Dudequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
Heb jij nog wat gescoord in de Action?quote:
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Mij noem je nou nooit zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Ik wilde er eentje kopen laatst, maar mijn badje van de Wibra (ook 3 eur) doet het nog steedsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
En niemand mist mij.quote:
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef trovey het volgende:
Ik ben alweer verscheidene keren bij de Action geweest.
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En niemand mist mij.
[..]
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.
Ik weet vrij zeker van niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verkoopt de Action eigenlijk kattenbakvulling?
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt baggerquote:
Als kiespijn.quote:
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt bagger.
En dit alles is in 1 weekje op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
Ik heb die met die blauwe korreltjes, ik dacht ergens in de 4 euro? Bij mij issie wel echt sneller op. Misschien omdat ik een sphynx heb, die eten meer om op temperatuur te blijven. Mijn kat schijt echt 5x per dag ofzo. En plassen levert ook al van die megaklonten opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.
Beide zijn superklontvormend btw...
die heb ik ook. die is echt fijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb die met die blauwe korreltjes, ik dacht ergens in de 4 euro? Bij mij issie wel echt sneller op. Misschien omdat ik een sphynx heb, die eten meer om op temperatuur te blijven. Mijn kat schijt echt 5x per dag ofzo. En plassen levert ook al van die megaklonten opdus ik blijf scheppen...
Ja, al blijft het stinken vind ik hoor...maar deze zijn dan nog het beste, ook qua stuiven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook. die is echt fijnduur wel, maar is het wel waard.
vroeger had ik sivoton, ook goed en minder duur, maar die kan ik nergens meer kopen
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dit alles is in 1 weekje op he?
Mag ik je aaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
Dat simpele blauwe ronde opblaasbadje he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
Bedoel je niet deze: http://db.tt/Nij0CPmA? Deze gebruik ik normaal ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook. die is echt fijnduur wel, maar is het wel waard.
vroeger had ik sivoton, ook goed en minder duur, maar die kan ik nergens meer kopen
Dat is echt goedkoop zeg... 20 liter zelfsquote:
Gevonden. Wat een verschil in winkels dan, hier lag ook nog een heel rek vol....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst in de buurt nog even kijken. IN ieder geval bedankt voor het aanbod!!!
quote:
dat moet jou toch aansprekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:02 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action zaadjes van groenten en of fruitbomen/planten?
Nice, thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat moet jou toch aanspreken
en aardbeien
fruitbomen gaat niet he? die worden volgens mij geënt op een gaststam dus zaaien is geen optie
geeft niks hoor, komt misschien wel een keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al 2x naar de action geweest voor waterbollen maar steeds op
Sorry Lady-wrb
Heb je ze nodig dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al 2x naar de action geweest voor waterbollen maar steeds op
Sorry Lady-wrb
En ik wil er zelf ook nog een stel, ik koop alleen nog maar planten als ik bollen hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
tombola kijkt voor mij
ik zou ze wel willen hebben ja
I will tjek le action for joe, morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
tombola kijkt voor mij
ik zou ze wel willen hebben ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |