Die hebben ze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter kopen ze de rechten van het toernooi volgende week.
Dacht ik ook. Maar is van de kalender gehaald bij EL..quote:
Kijk, nu praten we. Al mag Ibra de veters van Manolev en Pieters nog niet eens aanraken, laat staan strikken, natuurlijk.quote:
Daan Dekker is ook een mongoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Wessiej het volgende:
http://www.nusport.nl/dekker/2860632/koopzucht-van-psv.html
Ik mis Manolevquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat ik hier mensen mee ga vernederen.
[ afbeelding ]
De strekking van dit verhaal hebben we van verschillende users hier slechts 148470 keer mogen aanhoren de afgelopen tijd. Dit niemendalletje van Dekker waarin hij slechts een paar bedragen optelt en daarna de vraag stelt wat Depla toch zal vinden van al dat geldgesmijt, is zo mogelijk inhoudelijk nog eenzijdiger dan de meeste posts die hierover geplaatst zijn. Die werden af en toe ten minste nog onderbouwd met argumenten. Echt een waardeloze, stemmingmakende column die de gemiddelde Fok!er beter had kunnen schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Wessiej het volgende:
Achja, zag de column, dacht gooi hem voor jullie even hier
Weet niet waar je dat van hebt, maar hij zit gewoon op de bank..quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
Opstelling PSV tegen FC Eindhoven (19.00 uur):
Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Matavz, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems en Ritzmaier.
Wisselspelers: Waterman, Toivonen, Narsingh, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay en Manolev
Waar is Zanka?
twitter:
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |