quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Wie vroeg dat trouwens van die slaapzak? Ik zie dat in de folder 'op vakantie' op de 2e pagina een slaapzak voor ¤12,49 staat: http://www.action.nl/folder
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh oke. Ik weet dat ze wel eens 'vakantie artikelen' verkopen ..
xenos heeft geloof ik fleece slaapzakken voor een zacht prijsje
Tijdje geleden lag er een koepeltentje voor 25-30 euro, geen idee of 'ie er nog ligt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Linda94 het volgende:
Even een vraagje,, Weten jullie misschien ook of ze bij de action tentjes verkopen? Kampeertentjes welteverstaan.
Oke! je wordt vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef Kwork het volgende:
[..]
Tijdje geleden lag er een koepeltentje voor 25-30 euro, geen idee of 'ie er nog ligt.
Goed alternatief is de Decathlon trouwens. Heel goedkope tentjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Linda94 het volgende:
Even een vraagje,, Weten jullie misschien ook of ze bij de action tentjes verkopen? Kampeertentjes welteverstaan.
Wat is decathlon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed alternatief is de Decathlon trouwens. Heel goedkope tentjes
Bedoel je met "motor" dat ding voorin je auto, of een motorfiets?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vandaag bij de Action geweest, en heb daar o.a. een fles motorolie meegenomen, een 5 literfles 10w40. Hoop dat ik daarmee mijn motor niet vernaggelmaar ik ga er maar vanuit dat dat spul aan Europese standaardeisen moet voldoen, en aan de Deutsche Grundligkeit. Klopt dat?
Voor dat geld kan je meteen de olie verversen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vandaag bij de Action geweest, en heb daar o.a. een fles motorolie meegenomen, een 5 literfles 10w40. Hoop dat ik daarmee mijn motor niet vernaggelmaar ik ga er maar vanuit dat dat spul aan Europese standaardeisen moet voldoen, en aan de Deutsche Grundligkeit. Klopt dat?
Lijkt me wel. UIteindelijk is het volgens mij allemaal een pot nat. En anders vervang je het misschien een keertje meer, maar ben je alsnog goedkoper uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoel dat ding voorin mijn autoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bedoel je met "motor" dat ding voorin je auto, of een motorfiets?
Uiteraard zit er wel kwaliteitsverschil in dure of goedkope olie, maar het verschil is volgens mij zeer klein. En goedkope olie is beter dan geen olie natuurlijk.
Let alleen op dat je er zeker niet te veel in giet.
Heb ik gecheckt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me wel. UIteindelijk is het volgens mij allemaal een pot nat. En anders vervang je het misschien een keertje meer, maar ben je alsnog goedkoper uit.
Wel zorgen dat je de olie hebt die je motor moet hebben. Dus check die 10w40 even met je service boekje en wat die vermeld.
Wat dat betreft geef ik liever iets meer uit voor mijn auto en koop olie van een gerenommeerd merkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bedoel je met "motor" dat ding voorin je auto, of een motorfiets?
Uiteraard zit er wel kwaliteitsverschil in dure of goedkope olie, maar het verschil is volgens mij zeer klein. En goedkope olie is beter dan geen olie natuurlijk.
Let alleen op dat je er zeker niet te veel in giet.
Een tijd geleden hadden ze ook van die koepeltentjes met zo'n paraplu systeem om hem snel op te zetten, ik weet niet of ze die nog hebben nu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Linda94 het volgende:
Op de arenaboulevard in Amsterdam naast de mediamarkt, verder zit ie niet in NL, is sportzaak voor allemaal verschillende sportenquote:
Pardon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb daar een 1 persoons 2" tentje vandaan voor 19,- geloof ik. Decathlon heeft de 2" tentjes volgens mij uitgevonden of iig als eerste goed op de markt gezet
In Best zit ook een Decathlon winkel hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Op de arenaboulevard in Amsterdam naast de mediamarkt, verder zit ie niet in NL, is sportzaak voor allemaal verschillende sporten
Quechua is dan ook gewoon een 'merk' van Decathlon. Die hebben gewoon voor elke sporttak een andere naam aan hun producten gegeven. En Quechua is het trekker/kampeermerk zoals Kalenji het loopmerk is... Dus Decathlon it is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pardon?
Ik geloof toch echt dat Quechua dat is geweest... Die zie je met de bosjes op festivals, Decathlon heeft iedereen buiten de randstad nog nooit van gehoord.
Ja, vrienden van me hebben zo'n ding voor de lol gekocht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef trovey het volgende:
Geeft iemand hier even een seintje in dit topic als die horloges gespot zijn?
Ja, ik heb ze gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef trovey het volgende:
Geeft iemand hier even een seintje in dit topic als die horloges gespot zijn?
Nee hoor, waren goedkope plastic dingen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef trovey het volgende:
Ik nog niet...gatsie moet ik weer naar de Action toe.
![]()
Welke houten bordjes met tekst?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef searchanddestroy het volgende:
Zag vandaag die houten bordjes met tekst weer bij de vracht zitten, morgen maar even snel langs op m'n vrije dag voordat ze op zijn.![]()
Kan geen goed plaatje vinden, maar er staat o.a. "Home", "Love", "Kitchen", "Dream" en "Smile" op.quote:
Leuk die ga ik ook kopen. Zijn er ook teksten van: bathroom sleeproom (slaapkamer, maar dan engels, xD) Livingroom etc? En weet je hoe duur ze ongeveer zijn en worden ze p.s. verkocht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Kan geen goed plaatje vinden, maar er staat o.a. "Home", "Love", "Kitchen", "Dream" en "Smile" op.
Oh, wacht, deze: http://home-iswherethesto(...)hopt-bij-action.html
Daar heb ik nog niet op gelet! Maar zag deze vandaag voorbij komen toen ik achter de kassa zat, haha. Zal morgen anders wel even voor je kijken, als je wilt. Prijs weet ik ook niet uit m'n hoofd, maar wel per stuk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Leuk die ga ik ook kopen. Zijn er ook teksten van: bathroom sleeproom (slaapkamer, maar dan engels, xD) Livingroom etc? En weet je hoe duur ze ongeveer zijn en worden ze p.s. verkocht?
Oké! Leuk. Als je zou willen: graag! Ik ga morgen misschien ook wel even kijken. (in Schagen/Alkmaar)quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet op gelet! Maar zag deze vandaag voorbij komen toen ik achter de kassa zat, haha. Zal morgen anders wel even voor je kijken, als je wilt. Prijs weet ik ook niet uit m'n hoofd, maar wel per stuk ja.
haha ja! Action is echt zo leuk! Leuker dan de bigbazar, terwijl ze daar ook leuke goedkope dingen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef searchanddestroy het volgende:
Doe ik! Zie 'm overigens ook niet bij 100 nieuwste artikelen staan, maar kan me niet herinneren dat we die dingen al in het assortiment hadden.Raar. Maar qua prijs zal het wel weer meevallen haha!
Helemaal juist, van Quechua heb ik nog een paar handschoenen en skibroeken voor de wintersport en idd Kalenji voor de loopspullen. Als je goed kiest zitten daar mooie spullen bij (bij die eigen merken)quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Quechua is dan ook gewoon een 'merk' van Decathlon. Die hebben gewoon voor elke sporttak een andere naam aan hun producten gegeven. En Quechua is het trekker/kampeermerk zoals Kalenji het loopmerk is... Dus Decathlon it is!
Vroeger ging ik meestal voor 1 ding even snel naar de Action en kwam met zes zakken thuis, maar sinds ik daar werk is het allemaal nog veel erger geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Linda94 het volgende:
[..]
haha ja! Action is echt zo leuk! Leuker dan de bigbazar, terwijl ze daar ook leuke goedkope dingen hebben.
Haha cool!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Vroeger ging ik meestal voor 1 ding even snel naar de Action en kwam met zes zakken thuis, maar sinds ik daar werk is het allemaal nog veel erger geworden.![]()
Die zie ik hier telkens staan. In Heeze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand ooit die vintage broodtrommel nog eens gezien in het wit?
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de actionquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand ooit die vintage broodtrommel nog eens gezien in het wit?
Had je met diamaten ingelegde gouden exemplaren verwacht voor die prijs?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee hoor, waren goedkope plastic dingen.
Ik zou er geen kopen
Mijn broer heeft nog een volledig gave(groen) uit de jaren 50...was van mijn ouders en zit er nog geen beschadiging aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de action
Wat een plotwending. Zag iemand dit aankomen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
sta ik in de action me rot te zoeken naar tennisballen,bijna heel die winkel al twee keer gehad, zoektocht opgegeven, zie ik vlak voor ik wegga ineens drogerballen liggen
(ja ik wilde dus tennisballen voor in de droger )
dus missie alsnog geslaagd
DM ontvangen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
wat gebeurd er eigenlijk als ik 2 mensen in 1 keer quoted, krijgen ze dan allebei een DM?
Heb je ook gekeken voor een slaapzak? Was het wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Miam het volgende:
[..]
DM ontvangen hoor![]()
Volop trampolines te verkrijgen in de dichtstbijzijnde vestiging!
Ik zit het serieus te overwegen
Nee, want ben vrijwel meteen na mijn vraag ik dit topic naar Xenos gegaan en heb aldaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken voor een slaapzak? Was het wat?
Bedankt voor het (her)bevestigen van mijn pleonasme...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, want ben vrijwel meteen na mijn vraag ik dit topic naar Xenos gegaan en heb aldaar
2 fleece slaapzakken gekocht
Jesus, wat is een pleonasme!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bedankt voor het (her)bevestigen van mijn pleonasme...
Jesus uit USA of Jezus uit de bijbel?quote:
Nee, zegt me niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jesus uit USA of Jezus uit de bijbel?![]()
Lees de laatste pagina van vorige topic eens, ik dacht dat je dat wel had meegekregen.
----->>>>> De Action #44
Ik gebruik die olie ook. Schijnt gewoon dezelfde afkomst te hebben zoals de duurdere merken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruik die olie ook. Schijnt gewoon dezelfde afkomst te hebben zoals de duurdere merken.
Leuk dat je moet lachen om een post van mij, maar ik wil ook meelachen. Waar lach je precies om? Het is niet waar wat ik schrijf? En hoezo weer? Is er al zo een discussie in dit topic geweest dan?quote:
Duidelijk dat je niet weet dat het letterlijk BARST van deze discussies op internet en de een weet nog beter dan de ander welke olie wel of niet goed is. Zeer vermakelijk om te lezen, ga maar eens googelen ;-)quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Leuk dat je moet lachen om een post van mij, maar ik wil ook meelachen. Waar lach je precies om? Het is niet waar wat ik schrijf? En hoezo weer? Is er al zo een discussie in dit topic geweest dan?
Duidelijk is dat jij niet weet dat ik er al op gegoogeld had voordat ik de olie had gekocht. Ik vond juist een hit waarin stond dat een importeur vertelde dat het allemaal van dezelfde fabrikant kwam en dat die olie niet onderdeed voor die van de dure merken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet weet dat het letterlijk BARST van deze discussies op internet en de een weet nog beter dan de ander welke olie wel of niet goed is. Zeer vermakelijk om te lezen, ga maar eens googelen ;-)
Iets met wij van WC eendquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Duidelijk is dat jij niet weet dat ik er al op gegoogeld had voordat ik de olie had gekocht. Ik vond juist een hit waarin stond dat een importeur vertelde dat het allemaal van dezelfde fabrikant kwam en dat die olie niet onderdeed voor die van de dure merken.
Ik heb al wel andere hits gelezen waarin iemand zwoer bij 1 of andere dure merk maar niemand had het onderbouwd, allemaal meningen, verder niets.
Ach, ik al de vierde keer (wel verschillende vestingen op één dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Derde keer in 1 week bij de Action.Maar goed dat hij 500 meter van mijn huis ligt.
![]()
En alleen thuisgekomen met wat ik zocht: 3 van die cheap-ass horloges. In zwart, paars en blauw.
Oooh, wat ben ik blij dat ik 10 minuten moet fietsen waar ik zelden zin in heb, ik zou er anders echt te vaak komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Derde keer in 1 week bij de Action.Maar goed dat hij 500 meter van mijn huis ligt.
![]()
Nu moet ik morgen weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oooh, wat ben ik blij dat ik 10 minuten moet fietsen waar ik zelden zin in heb, ik zou er anders echt te vaak komen.
/jaloers
Vandaag geweest (met de auto) en met oogkleppen op door de winkel, alleen maar gehaald wat tot de basic voorraad behoort:
-grote make-upwatjes
-Melkmeisje douche
-wc-blokken
-sokken
-10 (!) pakjes Kotex mini, ik voelde me net zo'n Extreme Couponlady, maar ze waren maar 89 cent
Hou je nu op?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb ze nog nooit eerder gehad, maar ze hebben die dingetjes heel schattig verpakt met aardbeiprinten dan moet ik ze zeker hebben.
Potver! Heb je em gekocht? Welke kringloop?quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de action
Beetje uit de richtingquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zie ik hier telkens staan. In Heeze.
Je vergeet de sliertjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En dat werkt goed tegen de kloddertjes en bonkjes?![]()
Sliertjes.quote:
O god....quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En dat werkt goed tegen de kloddertjes en bonkjes?![]()
Dat is duidelijk een man.quote:
Wees blij dat je een man bent.quote:
En absorberend jonguh!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef heaven7 het volgende:
Kotex, die dingen blijven toch supergoed zitten?
Zullen wij maar ff weg gaan?quote:
Ff niet storen, ik zit te bellen met mijn psychiater...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zullen wij maar ff weg gaan?![]()
Vrouwen+rode feestweek=oorlog.
Een rijsttafel ruikt beter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoho, dat zijn wel verse Chinese weekmakers hoor!
ehmm wormerveer geloof ik. niet wit hoor, wit met groen. maar natuurlijk goed overschilderbaar in elke gewenste kleur. en..... origineel brabantiaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Potver! Heb je em gekocht? Welke kringloop?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat een plotwending. Zag iemand dit aankomen?
Niets van gemerkt en nee, ik ben niet verkouden.quote:
Ik zie vaak van die tuttige sokjes met kanten randjes, is dat ook een optie? (geen idee of ze die nu trouwens hebben)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze bij de action dikke witte pantykousjes?
(niet lachen, het is voor de outfit van mijn kind die van het weekend op zeilkamp vertrekt met als thema VOC ) en eigenlijk heb ik alles bij elkaar en mis ik alleen nog de witte kousen
Bij action schagen verkopen ze het wel, dus als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:05 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie weet er een filiaal in de provincie Groningen of Drenthe waar ze de muurstickers met teksten nog verkopen? Ik wil zelf onderstaande teksten nog hebben:
Als je niet mikken kan, ga dan zitten man
Sweet Dreams
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow
Live your life like there`s no tomorrow
Live de life you love, love the life you live
May love be the heart of this home
What makes you different, makes you beautiful
En een vriend van me is nog op zoek naar deze:
Dames zit u ook graag droog? Doe dan na het plassen zelf de bril omhoog
En één uurwerk doet het niet. Het is al drie dagen 10 uur terwijl de secondewijze wel ronddraait.quote:
Heb ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef trovey het volgende:
Er zit één nadeel aan het kopen bij de Action.Bij alles in andere winkels denk je "Dat kan ik goedkoper bij de Action krijgen"
. Zoals gisteren ook met bodylotion en haardklipjes(van die klikklas) die ik nodig had...Kruidvat: te duur....Etos: veel te duur, Trekpleister:
....even naar de Action toe: bodylotion voor 0,99 en 1,59 en klikklaks voor 45 cent i.p.v. van minstens 3-4 euro en 1,45.
Ik zal het maar niet hebben over Douglas en XXL Paris en wat ik dan denk als ik daar rondloop.
Op zich waar maar ik ga nooit weg zonder meer dingen mee te nemen dan de bedoeling,ben dan altijd veel meer kwijt dan de dove die ik bij de DA voor 4 euro had kunnen kopenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef trovey het volgende:
Er zit één nadeel aan het kopen bij de Action.Bij alles in andere winkels denk je "Dat kan ik goedkoper bij de Action krijgen"
. Zoals gisteren ook met bodylotion en haardklipjes(van die klikklas) die ik nodig had...Kruidvat: te duur....Etos: veel te duur, Trekpleister:
....even naar de Action toe: bodylotion voor 0,99 en 1,59 en klikklaks voor 45 cent i.p.v. van minstens 3-4 euro en 1,45.
Ik zal het maar niet hebben over Douglas en XXL Paris en wat ik dan denk als ik daar rondloop.
Ik nooit...oké bijna nooit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Op zich waar maar ik ga nooit weg zonder meer dingen mee te nemen dan de bedoeling,ben dan altijd veel meer kwijt dan de dove die ik bij de DA voor 4 euro had kunnen kopen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb ik ook.Wat zijn Nederlanders toch vrekkig...
Als het "mis" gaat dan zijn het kleine dingetjes dus de schade valt dan weer mee en ik ben nog steeds minder kwijt dan bij een reguliere drogist maar heb meer artikelen.quote:
Kan gebeuren, terugbrengen maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ledzaklamp gekocht. Wil hem gebruiken, batterijen lek. Heel dat ding naar zijn moer. Gisteren gekocht
Weet je 100% zeker dat ze bovenstaande teksten nog hebben? In Veendam, Winschoten en Delfzijl hebben ze ook nog heel veel tekst stickers liggen maar alleen bovenstaande teksten zijn uitverkocht. Waar ligt Schagen eigenlijk? Als niet te ver is kan ik wel ff daar gaan kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Bij action schagen verkopen ze het wel, dus als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen.
Zoek op Google maps. Schagen, tussen Alkmaar en Den-Helderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Weet je 100% zeker dat ze bovenstaande teksten nog hebben? In Veendam, Winschoten en Delfzijl hebben ze ook nog heel veel tekst stickers liggen maar alleen bovenstaande teksten zijn uitverkocht. Waar ligt Schagen eigenlijk? Als niet te ver is kan ik wel ff daar gaan kijken.
Tot het hard gaat waaien en het kniksysteem in de stokken het begeeftquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een tijdje terug bij de Action zo'n tentje gekocht waarvan wordt gezegd dat het binnen 10 seconden staat.
Met een paraplusysteem.
Vandaag voor het eerst de kans gehad om hem uit te proberen en inderdaad, het staat binnen een zucht en een scheet!
Niet binnen tien seconden, dat kreeg ik niet voor elkaar, maar langer dan twee minuutjes ben ik er niet mee bezig geweest.
Idem dito voor het opvouwen en terug in de zak doen.
Een aanrader!
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Weet iemand toevallig of ze van die zakken of netten met brandhout verkopen bij Action?
Ik wil vanavond een vuurkorf aansteken, en hout wat ik normaal bij het pompstation of de bouwmarkt koop, is nogal aan de prijs.
Je kan toch ook zelf een boom omhakken met een hakbijl? Die zijn namelijk maar 5 euro p/s.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Weet iemand toevallig of ze van die zakken of netten met brandhout verkopen bij Action?
Ik wil vanavond een vuurkorf aansteken, en hout wat ik normaal bij het pompstation of de bouwmarkt koop, is nogal aan de prijs.
Hoe werkt dat? en wat moeten we aan het filmpje zien? Lijkt me op zich handig!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:22 schreef Cat22 het volgende:
Plantenwatergeefbol is erg interessant (natuurlijk hield poes op met spelen toen ik kwam filmen dus je moet even geduld hebben of halverwege beginnen te kijken)
[ link | afbeelding ]
Je laat die bol vollopen met water en zet hem ondersteboven in de pot zodat de plant een paar dagen achter elkaar gedoseerd water krijgt. Ik had hem net bijgevuld en dus plopten er telkens luchtbelletjes omhoog wat de kat enigszins interessant vond.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? en wat moeten we aan het filmpje zien? Lijkt me op zich handig!
ik koop zelf altijd van die blokken bij de action,die branden 3 uur,zit in een papieren verpakking die je moet aansteken. ze zijn 99 centquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Die andere kleuren kun je ook gewoon overdag dragen hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:51 schreef heaven7 het volgende:
Die comfort bh's!Mijn hemel wat zitten die heerlijk
Nu nog een zwarte M zien te vinden
Heb alleen een gare paarse voor 's nachts, alles is hier uitverkocht.
Die draag je dan ook onder je kleding...je loopt wel in een zwarte suffe BH-top?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga niet in een lila suffe bhtop lopen![]()
die bh's doen toch niks voor je borsten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Die andere kleuren kun je ook gewoon overdag dragen hoor.
Hoeven ze ook niet 24/7.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
die bh's doen toch niks voor je borsten!
Wel hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
OK, bedankt, ik zal ns kijken of ze die dingen hier ook hebben!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je laat die bol vollopen met water en zet hem ondersteboven in de pot zodat de plant een paar dagen achter elkaar gedoseerd water krijgt. Ik had hem net bijgevuld en dus plopten er telkens luchtbelletjes omhoog wat de kat enigszins interessant vond.
Hoi Astrid?quote:
Komt die zwembad ook bij action vandaan?quote:
Geld uitgeven aan bh's is zonde. Geef mij het geld maar, dan hou ik ze wel vast voor je de hele dag.quote:
nee, maar de posters op de achtergrond welquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Komt die zwembad ook bij action vandaan?
Ik herkende de schutting met posters al van een eerdere foto van je...quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar de posters op de achtergrond wel
Oh, interesting!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Lutte het volgende:
Help, de caramelrepen van Milka zijn er weer en nog goedkoper ook
Wat doen ze me aan!
Binnenkort maar eens een reepje halen danquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
http://www.action.nl/products/view/id/7405/-p/favoritelistid/1
Heb er 2 gekocht om te proberen, geeft totaal geen steun. Maar ik heb ook cup 90G (soms 85H) dus denk dat m`n borsten er te zwaar voor zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Loopt zo verrekte lastig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan bh's is zonde. Geef mij het geld maar, dan hou ik ze wel vast voor je de hele dag.
Oehhhhhhh, die ken ik heul niet, maar ik geloof dat ik ga zoeken bij het volgende bezoekquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Lutte het volgende:
Help, de caramelrepen van Milka zijn er weer en nog goedkoper ook
Wat doen ze me aan!
Ik heb er geen last van. Het geeft me zelfs een best fijn gevoel.quote:
Geloof ik best.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Het geeft me zelfs een best fijn gevoel.
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
ik koop zelf altijd van die blokken bij de action,die branden 3 uur,zit in een papieren verpakking die je moet aansteken. ze zijn 99 cent
Goedemorgen lady (en de rest)! Als je de prijs ff opnoemt zijn de dames/heren hier ook weer tevredenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook altijd de haardblokken van blokker. geven echt vuur en warmte.
Niet echt. Er wordt gevraagd of ze (die van de action) goed branden. Jij schrijft dat je bij die van blokker zweert. Vind ik niet offtopic.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen ook kloonhommel. tis van de blokker he? dus off-topic. maar als ik me goed herinner zitten ze met zijn vieren in een pak voor 3,99 oid
Deze ligt hier nu 3 weken, ik vind hem zooooooooooo leuk! Maar nog niet gekocht, twijfel welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SeeQ het volgende:
Wooohooo!! volgende week hebben ze deze: [ afbeelding ]
quote:
Die heb ik al gezien in de winkel deze week! (nuenen)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SeeQ het volgende:
wat moet je eigenlijk met zo'n ding?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SeeQ het volgende:
aan je smartPhone hangen en mee opnemen op je werk...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
Over nuttige dingen gesprokenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:28 schreef SeeQ het volgende:
[..]
aan je smartPhone hangen en mee opnemen op je werk...
dat is nu al de zoveelste keer deze week dat ik je hoor zeggen dat je niet in herhaling wil vallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Over nuttige dingen gesproken....nee, dank je, ik heb nog gebruikt gemaakt van de telefoons die zo'n hoorn hadden en ik val met dit soort dingen niet in herhaling.
Heul niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is nu al de zoveelste keer deze week dat ik je hoor zeggen dat je niet in herhaling wil vallen
je valt in herhaling
Oh dat klinkt handig. Valt er niks. Naast. Ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom even jubelen over het vergiet van de Action.![]()
Het is een halve maan die je op je pan kunt klemzetten (wel vasthouden natuurlijk) en zo je groenten oid kunt afgieten. Koste volgens mij nog geen euro.![]()
Het zwarte horloge wordt trouwens snel vaal.
Ik hoop dat ze dat vergiet hier verkopen, ik heb toch een nieuwe nodig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom even jubelen over het vergiet van de Action.![]()
Het is een halve maan die je op je pan kunt klemzetten (wel vasthouden natuurlijk) en zo je groenten oid kunt afgieten. Koste volgens mij nog geen euro.![]()
Het zwarte horloge wordt trouwens snel vaal.
Hebben ze hier helaas helemaal niet, volgens mij is het assortiment niet overal hetzelfde?? (die waterbol dus)quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, bedankt, ik zal ns kijken of ze die dingen hier ook hebben!
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat klinkt handig. Valt er niks. Naast. Ofzo?
Ik heb een half jaar gezocht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook van die waterbollen, maar hier hebben ze ze niet
Niet gezien sorry.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.![]()
Nogmaals dan: nope, valt niks naast. Het is zo'n lachend half maantje zeg maar. Aangezien je groente toch naar beneden zakt valt er ook niks over het randje. En doordat er wat pennetjes in zitten die je tegen de randen van je pan kunt zetten verschuift hij niet. Hij werkt (past) wel het beste met redelijk grote pannen, maar ook met mijn eenpersoons steelpannetje werkte het goed.
[..]
Ik heb een half jaar gezocht.![]()
Dus nu heb ik er vier in gebruik en nog vier als reserve.![]()
![]()
En omdat ze vorige week ook weer eens de foliehouders hadden heb ik er daar ook maar weer 2 van gekocht. Stel je voor dat de mijnessen het ooit gaan begeven.
ik heb er een voor alufolie, een voor plastic folie en een voor bakpapier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb zelf ook een witte. Ik gebruik het alleen voor plastic folie. Alu folie ging niet zo goed, bleef hangen if scheurde op de verkeerde manier.
Waar gebruiken jullie het voor als jullie er meerdere hebben?
Ik heb vandaag afvalzakken gekocht. Bij thuiskomst bleek dat ik geen 10 liter nodig had maar 3 liter. Weet iemand of action die ook verkoopt? Verder kattenfleece kleedje voor 89ct en aantal folies.
Volgens mij hebben ze meerdere maten en 3 liter zal er vast bij zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb zelf ook een witte. Ik gebruik het alleen voor plastic folie. Alu folie ging niet zo goed, bleef hangen if scheurde op de verkeerde manier.
Waar gebruiken jullie het voor als jullie er meerdere hebben?
Ik heb vandaag afvalzakken gekocht. Bij thuiskomst bleek dat ik geen 10 liter nodig had maar 3 liter. Weet iemand of action die ook verkoopt? Verder kattenfleece kleedje voor 89ct en aantal folies.
Zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet gezien sorry.
Maar klinkt handig eens kijken of ze ze hier ook hebben. Net als die water bollen.
Kosten die dingen eigenlijk, lijkt me handig!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er een voor alufolie, een voor plastic folie en een voor bakpapier.
Enig juiste antwoord.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef lady-wrb het volgende:
he over dat serum heb ik meer gehoord. hoe ziet dat eruit? welk merk?
ik heb groene nagellak gekocht onlangs
Het gebeurd mij ook vaker dat ik een post niet geplaatst hebt. Het komt denk ik doordat je bezig ben met uittikken en dan verschijnt er rechts (??) in beeld een DMbyquotealert en als je daar dan op klikt verdwijnt jouw geschreven post en vergeet je hem gewoon omdat je nieuwsgierig bent waarom iemand jou heeft gequoted en wat ze schrijft en daar reageer je dan weer op. Na verloop van tijd zie je dat je best veel postjes niet geplaatst hebt. Je bent heus niet dement aan het wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor.Mijn post is vast niet blijven plakken. Of ik dacht dat ik het gepost had maar had dat niet gedaan of zo. Verkoopt de Action ook geheugentabletten?
![]()
Maar absoluut en zeker superhandig spul! Maal 2.
Oh, die heb ik ook. Vroeger had ik een duur merk van het Kruidvat, maar deze doet daar niet voor onder. Hartstikke lekker spul.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost ¤2,99 en ruikt erg lekker. Je hebt maar 1 of 2 pompjes nodig en je haar wordt er heel zacht van en het geeft een mooie glans aan je haar.
Ik het er zo'n eentje maar krijg het pompje niet aan de gang.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost ¤2,99 en ruikt erg lekker. Je hebt maar 1 of 2 pompjes nodig en je haar wordt er heel zacht van en het geeft een mooie glans aan je haar.
Waar heb jij hem gehaald?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor.Mijn post is vast niet blijven plakken. Of ik dacht dat ik het gepost had maar had dat niet gedaan of zo. Verkoopt de Action ook geheugentabletten?
![]()
Maar absoluut en zeker superhandig spul! Maal 2.
Weert.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gehaald?
Oh haar serum die naar perzik ruikt.. Een must have dus
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.![]()
Nogmaals dan: nope, valt niks naast. Het is zo'n lachend half maantje zeg maar. Aangezien je groente toch naar beneden zakt valt er ook niks over het randje. En doordat er wat pennetjes in zitten die je tegen de randen van je pan kunt zetten verschuift hij niet. Hij werkt (past) wel het beste met redelijk grote pannen, maar ook met mijn eenpersoons steelpannetje werkte het goed.
[..]
Ik heb een half jaar gezocht.![]()
Dus nu heb ik er vier in gebruik en nog vier als reserve.![]()
![]()
En omdat ze vorige week ook weer eens de foliehouders hadden heb ik er daar ook maar weer 2 van gekocht. Stel je voor dat de mijnessen het ooit gaan begeven.
Dat is heel erg onbaatzuchtig en lief.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is heel erg onbaatzuchtig en lief.
Echt net vandaag ook gewoon heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog wel even heen van de week dan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
What were you thinking?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt net vandaag ook gewoon he
Ik ga nog wel even heen van de week dan
Ik was haar heel dankbaar voor een tas met kleren die ze me gegeven hadquote:
A-ha!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was haar heel dankbaar voor een tas met kleren die ze me gegeven had
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Grmbl![]()
De Lokkii briketten zijn er niet meer.
Zijn ze al uit het "zomer" assortiment? of waren ze toevallig op ?
Ik ging er juist heen om een voorraad voor de winter te kopen maar helaas...
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?
En ze doen het ook nogquote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb 2 supercute pincetten gekocht, eentje met een kimmidoll hoofdje en de ander van een matroesjka, slechts 69 eurocenten per stuk.
Ja! Hoe duur ze zijn kan ik je niet vertellen...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef Pizzaman het volgende:
Zijn er bij de Action van die bamboe tuinfakkels te koop?
Hm ik ga toch eerst maar eens hier in Eindhoven zoeken dan ^^quote:
En inderdaad ze zijn uit het assortiment gehaald volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer in de schappen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?
Wat betreft die waterbollen...als iemand een Trekpleister in de buurt heeft, daar liggen ze nu ook in de aanbieding.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?
Maar nog steeds duurder dan bij actionquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat betreft die waterbollen...als iemand een Trekpleister in de buurt heeft, daar liggen ze nu ook in de aanbieding.
Nee, ik heb die in de folder staan ook en eigenlijk is alleen de buis van dikker glas zodat vullen lastiger wordt... Verder zijn ze veel donkerder gekleurd dus veel lelijker imhoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Puala het volgende:
Zijn die kleiner qua formaat als die van de Action? Ik zoek namelijk ook nog wat kleinere waterbollen
Had jij ze goedkoper verwacht dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar nog steeds duurder dan bij action
Jammer. Dan ga ik binnenkort maar eens kijken of ik zelf een oplossing kan vinden er voor..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb die in de folder staan ook en eigenlijk is alleen de buis van dikker glas zodat vullen lastiger wordt... Verder zijn ze veel donkerder gekleurd dus veel lelijker imho
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En inderdaad ze zijn uit het assortiment gehaald volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer in de schappen.
![]()
Nu moet ik dus de hoofdprijs gaan betalen voor briketten
barbeque jij in de winter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Yeah!!!
In Lisse hadden ze nog een stapel liggen heb er gelijk 20 dozen ( = 40 stuks) van ingeslagen![]()
Ik kom de winter wel door![]()
Hij flikkert ze in een houtkachelquote:
Ja waarom niet?quote:
Dank je! Morgen maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja! Hoe duur ze zijn kan ik je niet vertellen...
Volgens zo'n muts van de action zijn ze uit het assortiment.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
die foliehouders hebben ze hier al maanden weer. alleen nu in het blauw. ik heb witte
hoeveel wil je er? ik heb ze vanmiddag nog zien liggen...... een heel vak volquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens zo'n muts van de action zijn ze uit het assortiment.....
Hmmm... ik zou er persoonlijk niet mee teruggaan denk ik. Gevalletje goedkoop is duurkoop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:30 schreef Inlognaam het volgende:
Anderhalve week geleden, misschien twee weken schoenen gekocht. Kunstleer waarschijnlijk, maar dat maakte me niet uit. Als tijdelijk paar vond ik het wel 9 euro waard.
Twee weken oud; de zool is nu al door. Ze stinken enorm en het leer is al beschadigd.
Mja, ik weet neit of ik met die stinkschoenen wel terug moet gaan. Maar zo slecht heb ik schoenen nog nooit gezien.
Haha, nee, kunstleer ademt nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:33 schreef Inlognaam het volgende:
Dat stinken deden ze bij aanschaf, maar erin lopen op je blote poten en flink zweten is ook niet bevorderlijk. Kunstleer ademt kennelijk niet...alhoewel ik dat wel vaag wist.
Maar die zolen, die zijn dus hol onder de hak
Waar was dat?? Heb trouwens nog wel een paar andere actions in de buurt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel wil je er? ik heb ze vanmiddag nog zien liggen...... een heel vak vol
zaandamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:38 schreef soapie het volgende:
[..]
Waar was dat?? Heb trouwens nog wel een paar andere actions in de buurt...
Ik ben bang aangehouden te worden wegens poging tot doodslag danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja, die zolen... dat is wel bagger natuurlijk. Je kan het allicht proberen om ermee terug te gaan. Maar dan moet je wel je stinkschoenen onder de neus van de verkoopster houden...
Dudequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
Heb jij nog wat gescoord in de Action?quote:
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Mij noem je nou nooit zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Ik wilde er eentje kopen laatst, maar mijn badje van de Wibra (ook 3 eur) doet het nog steedsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
En niemand mist mij.quote:
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef trovey het volgende:
Ik ben alweer verscheidene keren bij de Action geweest.
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En niemand mist mij.
[..]
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.
Ik weet vrij zeker van niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verkoopt de Action eigenlijk kattenbakvulling?
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt baggerquote:
Als kiespijn.quote:
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt bagger.
En dit alles is in 1 weekje op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
Ik heb die met die blauwe korreltjes, ik dacht ergens in de 4 euro? Bij mij issie wel echt sneller op. Misschien omdat ik een sphynx heb, die eten meer om op temperatuur te blijven. Mijn kat schijt echt 5x per dag ofzo. En plassen levert ook al van die megaklonten opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.
Beide zijn superklontvormend btw...
die heb ik ook. die is echt fijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb die met die blauwe korreltjes, ik dacht ergens in de 4 euro? Bij mij issie wel echt sneller op. Misschien omdat ik een sphynx heb, die eten meer om op temperatuur te blijven. Mijn kat schijt echt 5x per dag ofzo. En plassen levert ook al van die megaklonten opdus ik blijf scheppen...
Ja, al blijft het stinken vind ik hoor...maar deze zijn dan nog het beste, ook qua stuiven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook. die is echt fijnduur wel, maar is het wel waard.
vroeger had ik sivoton, ook goed en minder duur, maar die kan ik nergens meer kopen
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dit alles is in 1 weekje op he?
Mag ik je aaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
Dat simpele blauwe ronde opblaasbadje he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
Bedoel je niet deze: http://db.tt/Nij0CPmA? Deze gebruik ik normaal ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook. die is echt fijnduur wel, maar is het wel waard.
vroeger had ik sivoton, ook goed en minder duur, maar die kan ik nergens meer kopen
Dat is echt goedkoop zeg... 20 liter zelfsquote:
Gevonden. Wat een verschil in winkels dan, hier lag ook nog een heel rek vol....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst in de buurt nog even kijken. IN ieder geval bedankt voor het aanbod!!!
quote:
dat moet jou toch aansprekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:02 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action zaadjes van groenten en of fruitbomen/planten?
Nice, thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat moet jou toch aanspreken
en aardbeien
fruitbomen gaat niet he? die worden volgens mij geënt op een gaststam dus zaaien is geen optie
geeft niks hoor, komt misschien wel een keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al 2x naar de action geweest voor waterbollen maar steeds op
Sorry Lady-wrb
Heb je ze nodig dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al 2x naar de action geweest voor waterbollen maar steeds op
Sorry Lady-wrb
En ik wil er zelf ook nog een stel, ik koop alleen nog maar planten als ik bollen hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
tombola kijkt voor mij
ik zou ze wel willen hebben ja
I will tjek le action for joe, morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
tombola kijkt voor mij
ik zou ze wel willen hebben ja
Als ze er zijn zal ik gelijk ook voor jou ff meenemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik wil er zelf ook nog een stel, ik koop alleen nog maar planten als ik bollen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |