Pantelic? Leonardo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kraaij heeft wel een voorkeur voor Ajax volgens mij. Daar zeiken ze iig de spelers van Ajax niet zo af als ze bij PSV en Feyenoord doen.
Ik heb het over afgelopen seizoen. Maarja, daar ga je idd niet uitkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pantelic? Leonardo?
Maar goed, we gaan hier niet uitkomen, prima, zo interessant is het ook niet.
subjectief criteriumquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over afgelopen seizoen. Maarja, daar ga je idd niet uitkomen.
Alleen maar goed dat het in de voorbereiding (weer) aan de orde komt. Kan dickie nog even met de zweep langs de mensen die niet luisteren en het rechtzetten voor 5 aug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Verdediging blijft toch een zorgenkindje als je een 2-0 voorsprong zomaar uit handen geeft.
Zijn er na de 0-2 nog veel wissels toegepast of is het echt de defensie geweest die er binnenkort moet staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Verdediging blijft toch een zorgenkindje als je een 2-0 voorsprong zomaar uit handen geeft.
Ik dacht dat alle problemen waren opgelost met de komst van Zanka?twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 20:59:20Gaat nergens om, maar #PSV verliest dus gewoon van FC #Eindhoven. Misschien toch nog eens naar de defensie kijken..... reageer retweet
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
Je druk maken om wat oefenpotjesKom op zeg, de selectie is net een week bij elkaar ofzo? Je hebt een nieuwe trainer, 3 nieuwe spelers die zich allemaal weer in moeten passen, de conditie en scherpte ligt nog wat lager enz. enz. Gewoon lekker chillen, ook tijdens de Johan Zuipschaal, dat is ook gewoon een veredelde oefenpot.
Het vorig oefenduel was de 0-2 tegen Genk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.
Vorm en resultaten in de voorbereiding zegt helemaal niks. Je experimenteert wat en sommige dingen pakken goed uit en sommige wat minder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vorige oefenduel was 0-0 tegen een Duitse derdeklasser daar waar diezelfde derdeklasser ook nog meerdere kansen op de overwinning had. Natuurlijk zegt het nog niks maar toch wel iets over de huidige scherpte.
Ah dat is dan wel weer redelijk netjes. Ik ben benieuwd wat ze 5 augustus gaan laten zien in ieder geval en buiten de verdediging om ook wie Advocaat als aanvallers gaat gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het vorig oefenduel was de 0-2 tegen Genk.
Ja leuk en aardig maar dit soort uitslagen probeer je sowieso te voorkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vorm en resultaten in de voorbereiding zegt helemaal niks. Je experimenteert wat en sommige dingen pakken goed uit en sommige wat minder.
Hoezo zou je dat proberen? Alsof Advocaat (of De Boer of Koeman) ook maar een neuk geven om dit soort potjes. De trainingen zijn in deze fase nog belangrijker dan de wedstrijden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer redelijk netjes. Ik ben benieuwd wat ze 5 augustus gaan laten zien in ieder geval en buiten de verdediging om ook wie Advocaat als aanvallers gaat gebruiken.
[..]
Ja leuk en aardig maar dit soort uitslagen probeer je sowieso te voorkomen.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 21:31:37#Advocaat is na afloop kritisch op Wijnaldum omdat hij zijn kansen moet afmaken. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 21:34:14#PSV gaat zich niet defensief versterken, #Advocaat houdt vertrouwen in zijn verdedigers. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |