SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Twente sterker? Die hebben tot dusverre alleen Tadic en dreigen bijna al hun sterkhouders van vorige seizoenen te verliezen, ik vind die Castaignos geen versterking, Matavz wel maar die komt niet naar Twente hoop ik toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Adames het volgende:
Wordt een mooi voetbaljaar. PSV en (met name) Twente zijn allebei sterker geworden en Ajax zal het niveau van eind vorig jaar moeten kunnen vasthouden.
Hopelijk kan Nederland nu ook voor het eerst in een jaar of 7 weer eens belangrijk zijn voor Nederland.
Hij zal zeker z'n best doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Zolang die clichébrakende Engelsman in moffenland zit hoeft helemaal niemand zich zorgen te maken over die club, me dunkt. Wellicht dat hij die mooie zesde plaats kan evenaren.
Die hebben eindelijk weer een beetje creativiteit in het middenveld nu, dat misten ze vorig jaar enorm. En wat meer linkspoten, want dat was bij hun nog erger een gemis dan bij elke andere club.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twente sterker? Die hebben tot dusverre alleen Tadic en dreigen bijna al hun sterkhouders van vorige seizoenen te verliezen, ik vind die Castaignos geen versterking, Matavz wel maar die komt niet naar Twente hoop ik toch!
Dat het verschrikkelijk wordt om daadwerkelijk wedstrijden van die ploeg te gaan zien, staat wel vast jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Zolang die clichébrakende Engelsman in moffenland zit hoeft helemaal niemand zich zorgen te maken over die club, me dunkt. Wellicht dat hij die mooie zesde plaats kan evenaren.
John weg, de Jong weg, Douglas mogelijk weg en creativiteit ontbrak voornamelijk in de persoon van Ruiz, zie niet hoe ze die met een vleugel, nou terug zouden krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben eindelijk weer een beetje creativiteit in het middenveld nu, dat misten ze vorig jaar enorm. En wat meer linkspoten, want dat was bij hun nog erger een gemis dan bij elke andere club.
Het zou geweldig zijn als hij weer zijn snor laat staan.quote:
Like a bossquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als hij weer zijn snor laat staan.![]()
[ afbeelding ]
Had 'm al gezien maar blijft een bazenfilmpjequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie pooierdruipsnor zou nooit weg zijn. Een beetje zoals dit maar dan heel anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Back to the 80'squote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een mooie pooierdruipsnor zou nooit weg zijn. Een beetje zoals dit maar dan heel anders.Ooow fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Staat niet voor niets in een spoilert..quote:
Dat soort snorren kan ik dan nog wel weer waarderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in een spoilert..![]()
Soms heeft een man een snor en soms heeft een snor een man..
[ afbeelding ]
Dirty Sanchez .quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en je kunt er een bal mee blokken als je in de muur staat. Is geen hands.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat soort snorren kan ik dan nog wel weer waarderen![]()
Iets met stijl..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, en je kunt er een bal mee blokken als je in de muur staat. Is geen hands.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:43:55Straks om 19.00 begint #PSV tegen #FCEindhoven, #PSV waarschijnlijk met dezelfde basis als zondag. #einpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:47:01Dat betekent bij #PSV: Tyton; Hutch, Marcelo, Bouma, Willems; Wijnaldum, Bommel, Strootman; Lens, Matavz, Mertens. #einpsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |