SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Twente sterker? Die hebben tot dusverre alleen Tadic en dreigen bijna al hun sterkhouders van vorige seizoenen te verliezen, ik vind die Castaignos geen versterking, Matavz wel maar die komt niet naar Twente hoop ik toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Adames het volgende:
Wordt een mooi voetbaljaar. PSV en (met name) Twente zijn allebei sterker geworden en Ajax zal het niveau van eind vorig jaar moeten kunnen vasthouden.
Hopelijk kan Nederland nu ook voor het eerst in een jaar of 7 weer eens belangrijk zijn voor Nederland.
Hij zal zeker z'n best doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Zolang die clichébrakende Engelsman in moffenland zit hoeft helemaal niemand zich zorgen te maken over die club, me dunkt. Wellicht dat hij die mooie zesde plaats kan evenaren.
Die hebben eindelijk weer een beetje creativiteit in het middenveld nu, dat misten ze vorig jaar enorm. En wat meer linkspoten, want dat was bij hun nog erger een gemis dan bij elke andere club.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twente sterker? Die hebben tot dusverre alleen Tadic en dreigen bijna al hun sterkhouders van vorige seizoenen te verliezen, ik vind die Castaignos geen versterking, Matavz wel maar die komt niet naar Twente hoop ik toch!
Dat het verschrikkelijk wordt om daadwerkelijk wedstrijden van die ploeg te gaan zien, staat wel vast jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Zolang die clichébrakende Engelsman in moffenland zit hoeft helemaal niemand zich zorgen te maken over die club, me dunkt. Wellicht dat hij die mooie zesde plaats kan evenaren.
John weg, de Jong weg, Douglas mogelijk weg en creativiteit ontbrak voornamelijk in de persoon van Ruiz, zie niet hoe ze die met een vleugel, nou terug zouden krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben eindelijk weer een beetje creativiteit in het middenveld nu, dat misten ze vorig jaar enorm. En wat meer linkspoten, want dat was bij hun nog erger een gemis dan bij elke andere club.
Het zou geweldig zijn als hij weer zijn snor laat staan.quote:
Like a bossquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als hij weer zijn snor laat staan.![]()
[ afbeelding ]
Had 'm al gezien maar blijft een bazenfilmpjequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie pooierdruipsnor zou nooit weg zijn. Een beetje zoals dit maar dan heel anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Back to the 80'squote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een mooie pooierdruipsnor zou nooit weg zijn. Een beetje zoals dit maar dan heel anders.Ooow fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Staat niet voor niets in een spoilert..quote:
Dat soort snorren kan ik dan nog wel weer waarderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in een spoilert..![]()
Soms heeft een man een snor en soms heeft een snor een man..
[ afbeelding ]
Dirty Sanchez .quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en je kunt er een bal mee blokken als je in de muur staat. Is geen hands.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat soort snorren kan ik dan nog wel weer waarderen![]()
Iets met stijl..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, en je kunt er een bal mee blokken als je in de muur staat. Is geen hands.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:43:55Straks om 19.00 begint #PSV tegen #FCEindhoven, #PSV waarschijnlijk met dezelfde basis als zondag. #einpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:47:01Dat betekent bij #PSV: Tyton; Hutch, Marcelo, Bouma, Willems; Wijnaldum, Bommel, Strootman; Lens, Matavz, Mertens. #einpsv reageer retweet
Die hebben ze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter kopen ze de rechten van het toernooi volgende week.
Dacht ik ook. Maar is van de kalender gehaald bij EL..quote:
Kijk, nu praten we. Al mag Ibra de veters van Manolev en Pieters nog niet eens aanraken, laat staan strikken, natuurlijk.quote:
Daan Dekker is ook een mongoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Wessiej het volgende:
http://www.nusport.nl/dekker/2860632/koopzucht-van-psv.html
Ik mis Manolevquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat ik hier mensen mee ga vernederen.
[ afbeelding ]
De strekking van dit verhaal hebben we van verschillende users hier slechts 148470 keer mogen aanhoren de afgelopen tijd. Dit niemendalletje van Dekker waarin hij slechts een paar bedragen optelt en daarna de vraag stelt wat Depla toch zal vinden van al dat geldgesmijt, is zo mogelijk inhoudelijk nog eenzijdiger dan de meeste posts die hierover geplaatst zijn. Die werden af en toe ten minste nog onderbouwd met argumenten. Echt een waardeloze, stemmingmakende column die de gemiddelde Fok!er beter had kunnen schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Wessiej het volgende:
Achja, zag de column, dacht gooi hem voor jullie even hier
Weet niet waar je dat van hebt, maar hij zit gewoon op de bank..quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
Opstelling PSV tegen FC Eindhoven (19.00 uur):
Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Matavz, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems en Ritzmaier.
Wisselspelers: Waterman, Toivonen, Narsingh, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay en Manolev
Waar is Zanka?
twitter:
twitter:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:33:56Van Bommel strooit met goede passes, #Matavz probeert beter aanspeelbaar te zijn bij #PSV. #einpsv reageer retweet
Hopppaatwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:39:11Wijnaldum 0-2, assist van Ritzmaier bij #PSV #einpsv reageer retweet
Was toch 0-5?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hadden we vorig jaar niet verloren oid?
Toen was de opstelling:quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)c-eindhoven-psv.html
Losers.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:46:05Eerste tegengoal dit seizoen voor #PSV. Serhat Koc verschalkt Tyton na vrije trap Verkoelen 1-2 #einpsv reageer retweet
Wat een rare zin. Verkoelen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Losers.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 19:46:05Eerste tegengoal dit seizoen voor #PSV. Serhat Koc verschalkt Tyton na vrije trap Verkoelen 1-2 #einpsv reageer retweet
Maikel verkoelen.quote:
Er is maar 1 wedstrijd van Ajax op Eredivisie Live geweest volgens mij, de rest zendt Ajax allemaal zelf uit met Ajax Exclusive TV.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Scarface88 het volgende:
Wat waardeloos dat er weer een oefenwedstrijd van PSV niet wordt uitgezonden zeg, tot nu toe is van elke topclub een wedstrijd uitgezonden, en van ajax zelfs meerdere. Vorig seizoen zonden ze de lichtstad derby wel uit, wat is dat voor een onzin.
En dan maakt erediviselive ook nog reclame met "Wij hebben het, alle oefenwedstrijden". Ja dikke lul.
Emmen - Ajax, en zaterdag Ajax - Celticquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd van Ajax op Eredivisie Live geweest volgens mij, de rest zendt Ajax allemaal zelf uit met Ajax Exclusive TV.
De komende 3 wedstrijden van Ajax zenden ze ook uit. Belachelijk dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd van Ajax op Eredivisie Live geweest volgens mij, de rest zendt Ajax allemaal zelf uit met Ajax Exclusive TV.
Ja dus klopt gewoon wat ik zeg, 1 wedstrijd is er geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emmen - Ajax, en zaterdag Ajax - Celtic
Noordwijk - Ajax en Emmen - Ajax zijn uitgezonden als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VV Noordwijk - Ajax niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Noordwijk - Ajax en Emmen - Ajax zijn uitgezonden als ik me niet vergis.
Slim juist. Ajax trekt veel meer kijkers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De komende 3 wedstrijden van Ajax zenden ze ook uit. Belachelijk dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |