso te voorkomen.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 21:31:37#Advocaat is na afloop kritisch op Wijnaldum omdat hij zijn kansen moet afmaken. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 21:34:14#PSV gaat zich niet defensief versterken, #Advocaat houdt vertrouwen in zijn verdedigers. reageer retweet
Nee dat zegt genoeg over dat klote Eredivisie Livequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Devv het volgende:
Dat schema zegt eigenlijk genoeg over de belangstelling voor PSV...
Eerlijk is eerlijk. Welke aansprekende wedstrijden moet PSV nog spelen deze oefencampagne?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee dat zegt genoeg over dat klote Eredivisie Live
PSV - Benfica/Bilbao in Polen en ook het duel met Genk was een leuke wedstrijd om uit te zenden. Vorig jaar deden ze Eindhoven - PSV ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Welke aansprekende wedstrijden moet PSV nog spelen deze oefencampagne?
RKC spreekt aan wil je zeggen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Welke aansprekende wedstrijden moet PSV nog spelen deze oefencampagne?
heb je al een klacht ingediend bij EL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Eredivisie live zend PSV dus niet uit tijdens het toernooi?![]()
Waarom betaal ik hier nog voor gvd![]()
[ afbeelding ]
Leuke verhalen ervoor nog dat ze alles gaan uitzenden, enige wat ze uitzenden zijn herhalingen van EL of Eredivisie
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je al een klacht ingediend bij EL?
mailen, bellen?quote:
dan moet je ook niet klagen. En als niemand klaag helpt het sowieso niet.quote:
Ik heb al meerdere malen gemaild en krijg steeds geen reactie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef rubbereend het volgende:
ik zal het je nog makkelijker maken: Neem dan contact op met de klantenservice van Eredivisie Live: 0909-0101. (¤ 0,10 per minuut) of via klantenservice@eredivisielive.nl.
Zanka is de redder man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aaight, Mertens Strootman van Bommel Narsingh de redder van PSV
Jawel klagen mag maar nut heeft het niet bij ELquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je ook niet klagen. En als niemand klaag helpt het sowieso niet.
Het moet natuurlijk 2012 t/m 2020 zijn en wie weet nog meer seizoenen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Zorro het volgende:
Als de voorspellende gaven van Mertens niet veranderd zijn is dat een prima shirt
Nogmaals, als Mertens in zijn vakantie zijn voorspellende talenten niet verder heeft ontwikkeld is dat voor mij een prima voorspelling. Je weet hoe het vorig jaar met zijn voorspelling ging,quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk 2012 t/m 2020 zijn en wie weet nog meer seizoenen.
Nogmaals, als je iets over de media zegt ben je meteen een calimero. Dat is dan maar zo. Ik zie het eerder als een zwaktebod omdat diegene geen tegenargumenten heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Tompsv, je komt wel een beetje over als een calimero.
Verder zegt een uitslag in een oefenwedstrijd niet veel, maar het niveau van Zanka en Derijck zou echt dramatisch zijn geweest. Hopen voor jullie dat Pieters snel fit is, dan kan je met Pieters en Marcelo in het centrum spelen.
Sowieso, was die vorig jaar niet lang geblesseerd geweest?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zal echt niet van het ene op het andere moment de verdediging reddeneen solide defensie bouwen heeft sowieso al tijd nodig
Nee, maar sommigen van hier deden wel of het de redder was in de defensie. Maar gelukkig waren er nog wat users die minder hoog van de toren afblazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zal echt niet van het ene op het andere moment de verdediging reddeneen solide defensie bouwen heeft sowieso al tijd nodig
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Ja kruisbandblessure. Maar dat betekent niet dat je je medespelers niet over 5 meter kan aanspelen en veel over de zijlijn trapt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, was die vorig jaar niet lang geblesseerd geweest?
Heeft niemand gezegd. Daaaaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?
Snap ik, maar het blijft wel een risico.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja kruisbandblessure. Maar dat betekent niet dat je je medespelers niet over 5 meter kan aanspelen en veel over de zijlijn trapt.
ja einde van het seizoen nog wel wat gespeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan hij op den duur worden. Maar zoals met alle spelers moeten ze wennen. Zelfs Alex moest zich in het elftal spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar sommigen van hier deden wel of het de redder was in de defensie. Maar gelukkig waren er nog wat users die minder hoog van de toren afblazen.
Wat is je argument dat VI en Volkskrant pro Ajax zijn dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, als je iets over de media zegt ben je meteen een calimero. Dat is dan maar zo. Ik zie het eerder als een zwaktebod omdat diegene geen tegenargumenten heeft.
bronquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?
Heb ik al gezegd. Lees maar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is je argument dat VI en Volkskrant pro Ajax zijn dan?
Kijk als je De Telegraaf noemt heb je volledig gelijk, maar hier sla je de plank zo hard mis.
Ik vind het nonargumenten. Het is niet topclubwaardig dat je zo calimero doet. Siert je niet.quote:
Schijnt dat hij niet kan voetballen, mooi balletjes inleveren bij van Bommel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zanka is een eindbaas die ons kampioen gaat maken!
2 keer al, in 2007 en 2011 zijn kruisband gescheurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde post.quote:
Noem het maar gerust een enorm risico dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 keer al, in 2007 en 2011 zijn kruisband gescheurd.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Delete dan gewoon inhoud van die quote?
Ga je het nog opzoeken? of troll je graag verder?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
je praat toch poep dus wat maakt het uit
Oké. Ik vind best dat je er wat over mag zeggen. Dat jij dat dan calimero vindt interesseert me niet zoveel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het nonargumenten. Het is niet topclubwaardig dat je zo calimero doet. Siert je niet.
Ik heb 't gelezen. Maar ik geef alles en iederen (ex Manolev) een kans tot na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat hij niet kan voetballen, mooi balletjes inleveren bij van Bommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |