Nee, maar sommigen van hier deden wel of het de redder was in de defensie. Maar gelukkig waren er nog wat users die minder hoog van de toren afblazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zal echt niet van het ene op het andere moment de verdediging reddeneen solide defensie bouwen heeft sowieso al tijd nodig
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zal echt niet van het ene op het andere moment de verdediging reddeneen solide defensie bouwen heeft sowieso al tijd nodig
Ja kruisbandblessure. Maar dat betekent niet dat je je medespelers niet over 5 meter kan aanspelen en veel over de zijlijn trapt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, was die vorig jaar niet lang geblesseerd geweest?
Heeft niemand gezegd. Daaaaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?
Snap ik, maar het blijft wel een risico.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja kruisbandblessure. Maar dat betekent niet dat je je medespelers niet over 5 meter kan aanspelen en veel over de zijlijn trapt.
ja einde van het seizoen nog wel wat gespeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan hij op den duur worden. Maar zoals met alle spelers moeten ze wennen. Zelfs Alex moest zich in het elftal spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar sommigen van hier deden wel of het de redder was in de defensie. Maar gelukkig waren er nog wat users die minder hoog van de toren afblazen.
Wat is je argument dat VI en Volkskrant pro Ajax zijn dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, als je iets over de media zegt ben je meteen een calimero. Dat is dan maar zo. Ik zie het eerder als een zwaktebod omdat diegene geen tegenargumenten heeft.
bronquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch de eindbaas die PSV wel ff kampioen zou maken?
Heb ik al gezegd. Lees maar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is je argument dat VI en Volkskrant pro Ajax zijn dan?
Kijk als je De Telegraaf noemt heb je volledig gelijk, maar hier sla je de plank zo hard mis.
Ik vind het nonargumenten. Het is niet topclubwaardig dat je zo calimero doet. Siert je niet.quote:
Schijnt dat hij niet kan voetballen, mooi balletjes inleveren bij van Bommel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zanka is een eindbaas die ons kampioen gaat maken!
2 keer al, in 2007 en 2011 zijn kruisband gescheurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde post.quote:
Noem het maar gerust een enorm risico dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 keer al, in 2007 en 2011 zijn kruisband gescheurd.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Delete dan gewoon inhoud van die quote?
Ga je het nog opzoeken? of troll je graag verder?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
je praat toch poep dus wat maakt het uit
Oké. Ik vind best dat je er wat over mag zeggen. Dat jij dat dan calimero vindt interesseert me niet zoveel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het nonargumenten. Het is niet topclubwaardig dat je zo calimero doet. Siert je niet.
Ik heb 't gelezen. Maar ik geef alles en iederen (ex Manolev) een kans tot na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat hij niet kan voetballen, mooi balletjes inleveren bij van Bommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |