Dudequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
Heb jij nog wat gescoord in de Action?quote:
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Mij noem je nou nooit zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Ik wilde er eentje kopen laatst, maar mijn badje van de Wibra (ook 3 eur) doet het nog steedsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
En niemand mist mij.quote:
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef trovey het volgende:
Ik ben alweer verscheidene keren bij de Action geweest.
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En niemand mist mij.
[..]
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.
Ik weet vrij zeker van niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verkoopt de Action eigenlijk kattenbakvulling?
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt baggerquote:
Als kiespijn.quote:
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt bagger.
En dit alles is in 1 weekje op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |