Waarom zijn vrouwenkeepers altijd dik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet helemaal wat ik er van gedacht/gehoopt had:(
Tja PSV is er een beetje laat mee, alle top speelsters spelen bij Ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Kan de bal moeilijker het doel inquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwenkeepers altijd dik?
Waarom is onze aanvalster zo lelijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwenkeepers altijd dik?
Zusje van Honda, niet onderschatten dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom is onze aanvalster zo lelijk?![]()
[ afbeelding ]
Die aan haar tiet zit is dat Sandra Bever?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Owyeahquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
USA heeft er genoeg rondlopen
Geen idee, gewoon kopen die lui.. Geld gebruiken van Amrabat, dan maar geen extra RBquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Owyeah![]()
Waren die niet uit de kleren gegaan?
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 22:44:06Straks op http://t.co/nUrX0hpu is er nog een ontwikkeling te melden in de zaak-Labyad en #PSV. reageer retweet
Vrouwenvoetbal kijken voor de mooie vrouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom is onze aanvalster zo lelijk?![]()
[ afbeelding ]
Ja maar daar is het een vrouwensport. Zelfde als je hier op de hockeyvelden gaat rondlopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
USA heeft er genoeg rondlopen
Als je dat niveauverschil niet ziet kun je beter volleybal ofzo gaan kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk roep van Gaal Robben niet meer op voor rechtsbuiten maar gewoon Narsingh
Slim.quote:Van Bommel: 'Sprak tijdens EK al met Narsingh'
Mark van Bommel prijst zichzelf en PSV gelukkig met de komst van Luciano Narsingh. De nieuwe captain van de Eindhovenaren ziet een mooie rol weggelegd voor de vleugelspeler.
"Bij PSV is iedereen dolblij met de komst van Narsingh. Hij is een speler met specifieke kwaliteiten, die beslissende dingen kan doen voor een ploeg", zegt Van Bommel in het blad Voetbal International. "Dat heeft hij vorig seizoen bewezen bij sc Heerenveen en hij werd niet voor niets bij de nationale selectie gehaald."
"Natuurlijk heb ik tijdens het EK een paar keer met hem gesproken over PSV, ik heb hem gezegd dat het een perfecte club is om de volgende stap te zetten in zijn carrière. Natuurlijk zei ik dat ook uit eigenbelang, want hoe meer goede spelers we hebben hoe beter. Maar PSV heeft ook een traditie met snelle buitenspelers, die doen het eigenlijk altijd goed in Eindhoven", weet Van Bommel.
"In mijn eerste periode bij PSV had ik altijd Dennis Rommedahl voor me spelen, het is voor een middenvelder altijd heerlijk als je een speler in de diepte kunt aanspelen. Voor de ploeg is het bovendien een extra wapen. In Eindhoven zijn heel veel mensen bezig geweest om Narsingh hierheen te krijgen, iedereen is blij dat het uiteindelijk is gelukt."
http://www.voetbalprimeur(...)s-ek-al-met-narsingh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |