Dat is ook wel een leuke potquote:
Volkomen mee eens. Zit daar met alle respect naar de andere clubs ook liever naar te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja als er wedstrijden tegelijk gespeeld worden (zoals in de Europa League vorig jaar). Als eredivisie live dien je gewoon ajax, psv en feyenoord te laten zien in de voorbereiding
Osasuna trekt ook heel veel kijkers natuurlijk..quote:
Ja man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Osasuna trekt ook heel veel kijkers natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eredivisie Livequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
RKC-Getafe is natuurlijk ook een topduel
Kun je lachen maar het is wel zo en dat weet jij ook. Het grote deel van de media is gekleurd. Opzich niet gek omdat Ajax ook de grootste aanhang van Nederland heeft maar alsnog, een betaalzender moet neutraal zijn.quote:
Dat maar ik idd om lachen ja. Je kraamt echt onzin uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kun je lachen maar het is wel zo en dat weet jij ook. Het grote deel van de media is gekleurd.
Dus bijvoorbeeld Jack van Gelder die elke zondagavond Ajax aan het pijpen is van ons belasting geld is niet gekleurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maar ik idd om lachen ja. Je kraamt echt onzin uit.
Jack Van Gelder is niet het grote deel van de media.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld Jack van Gelder die elke zondagavond Ajax aan het pijpen is van ons belasting geld is niet gekleurd?
Telegraaf doet ook gezellig mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack Van Gelder is niet het grote deel van de media.
Telegraaf, Volkskrant, VI en Studio Voetbal samen wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack Van Gelder is niet het grote deel van de media.
Valt wel mee.quote:
Ben jij ajacied?quote:
Volkskrant en VI zijn niet pro-ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Telegraaf, Volkskrant, VI en Studio Voetbal samen wel.
Beetje Calimero als je het mij vraagt, maar prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind van wel.
Makkelijk, dan ben jij ook niet objectief omdat je PSVer bent.quote:
Waterreus van Studio Voetbal, die kun je toch niet echt pro Ajax noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |